0سبد خرید
معایب آبگرمکن دیواری مخزن دار

آبگرمکن دیواری مخزن دار یکی از آبگرمکن های رایج در مورد استفاده در واحدهای مسکونی است که دارای کیفیت بسیار بالایی است و مزایای بیشماری دارد، برای مثال این گونه آبگرمکن ها می توانند آب مورد نیاز برای استفاده همزمان در ظرفشویی، دستشویی، حمام و غیره را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند و دمای آب در آن‌ها تا حدود زیادی مناسب است اما این تمام ماجرا نیست و این آبگرمکن ها در کنار داشتن مزایای زیاد و ممکن است دارای معایبی نیز باشند که مزایای آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد، به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به معایب آبگرمکن دیواری مخزن دار بپردازیم تا در صورت نیاز به خرید آبگرمکن با دید بازتر در این زمینه تصمیم‌گیری کنید و محصول با کیفیت بالاتر و بهتر خریداری نمایید.

معایب آبگرمکن دیواری مخزن دار

بررسی معایب آبگرمکن دیواری مخزن دار

همان‌طور که در بالا به این موضوع اشاره شد، آبگرمکن دیواری مخزن دار دارای معایب مختلفی است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  1. امکان نشتی آب: یکی از مهم‌ترین معضلات که در مورد آبگرمکن های مخزن دار با آن‌ها روبرو هستیم، امکان نشتی آب در آن‌ها است. در بعضی از موارد ممکن است مخزن آبگرمکن به دلیل ضربه و یا گذر زمان دچار آسیب‌دیدگی و سوراخ شود و در این گونه موارد آبگرمکن آسیب می بیند و امکان نشتی آب وجود دارد. نشتی آب فضایی بیرون هم ممکن است مکان را خیس کند و هم باعث زنگ‌زدگی بیشتر مخزن آبگرمکن شود و عمر آن را کوتاه تر کند.
  2. نیاز به فضای زیاد: یکی از مشکلاتی که در ساختمان های امروزی با آن مواجه هستیم عدم وجود فضای زیاد است، زیرا بسیاری از افراد در آپارتمان ها زندگی می کنند که دارای فضای کمی هستند، به همین دلیل استفاده از آبگرمکن برقی مخزن دار می تواند به دلیل نیاز به جای زیاد برای نصب تا حدودی مشکل ساز شود. مکانی که برای نصب این محصول در نظر گرفته می شود باید بزرگ باشد تا مخزن آبگرمکن به خوبی در آن جا شود.
  3. کوتاه بودن عمر مفید آبگرمکن: آبگرمکن های مخزن دار نسبت به آب گرم کن های بدون مخزن دارای عمر مفید کوتاه‌تری هستند، زیرا امکان رسوب آب در آن‌ها بیشتر است. کوتاه بودن عمر مفید آبگرمکن به صورتی است که در حدود ۵ الی ۱۰ سال می‌توان از این آبگرمکن ها استفاده کرد، به همین دلیل بسیاری از افراد از خرید آن منصرف می‌شوند.
  4. مصرف انرژی بالا: در واقع عملکرد آبگرمکن مخزن دار به این‌گونه است که در ابتدا این آبگرمکن ها آب را به دمای مورد نظر می رساند و سپس در صورت خنک شدن آب مجدداً آن را گرم می‌کنند تا همیشه آب داغ مورد نیاز برای استفاده را داشته باشند، به همین دلیل این آبگرمکن ها باید به صورت مداوم در حال کار باشند که همین موضوع باعث بالاتر رفتن میزان مصرف انرژی در آن‌ها خواهد شد. در واقع با استفاده از آبگرمکن مخزن دار در حدود ۴۰ درصد هزینه های گاز و برق خانوار افزایش پیدا خواهد کرد.
  5. نیاز به سرویس دهی مداوم: انواع مختلف این محصول در برندهای متفاوت نیاز به سرویس‌دهی های مداوم دارند که در حدود ۶ ماه تا ۲ سال متغیر است اما به صورت کلی هر دو سال انواع مختلف آبگرمکن های مخزن دار باید سرویس دهی شوند و شیر تخلیه و مخزن آنها به صورت کامل چک شود تا مشکلی در آن‌ها وجود نداشته باشد.
  6. کم بودن تعمیرکاران: با توجه به این‌که آبگرمکن مخزن دار کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد تعداد تعمیرکاران آن نیز کمتر هستند و همین موضوع باعث می‌شود در صورت خرابی و یا آسیب دیدگی آبگرمکن به راحتی نتوانید تعمیرکار مناسب برای آبگرمکن مخزن دار پیدا کنید.

بررسی معایب آبگرمکن دیواری مخزن دار

خرید آبگرمکن دیواری مخزن دار

با توجه به مطالب بالا متوجه می شوید که آبگرمکن دیواری مخزن دار مزایا و معایبی دارد. در واقع هر محصولی علاوه بر مزایایی که دارد، معایب نیز دارد. آبگرمکن های دیواری مخزن دار هم این‌گونه هستند. در کل این نوع آبگرمکن ها محاسنی دارند که معایب آن را می پوشاند، ولی در کل قبل از خرید هر محصولی باید مزایا و معایب آن را بدانید تا اطلاعات کافی درباره آن داشته باشید. شما می توانید این نوع آبگرمکن ها را از نیکاسان بخرید یا برای اطلاع بیشتر درباره معایب آن با کارشناسان نیکاسان در ارتباط باشید تا با آگاهی و خیال راحت خرید کنید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن