0سبد خرید
کولر آبی پرتابل چیست؟

کولر های آبی پرتابل را با نام هایی مانند کولر رومیزی یا قابل حمل می شناسند. کولر های آبی پرتابل آبی برای استفاده در هر نوع آب و هوایی مناسب هستند اما به دلیل اندازه و ابعاد کوچکی که دارند می توان از آن ها در مغازه، محل کار و یا اتاق استفاده کرد. مزایایی که کولر آبی پرتابل دارد باعث شده است که استقبال زیادی از آن شود و بازار فروش خوبی را داشته باشد. مهم ترین ویژگی که باعث محبوبیت این محصول می شود این است که می توان از آن در هر مکانی استفاده کرد. کولر های پرتابل دارای اندازه های کوچکی هستند و وزن بالایی ندارند. ظرفیت هایی که برای مخازن این محصول در نظر گرفته می شود متفاوت است و خریداران می توانند با توجه به نیازی که دارند این محصول را انتخاب کنند. کیفیت و خوب بودن کولر پرتابل را باید در هنگام خرید تشخیص دهید برای این کار نیاز دارید قبل از اقدام به خرید درباره ویژگی های یک کولر پرتابل اطلاعات کسب کنید. وزن کم و ابعاد کوچک کولر از مزیت های آن محسوب می شوند.

کولر آبی پرتابل چیست

کولر آبی پرتابل چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

از مهم ترین ویژگی های کولر آبی پرتابل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول دارای ظرفیت های متفاوتی برای مخزن آب است.
  • نوع پوشالی و سلولزی آن در بازار موجود است و می توانید بسته به نیاز و بودجه ای که دارید هر نوعی از آن را تهیه نمایید.
  • کولر های آبی پرتابل دارای یونایزر هستند.
  • نمونه های پیشرفته کولر پرتابل دارای ریموت برای کنترل و تنظیم هوای خنک است.
  • نصب و استفاده از کولر های پرتابل بسیار راحت است. در واقع این محصول نیازی به نصب ، لوله کشی و برق کشی ندارد و برای استفاده از ان فقط باید آن را در جای مناسبی قرار دهید.
  • داشتن بدنه سالم و جنس خوب از مزیت های یک کولر پرتابل استفاده می شود. نمونه های با کیفیت این محصول از پلاستیک درجه یک برای بدنه استفاده می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به کولر های پرتابل آبی می توان به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه نمود. مشورت با افرادی که تجربه استفاده از این محصول را داشته اند می تواند به خریداران برای انتخاب بهتر، کمک کند. نوع برند و مدلی از کولر های پرتابل بسیار حائز اهمیت است. کولر های پرتابل باید دارای برچسب های انرژی باشند. انواع متفاوتی از کولر های پرتابل با توان های مصرفی متفاوتی وجود دارند اما در حال حاضر کم مصرف ترین این محصول نزدیک به 50 وات برق مصرف می کند. با این معیار می توان نسبت توان مصرفی سایر مدل ها و برند ها را سنجید. میزان آب مصرفی و مخزن این محصول نیز دارای اهمیت بالایی است. معمولا ظرفیت مخزن مشخص می کند که تا چه زمانی نیاز به پر شدن ندارد. کولر های پرتابلی که دارای حجم آب کمتر و مخزن کوچکتر هستند و در عین حال کارآیی بالاتری دارند می توانند گزینه مناسبی برای خریدارن باشند.

کولر آبی پرتابل چیست و چه ویژگی‌هایی دارد

مزایا و معایب کولر پرتابل

مهم ترین مزیت کولر های پرتابل آبی قابلیت جابه جایی و قابل حمل بودن آن ها است. با این ویژگی به راحتی می توانید محل آن را عوض کنید و به راحتی زاویه هوای خنک را عوض کنید و حتی در فصل های گرم، آن را بردارید. انواع جدیدتر از این محصول دارای پد های سلولزی هستند که باعث بالا رفتن بازده این محصول می شود. استفاده از کولر های آبی پرتابل برای استفاده در فضاهای کوچک بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. همان طور که بیان شد این محصول نیازی به نصب ندارد و به راحتی می توان بعد از خرید از آن استفاده کرد. کولر های پرتابل دارای سیستم تنظیم سرعت و جهت جریان باد خنک هستند. در کنار مزایای زیادی که این محصول دارد می توان برخی معایب را نیز برای آن ها برشمرد:

  • اگر وزن مخزن کولر زیاد باشد باعث بالا رفتن وزن آن می شود.
  • این محصول معمولا دارای سر و صدای زیادی است که ممکن است آزاردهنده باشد.
  • به طور مداوم مخزن آب آن ها باید پر شود
  • از کولر های پرتابل در فضاهای بزرگ استفاده نمی شود.

برای خرید کولر های آبی پرتال می توانید به فروشگاه اینترنتی نیکاسان که یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین ارائه دهندگان محصولات گرمایشی و سرمایشی است مراجعه نمود. 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن