0سبد خرید
علت اتومات نکردن آبگرمکن ایستاده

آبگرمکن ایستاده یکی از انواع آبگرمکن است که در سال‌های گذشته مشتریان زیادی را به خود اختصاص می‌دهند و در اکثر منازل قدیمی از این محصول استفاده می‌شد، اما امروزه با توجه به کوچک تر شدن فضای ساختمان ها استفاده از آن تا حدود زیادی محدود شده است. هنوز هم از آبگرمکن ایستاده به دلیل گرم کردن فوق العاده آب در برخی از موارد توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مشکلاتی که در مورد آبگرمکن ایستاده با آن روبه‌رو هستیم، اتومات نکردن این محصول است یکی از مهم‌ترین مشکلات این محصول این است که در هنگام استفاده ممکن است به خوبی کار نکند. در این مقاله قصد داریم به علت اتومات نکردن آبگرمکن ایستاده بپردازیم، به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

علت اتومات نکردن آبگرمکن ایستاده

تنظیمات ترموستات آبگرمکن مخزنی ایستاده

ترموستات یکی از قطعات الکتریکی موجود در آبگرمکن ها است که با استفاده از آن افراد می‌توانند میزان درجه حرارت آبگرمکن را مشخص کنند و از آن استفاده کنند، برای مثال اگر ترموستات بر روی ۹۰ درجه سانتیگراد قرار بگیرد، آب خیلی داغ می‌شود و اگر زیر ۳۰ درجه سانتیگراد قرار بگیرد آب تا حدود زیادی خنک می شود، به همین دلیل در اکثر موارد بهتر است درجه حرارت آن را روی ۶۰ درجه سانتیگراد قرار داد و میزان درجه حرارت آبگرمکن را در حدود ۶۰ درجه تنظیم کرد. زمانی که درجه حرارت آبگرمکن به میزان مورد نظر افراد رسید، ترموستات خودرو خود میزان مصرف انرژی را قطع می کند تا دمای بالاتر از حد ممکن نرود و اگر متوجه شد که بیش از اندازه خنک شده است، مجددا عملکرد خود را آغاز می‌کند. تنظیمات ترموستات آبگرمکن مخزنی ایستاده به گونه‌ای است که این محصول باید حتما روی درجه حرارت معینی قرار بگیرد و آب را در داخل مخزن گرم می کند، یعنی در صورتی که آبگرمکن متوجه شود یا از دمای مورد نظر پایین تر آمده است و ترموستات شروع عمل می کند و سپس با جریان یافتن گاز شهری، آبگرمکن روشن می شود و آب را به دمای مورد نظر می رساند. در مورد عملکرد تنظیمات ترموستات آبگرمکن ایستاده باید توجه داشت که برای رساندن آب در دمای مورد نظر به مقداری زمان نیاز است که موثرترین محصولات مانند آبگرمکن‌های بدون مخزن سریع عمل نمی‌کند، اما مهم‌ترین مزیت آن این است که زمانی که آب گرم شد، در مکان‌های مختلف می‌توان به صورت همزمان از آب گرم استفاده کرد و آبگرمکن توانایی رساندن آب به نقاط مختلف را دارد، به همین دلیل مهم ترین تفاوت ترموستات آبگرمکن با آبگرمکن بدون مخزن در مدت زمان گرم کردن آب و میزان آب رسانی به نقاط مختلف است.

تنظیمات ترموستات آبگرمکن مخزنی ایستاده

دلیل کار نکردن اتومات آبگرمکن ایستاده

با توجه به نکاتی که در متن بالا به آن‌ها اشاره شد، مهم‌ترین دلیل کار نکردن اتومات آبگرمکن ایستاده مشکل در ترموستات آن است. زمانی که ترموستات عملکرد خود را به خوبی انجام ندهد، ممکن است تا به صورت کامل گرم نشود و به همین دلیل افراد در نقاط مختلف آب داغ مورد نیاز خود را نداشته باشند. با توجه به این موارد اگر باز هم متوجه شدید که آبگرمکن ایستاده به صورت اتومات عمل نمی‌کند بهتر است برای متوجه شدن مشکل و متخصصان در این زمینه مراجعه نمایید تا متخصصان بتوانند با توجه به نیاز آبگرمکن شما را تعویض کنند و آن را در اختیار شما قرار دهند، همچنین سرویس‌دهی سالانه آبگرمکن از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث طول عمر آبگرمکن و اتومات کار کردن آن می شود و کیفیت دمای آب گرم مورد نیاز را تا حدود زیادی بالاتر خواهد برد. کارشناسان نیکاسان به شما در این زمینه کمک بسیاری می کنند. اگر قصد خرید آبگرمکن ایستاده را دارید، برای اطلاع از قیمت آبگرمکن ایستاده می توانید به سایت نیکاسان مراجعه کنید یا با کارشناسان مجرب آن تماس بگیرید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن