0سبد خرید
بهترین آبگرمکن خورشیدی

رایگان بودن و تجدیدپذیر بودن انرژی خورشیدی موجب شده که با بهره گیری از آن، تجهیزات و دستگاه های مختلفی را تولید کنند. امروزه انواع آبگرمکن های خورشیدی به خوبی می‌توانند آب مورد نیاز برای مصرف را گرم کنند. خرید و استفاده از آبگرمکن خورشیدی با توجه به اینکه منابع فسیلی رو به پایان هستند، می تواند کمک کند تا برای صرفه جویی در مصرف انرژی به خوبی بتوانیم اقدام نماییم. این انرژی بیکران و پاک از جمله ایده آل های انسان برای مصرف بر روی تجهیزات مختلف شناخته می شوند. در حالت کلی آبگرمکن های خورشیدی دارای انواع مختلفی هستند. کارایی نسبتا مناسبی که این تجهیزات برای گرم کردن آب از خود نشان می دهند و طول عمر مناسب آن ها این امکان را فراهم می کند که بتوانید از آبگرمکن های خورشیدی به خوبی بهره ببرید. یکی از مشکلاتی که خرید و استفاده از آبگرمکن خورشیدی می‌تواند داشته باشد، عدم تامین آب گرم مورد نیاز در فصل زمستان محسوب می‌شود. با این حال امروزه برندهای مختلف با فروش انواع آبگرمکن های خورشیدی سعی کرده‌اند که کیفیت و عملکرد بی ‌نظیری بر روی محصولات خود قرار دهند. اگر به دنبال انتخاب و خرید آبگرمکن های خورشیدی هستید و قصد بررسی بهترین مدل های موجود در بازار را دارید، با ما همراه باشید تا این گزینه ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین آبگرمکن خورشیدی

10 مدل از بهترین آبگرمکن های خورشیدی

 آبگرمکن های خورشیدی را می توان در شکل های آبگرمکن پمپ دار و آبگرمکن ترموسیفونی دسته بندی کرد. علاوه بر این برای خرید آبگرمکن های خورشیدی می توانید مدل های بی فشار و تحت فشار را نیز انتخاب نمایید. مدل های زیر می توانند به عنوان بهترین گزینه ها برای خرید آبگرمکن خورشیدی در نظر گرفته شوند.


آبگرمکن خورشیدی آویسا مدل کویل دار 250

اگر به دنبال خرید یک آبگرمکن پرفشار با طول عمر بالا هستید، می توانید این محصول از برند آویسا را انتخاب کنید. نصب آسان و عملکرد راحت آن برای کاربر از جمله ویژگی های آبگرمکن خورشیدی آویسا مدل کویل دار 250 به محسوب می‌شوند. این مدل از آبگرمکن های ارائه شده توسط آویسا می تواند در کمترین زمان ممکن، آبگرم مورد نیاز کاربر را تامین کند.


آبگرمکن خورشیدی سولار 150 لیتری

اگر قصد خرید آبگرمکن خورشیدی با حجم نسبتا پایین را دارید و به دنبال انتخاب بهترین آبگرمکن هستید، می توانید آبگرمکن خورشیدی سولاریو را انتخاب کنید. این محصول 150 لیتری با راندمان بالای 95 درصد و هزینه نگهداری بسیار پایین، گزینه ای مناسب برای شما شناخته می شود. عدم ایجاد آلایندگی صوتی و نصب سریع و آسان، از جمله قابلیت های دیگر این آبگرمکن محسوب می شوند. بدنه به کار رفته در آبگرمکن سولار با عایقی که دارد، می تواند آب گرم را ذخیره کند. از این آبگرمکن در مکان های عمومی می توان استفاده کرد.

10 مدل از بهترین آبگرمکن های خورشیدی

آبگرمکن خورشیدی سولار پلار فلوتری 200 لیتری

انتخاب و خرید بهترین آبگرمکن خورشیدی، نیاز به بررسی محصولات ارائه شده توسط برندهای گوناگون خواهد داشت. یکی دیگر از محصولاتی که می‌تواند توسط شما مورد استفاده قرار گیرد، آبگرمکن خورشیدی سولار پلار فلوتری 200 لیتری است. این آب گرم کن به سیستم کمکی هیتر برقی به خوبی مجهز شده است. کیفیت بسیار بالای این محصول ارائه شده کمک می کند تا در هر شرایطی بتوانید آب گرم مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید.


آبگرمکن خورشیدی 300 لیتر فلوتردار آویسا

برای انتخاب و خرید بهترین آبگرمکن خورشیدی با حجم بالا، می توانید محصول 300 لیتری ارائه شده توسط آویسا را در نظر داشته باشید. آبگرمکن 300 لیتری فلوتردار آویسا می‌تواند آب گرم مورد نیاز برای شش نفر را در کمترین زمان تامین کند. لوله ها و شیشه های دوجداره و تانکر استیل دو لایه با یک قایق پلی اورتان، به خوبی توانسته اند محصولی کامل برای شما معرفی کنند. این آبگرمکن هوشمند با استفاده از یک پمپ قدرتمند، عملکرد بی‌نظیری از خود نشان می‌دهد.


آبگرمکن خورشیدی ایلسان 100 متری

یکی دیگر از برندهایی که در زمینه فروش آبگرمکن خورشیدی محصولات با کیفیتی به بازار عرضه می‌کند، برند ایلسان نام دارد. این برند با فروش آبگرمکن 100 لیتری با کیفیت می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. استفاده از یک محصول بدون خطر و بدون تولید کمترین آلایندگی صوتی، گزینه ای کامل برای شما خواهد بود. از جمله مزایای خرید آبگرمکن خورشیدی ایلسان می‌توان به نصب و استفاده بسیار آسان آن اشاره کرد.


آبگرمکن خورشیدی آویسا مدل هوشمند 150 لیتری

یکی از فعال‌ترین مجموعه‌های تولید کننده آبگرمکن خورشیدی، آویسا نام دارد. این شرکت به خوبی توانسته مدل‌های مختلفی از آبگرمکن خورشیدی به بازار عرضه کند. از جمله قابلیت ها و ویژگی های آبگرمکن هوشمند 150 لیتری آویسا، میتوانیم ‌به عدم ایجاد آلودگی صوتی، ضریب عملکرد بالا و لوله های انعطاف پذیر اشاره کرد. محصول ارائه شده توسط آویسا با قیمت مناسب به بازار عرضه شده است.


آبگرمکن خورشیدی سول کرافت Solcrafte 100

آبگرمکن خورشیدی سول کرافت یک محصول ارائه شده توسط برند اتریشی با عملکردی بی‌نظیر شناخته می شود. بازدهی بسیار بالا در مقایسه با محصولات دیگر و طراحی بسیار شکیل و زیبا، از جمله ویژگی های این محصول عنوان می شوند. شرکت تولید کننده این آبگرمکن شرایطی به کار برده که کاربران می توانند با نصب بسیار آسان این محصول، از یک سیستم با مخزنی جداگانه بهره ببرند.

10 مدل از بهترین آبگرمکن های خورشیدی

آبگرمکن خورشیدی هوشمند آویسا مدل 250

انتخاب و خرید بهترین آبگرمکن خورشیدی با توجه به اینکه برندهایی مانند آویسا محصولاتی متنوع به بازار عرضه می کند، می تواند کاری دشوار باشد. آبگرمکن 250 لیتری آویسا مدل هوشمند از جمله محصولات بی نظیر این برند شناخته می شود. استفاده از سیستم کنترل مرکزی اتوماتیک و همچنین سیستم دستی برای مدیریت و برنامه ریزی دستگاه، محصولی کامل در اختیار شما قرار می دهند. نوع طراحی و ساخت این آبگرمکن به شکلی است که آب گرم بهداشتی با ذخیره شدن در منابع دو جداره می تواند به هنگام نیاز توسط کاربر مصرف شود.


آبگرمکن خورشیدی 300 لیتری هیمورا

آبگرمکن کم مصرف هیمورا به عنوان نمونه کامل از این محصولات می تواند انتخاب شود. آبگرمکن کم مصرف 300 لیتری هیمورا به گونه ای طراحی و ساخته شده است که علاوه بر انرژی خورشیدی می تواند برای گرم کردن آب مصرفی از روشنایی نیز بهره ببرد. سازگاری بالا با محیط زیست از جمله ویژگی ها و مزایای این آبگرمکن محسوب می شود.


آبگرمکن خورشیدی 180 لیتر فلوتردار آویسا

اگر برای خانواده های سه الی چهار نفره به دنبال خرید بهترین آبگرمکن خورشیدی هستید، این محصول از برند آویسا می تواند گزینه ای مناسب باشد. آبگرمکن 180 لیتری فلوتردار آویسا با نصب آسان و عملکردی مناسب به بازار عرضه می شود.
مجموعه نیکاسان با فروش انواع آبگرمکن خورشیدی، آبگرمکن برقی، آبگرمکن ایستاده، آبگرمکن دیواری و... سعی در پاسخگویی به نیازهای شما دارد. اگر قصد خرید آبگرمکن را دارید، می توانید محصولات ارائه شده در فروشگاه ما را بررسی کنید و همچنین می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. شما می توانید در سایت نیکاسان از قیمت آبگرمکن ایستاده، آبگرمکن برقی، خورشیدی و ... آن مطلع شوید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن