0سبد خرید
کولر آبی پرتابل خوب

کولرهای آبی پرتابل ساختار و عملکردی مشابه کولرهای آبی دارند و تنها تفاوت آن ها در جا به جایی آسان و ورود دستی آب به مخزن است.، البته با توجه به پیشرفت های علم و فناوری مدل های جدیدتری از کولرهای آبی پرتابل تولید شده که به صورت دائمی به آب وصل می شوند و دیگر نیازی به پر کردن دستی مخزن ندارند. کولرهای پرتابل خوب به نسبت برق کمتری را مصرف می کنند و هزینه تعمیرات بسیار کمی دارند. این کولرها همانند دیگر محصولات دارای مزایا و معایب خاصی هستند که با در نظر گرفتن آن ها می توان خوب بودن این محصول را تعیین کرد. این کولرها در سایز، مدل و ... مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند که با توجه به محیط می توان بهترین نوع آن را تهیه کرد. کولر آبی پرتابل با توجه به حجمی که دارند دارای قدرت سرمادهی متفاوتی هستند. برندهای بسیاری وجود دارند که انواع کولر آبی پرتابل را تولید می کنند و هرکدام خصوصیات ویژه ای دارند که با توجه به برند تولید کننده، کیفیت محصول، رعایت استانداردها و ... می توان کولر خوبی را خریداری کرد.

کولر آبی پرتابل خوب

کولر آبی پرتابل خوب هست؟

همان‌طور که در بالا گفته شد کولرهای آبی پرتابل مزایای بسیاری دارند و مهم ترین آن ها جا به جایی آسان است که بدون نیاز به نصب می توان آن را در هر مکانی قرار داد. سازندگان این‌گونه کولرها اغلب از پدهای سلولزی به جای پوشال استفاده می کنند، از این رو دیگر نیازی نیست همانند پوشال سالانه آن ها را تعویض کرد، علاوه بر این به دلیل تراکم بالای پد سلولزی میزان جذب آب بیشتر می شود، در نتیجه سرمای بیشتری تولید می شود. کولرهای آبی پرتابل اغلب به صورت پایه دار تولید می شوند اما این قابلیت را دارند که رومیزی نیز باشند. این نوع کولر همانند کولر آبی معمولی با سه حالت تند، متوسط و کند سرما ایجاد می کند و با توجه به نیاز می توان سرعت کولر را تنظیم کرد. بدنه و ساختار ظاهری این کولرها بسیار ظریف و زیبا هستند از این رو می توان از آنها در هر محیطی استفاده کرد فقط نکته‌ی مهمی که هست این است که این کولرها باید در معرض هوای آزاد قرار بگیرد، مثلا برای استفاده در مغازه‌ها بهترین جایی که می‌توان استفاده کرد درب ورودی مغازه است که بتواند هوا را از بیرون گرفته و به داخل بدهد، چون اگر درون فضای بسته باشد رطوبت زیادی تولید می‌کند. به طور کلی برای خوب و بد بودن این کولرها باید مزایا و معایب آن ها را مورد بررسی قرار داد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

مزایای کولر آبی پرتابل

  1. نصب آسان
  2. هزینه تعمیر پایین
  3. جابه جایی آسان
  4. مصرف آب کمتر
  5. قابلیت ذخیره سازی آب
  6. داشتن قابلیت تنظیم باد
  7. قابلیت تنظیم زمان کارکرد
  8. کاهش مصرف برق
  9. عدم نیاز به تعویض پوشال
  10. داشتن ریموت برای تنظیم و کنترل از راه دور
  11. قابلیت تنظیم سرعت
  12. خنک کنندگی بیشتر
  13. قیمت مناسب تر
  14. عدم نیاز به کانال کشی

معایب کولر آبی پرتابل

  1. برای محیط های بزرگ خیلی مناسب نیست
  2. در فضاهای بسته سبب افزایش رطوبت محیط می شود
  3. برای خنک کردن فضای بزرگ مناسب نیست

کولر آبی پرتابل خوب هست؟

آیا کولر آبی پرتابل برای خرید پیشنهاد می کنید؟

با توجه به مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد، این کولرها مزایای بیشتری دارند، از این رو برای خنک سازی برخی از محیط ها بسیار مناسب و کاربردی هستند. البته توصیه می شود در هنگام خرید کولر آبی پرتابل نکاتی را رعایت کنید، در واقع با رعایت این نکات تا حد زیادی می توانید معایب کولر را کاهش دهید. در زیر به برخی از توصیه های مهم هنگام استفاده از کولر آبی پرتابل اشاره شده است

  1. بهتر است کولر را در جای ثابتی قرار دهید و مدام آن را جا به جا نکنید
  2. کولر را در نزدیکی درب یا پنجره قرار دهید
  3. برای تهویه بهتر هوا هنگام استفاده از کولر مقدار کمی از درب یا پنجره را باز نگه دارید
  4. دقت کنید جهت خروجی باد کولر به سمت وسایل الکترونیکی نباشد
  5. هنگام تمیز کردن و جا به جایی کولر حتما آن را از برق جدا نمایید
  6. اگر کولر به صورت دستی پر می شود باید هنگام پر کردن مخزن دقت کنید تا آب به قسمت های برقی کولر وارد نشود
  7. هیچ وسیله اضافی روی کولر قرار ندهید
  8. بهتر است کولر از عقب و جلو به میزان یک متر فضای خالی داشته باشد
  9. هنگامی که مخزن کولر پر است آن را جا به جا نکنید

 شما می توانید کولر آبی پرتابل را از فروشگاه نیکاسان بخرید. نیکاسان یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کولر آبی پرتابل است. به وب سایت نیکاسان مراجعه کنید و خرید کنید.

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن