0سبد خرید
بهترین کولرهای آبی پرتابل

اگر شما هم برای خنک کردن فضای خود نیاز به وسیله ای دارید که در کنار بهره وری بالا و هزینه کم،  قابلیت جابجایی آسان هم داشته باشد کولر آبی پرتابل می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. نحوه عملکرد این نوع کولرها همانند کولرهای آبی معمولی است. کولر آبی پرتابل دارای یک مخزن آب است که بصورت دستی باید آب را به داخل آن ریخت. البته بعضی برند ها، نوع شناوردار آن را نیز تولید کرده اند که در صورت وجود شیر آب در نزدیکی کولر می توانید آب را از طریق شلنگ به آن برسانید. شما می توانید بهترین کولرهای آبی پرتابل را از طریق فروشگاه اینترنتی نیکاسان خریداری فرمایید.

ویژگی بهترین کولرهای آبی پرتابل

این کولر ها مصرف انرژِی کمی دارند و برای راه اندازی آن نیاز به تکنسین ندارید. اکثر کولرهای پرتابل دارای چرخ هستند و به آسانی جابجا می شوند. کولرهای آبی پرتابل موجود در بازار توسط برندهای مختلف و در ظرفیت هایی بین 1000 تا 4500 و حتی بالاتر تولید شده اند. شما می توانید با توجه به نیاز خود، از کولر با ظرفیت های مختلف استفاده کنید.

قدرت سرمادهی و حجم پرتاب باد کولر پرتابل به اندازه ای است که یک اتاق را به راحتی خنک می کند. البته همانند کولرهای آبی معمولی، کولر آبی پرتابل نیز مناسب استفاده در آب و هوای خشک است. و برای مناطق ساحلی با هوای شرجی انتخاب مناسبی نیست.

از برند های خوب تولید کننده کولرهای آبی پرتابل می توان به شرکت نیرو تهویه البرز با سابقه نزدیک به سه دهه در طراحی و تولید تجهیزات سرمایشی اشاره کرد که از برجسته ترین تامین کنندگان این حوزه است و دو مدل کولر آبی پرتابل 6000 و 9000 تولید می کند.

ویژگی بهترین کولرهای آبی پرتابل

کولر آبی سلولزی پلیمری پرتابل نیرو تهویه البرز

شرکت تهویه البرز با دو دهه فعالیت در زمینه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی است که توانسته است بخش بزرگی از بازار داخلی و همچنین بخشی از بازار کشورهای همسایه را بدست آورد. علت این موفقیت بخاطر کیفیت بالای محصولات، استفاده از فناوری های روز دنیا، رعایت استانداردهای جهانی و قیمت مناسب است.

کولرهای آبی پرتابل این شرکت از یکی از جدید ترین فناوری سرمایشی به نام سلولزی پلیمری استفاده کرده است. کولرهای پرتابل شرکت نیرو تهویه البرز در دو مدل coolex 9000  و onecool 6000 تولید می شود.  این کولر ها از مواد درجه یک و با مقاومت بالا ساخته شده اند و به خاطر چرخ دار بودن، می توانید آن را به راحتی جا به جا کنید. این مدل ها دارای طراحی زیبایی هستند و به خاطر کم صدا بودن، آسایش شما را از بین نمی برند. این دستگاهها با بازدهی و قابلیت هوادهی بالا، قابل استفاده در منازل، سازمانها، رستورانها و فروشگاهها هستند. این دستگاه ها دارای مخزن آبی با ظرفیت 100 لیتر و مصرف آب 18 لیتر در ساعت است. توان مصرفی کولر پلیمری سلولزی پرتابل البرز، 200 و 280 وات و ظرفیت هوادهی آنها 2900 و 4100 متر مکعب در ساعت است. فن این نوع کولرها قابل تنظیم و دارای 3 حالت است. از ویژگی های منحصر به فرد این نوع کولر، استفاده از پد سلولوزی به جای پوشال است. با این کار بازده تبخیر تا 85 درصد افزایش پیدا می کند که باعث افزایش قدرت خنک سازی کولر آبی می شود.

بکار بردن صفحه نمایشگر، پنل کنترلی و همچنین کنترل از راه دور، ظاهری مدرن به کولر پرتابل نیرو تهویه البرز داده است. در این نوع کولر شما می توانید با قرار دادن تکه های یخ در فضای تعبیه شده در سقف آن، خروجی هوای خنک تری را تجربه کنید.

کولر آبی سلولزی پلیمری پرتابل نیرو تهویه البرز

جمع بندی

در این مطلب تلاش کردیم شما را با تعدادی از بهترین کولر های آبی پرتابل و بطور ویژه با کولر پرتابل نیرو تهویه البرز آشنا کنیم. اگر قصد خرید کولر آبی پرتابل را دارید می توانید جهت مشاوره خرید با کارشناسان شرکت نیکاسان تماس بگیرید، نیکاسان از شرکت های معتبر در زمینه فروش انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان از طریق سایت و یا بصورت حضوری است.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن