0سبد خرید
مرکز فروش موتور کولر آبی

فروشگاه اینترنتی نیکاسان به عنوان برترین مرکز فروش موتور کولر آبی در اصفهان انواع الکتروموتور های کولر آبی را برای فروش عرضه می کند. موتور کولر آبی دارای بدنه‌ای فولادی است و معمولاً با فریم ۵۲ ساخته می شود. با توجه به نوع موتور کولر و توان آن ها بعضی دارای خازن هستند و توسط آن راه ‌اندازی می ‌شوند. بعضی دیگر هم برای راه اندازی دارای سیم پیچ هستند. به طور کلی موتور های کولر آبی دارای سه نوع هستند.

  • موتور کولر آبی سه چهارم اسب بخار
  • موتور کولر یک دوم اسب بخار
  • موتور کولر یک سوم اسب بخار

همه این موتور ها دارای دو دور کند و تند هستند. سایز این موتور ها با یکدیگر تفاوت دارد. به عنوان مثال موتور یک سوم اسب بخار از سایر مدل های دیگر کوچک تر است و خازن ندارد. معمولاً بیشتر مشتریان برای کولر های آبی خود از الکتروموتور های یک دوم اسب بخار استفاده می‌ کنند که مقاومت بیشتری در برابر بار های اضافی دارند. خرید اینترنتی انواع مدل های دینام کولری از طریق مرکز فروش نیکاسان امکان‌ پذیر است. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خرید کولر پلیمری با کارشناسان مجرب نیکاسان تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود درباره این محصول را از مشاورین ما جویا شوید.

{rpphadingscroll}

مرکز فروش موتور کولر آبی کجاست؟

مرکز فروش موتور کولر آبی نیکاسان در شهر اصفهان، قوی ترین موتور های کولر با سه چهارم اسب بخار را برای کولر های 6500 و 7000 به فروش می رساند. این نوع موتور از یک خازن به عنوان راه انداز استفاده می‌کند و سپس توسط سیم پیچ موتور شروع به چرخش و کار می کند. خرید انواع الکتروموتور های موتوژن و الکتروژن از طریق مرکز فروش نیکاسان به صورت اینترنتی و حضوری امکان ‌پذیر است. آدرس فروشگاه اینترنتی نیکاسان در شهر اصفهان، خیابان میرفندرسکی، چهارراه آب ۲۵۰، ساختمان پاسارگاد، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد است. شما می توانید همه روزه جهت خرید به این فروشگاه مراجعه کنید. در صورت تمایل می توانید از طریق شبکه ‌های اجتماعی این فروشگاه سؤالات خود را مطرح کنید و از مشاوره رایگان خرید این مجموعه بهره مند شوید. مرکز فروش نیکاسان انواع محصولات برند های انرژی، آزمایش، کولا سل، الکتروژن، نیرو و تهویه البرز و مهیا سل را برای فروش عرضه می کند. از جمله محصولات پر فروش و جدید نیکاسان پد سلولزی کولر است. قیمت انواع پد های سلولزی کولر نیکاسان در وب سایت این مجموعه موجود است. قیمت انواع موتور های کولر آبی نیز مرتب در وب سایت نیکاسان به روز می ‌شود.

مرکز فروش موتور کولر آبی کجاست؟ 

 معرفی مراکز فروش موتور کولر آبی

مرکز پخش و فروش انواع موتور کولر در اصفهان فروشگاه اینترنتی نیکاسان، انواع موتور کولر مناسب کولر های ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ را با توان های مختلف به همراه کارت گارانتی عرضه می کند. چنانچه در جستجوی مرکز فروش موتور کولر آبی به صورت عمده و تک فروشی هستید، می توانید بدون واسطه از مرکز فروش نیکاسان خرید کنید. مشتریان گرامی می توانند به دو صورت خرید خود را انجام دهند. با مراجعه به محل فروشگاه نیکاسان در خیابان میرفندرسکی مستقیم از فروشگاه خرید کنند و یا با شماره های درج شده در وب سایت فروشگاه نیکاسان تماس بگیرند و سفارش خود را ثبت کنند. خرید اینترنتی هم از طریق وب سایت امکان پذیر است. در صورت درخواست مشتری انواع موتور کولر آبی به سراسر نقاط ایران ارسال خواهد شد. در صورت داشتن هرگونه سؤال در رابطه با چگونگی سفارش و یا خرید اینترنتی، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. شما می توانید مشخصات فنی مربوط به موتور کولر آبی و چگونگی اجرای ضمانت نامه را به صورت تلفنی سؤال کنید. کارشناسان بخش فروش فروشگاه اینترنتی نیکاسان همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر پاسخگوی تماس شما عزیزان هستند. در صورتی که با نحوه نصب و راه اندازی موتور کولر آبی آشنایی ندارید می توانید از خدمات نصب و راه اندازی این مرکز فروش استفاده کنید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن