0سبد خرید
بخاری کارگاهی سقفی چیست؟

فضاهای کارگاهی معمولا سقف های بلندی دارند. گرمای تولید شده توسط بخاری های زمینی به راحتی به سمت سقف می رود و اختلاف دمای حداقل 5 درجه سلسیوس را بین قسمت کف و سقف کارگاه بوجود می آورد. در این شرایط انرژی زیادی هدر می رود. برای حل این مشکل می توانید از بخاری سقفی استفاده کنید. از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب همراه نیکاسان باشید تا شما را با مزایا و موارد مصرف بخاری های سقفی آشنا کنیم.

 

بخاری کارگاهی سقفی چه مزایایی دارد؟

دو چالش اصلی که در بخاری های زمینی با آن مواجه هستیم حرکت گرمای تولید شده به سمت سقف و دیگری اختلاف دمای زیاد محیط نزدیک بخاری و مناطق دورتر از آن است. بخاری های سقفی با برطرف کردن این نقص ها، مزایای دیگری هم دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می کنیم.

  1. صرفه جویی در هزینه و انرژی: بخاری سقفی نیازی به موتورخانه و سیستم انتقال حرارت ندارد که موجب صرفه جویی در تجهیزات مورد استفاده شده است. از طرفی بعد روشن کردن بخاری، چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد که کارگاه گرم شود و مانند بخاری های زمینی نیاز نیست چندین ساعت قبل از شروع فعالیت کارگران، آن را روشن کنید. نکته جالب این است که در بخاری های سقفی مادون قرمز، تا 98 درصد انرژی به گرما تبدیل می شود و زمان پیش گرمایش آن‌ها عملا صفر است.
  2. یکنواختی دما: همان‌طور که اشاره شد از معایب بخاری های کارگاهی زمینی، گرمایش متمرکز آن‌هاست، اما در بخاری سقفی این عیب برطرف شده است و دمای یکنواختی در تمام فضای کارگاه ایجاد می شود.
  3. کاهش مخاطرات: سوخت بخاری های سقفی غالبا گاز مایع یا گاز طبیعی است به همین علت آلاینده های بسیار کمتری تولید می کنند و خطر مسمومیت کاهش خواهد یافت. از طرفی به خاطر قرار گیری در ارتفاع، خطر برخورد افراد و یا وسایل نقلیه با آن‌ها پیش نخواهد آمد.

بخاری کارگاهی سقفی چه مزایایی دارد؟

موارد مصرف بخاری کارگاهی سقفی چیست؟

موارد مصرف بخاری کارگاهی سقفی عبارت اند از:

  1. کارگاههای با سقف بلند: بخاطر حجم زیاد فضا، استفاده از سیستم های گرمایشی سنتی صرفه اقتصادی ندارد و بهتر است از این نوع بخاری استفاده شود.
    محیط های باز: استفاده در محیط های باز و یا محل های بارگیری که در معرض هوای سرد بیرون هستند، استفاده از بخاری سقفی تابشی مانند مادون قرمز توصیه می شود، چون این نوع بخاری بجای گرم کردن هوا، اجسامی که در محدوده تابشی آن هستند را گرم می کند.
  2. کاربردهای غیر کارگاهی: از بخاری های سقفی می توان برای گرم کردن محیط کافه و رستوران های روباز و همچنین تراس و بالکن منازل و در تمام سالن های بزرگ مانند ورزشگاه ها، تالار مراسمات و مساجد استفاده کرد.

بخاری های سقفی بخاطر استفاده از سیستم تابشی، موجب کاهش مصرف سوخت و همچنین کاهش تولید گازهای سمی می شوند و نسبت به بخاری های زمینی، ایمنی بیشتری دارند. اگر شما قصد سفارش سیستم گرمایشی برای فضای کارگاهی خود دارید، پیشنهاد می کنم از کارشناسان ماهر کمک بگیرید تا با در نظر گرفتن میزان هزینه شما، فضای کارگاه و مقدار ایمنی مورد نیاز، بهترین راه حل را به شما ارائه دهند. شرکت نیکاسان با تجربه طولانی در زمینه فروش سیستم های سرمایش و گرمایش کارگاهی، آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان است. لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان با همکاران ما از طریق سایت با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید. نیکاسان مرکز فروش بخاری کارگاهی سقفی، محصولات خود را به قیمت مناسب و بالاترین کیفیت ارائه می کند. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره میزان مصرف گاز بخاری کارگاهی را بخوانید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن