0سبد خرید
بخاری کارگاهی دیجی کالا

با گسترش اینترنت هزاران فروشگاه اینترنتی در سراسر کشور مشغول به فروش اجناس گوناگون هستند. برخی از این فروشگاه ها به صورت تخصصی در یک حوزه فعالیت دارند و برخی دیگر محصولات گوناگونی را به فروش می رسانند. در حال حاضر کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که نام دیجی کالا را نشنیده باشد، اما پرفروش بودن همیشه به معنای کامل بودن نیست. برای مثال مدل های مختلف بخاری کارگاهی دیجی کالا محصولاتی هستند که نارضایتی هایی را برای مشتریان به وجود آورده اند. در این مقاله دلایل این عدم رضایت و راه حل آن را متوجه می شوید.

بخاری کارگاهی دیجی کالا

معایب خرید بخاری کارگاهی از دیجی کالا

همان‌طور که بیان شد، برخی از آنلاین شاپ ها مانند دیجی کالا در بخش خرده فروشی محصولات مختلف فعالیت دارند، به همین دلیل این‌گونه فروشگاه ها در حوزه های تخصصی مانند بخاری کارگاهی به صورت ویژه اطلاعات کافی ندارند. در ادامه با برخی دیگر از معایب خرید بخاری کارگاهی دیجی کالا آشنا می شوید.

  1. قیمت بالای محصولات ارائه شده در دیجی کالا: در اکثر مواقع قیمت محصولات ارائه شده در دیجی کالا نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی بیشتر است. این اختلاف قیمت برای اجناس گران قیمت و بزرگ تاثیر بیشتری بر هزینه های شما می گذارد.
  2. طولانی شدن مدت زمان ارسال: بسیاری از افراد به دلیل این‌که در خرید سنتی به محض پرداخت هزینه کالای مورد نظر خود را دریافت می کنند، این روش را ترجیح می دهند. اکثر فروشگاه های اینترنتی به خصوص کوچکترها نیز سعی دارند که مدت زمان تحویل خود را به حداقل برسانند. اما از آنجایی که دیجی کالا نقش واسطه را بازی می کند و محصولات در انبار این شرکت وجود ندارد، این زمان به 4 الی 5 روز افزایش می یابد.
  3. ارائه مشخصات غیر قابل اعتماد برای محصولات: اگر شما بخواهید محصولی تخصصی مانند بخاری کارگاهی بخرید، اطلاعات قابل اعتماد زیادی درباره مشخصات کالاها وجود ندارد. بنابراین در این خصوص شما باید به نوشته های زیر محصولات در فروشگاه های اینترنتی همچون دیجی کالا اطمینان کنید. در بسیاری از موارد همچون انواع بخاری کارگاهی دیجی کالا ثابت شده است که اطلاعات نوشته شده توسط تیم تولید محتوای این شرکت با واقعیت فاصله زیادی دارند. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره میزان مصرف گاز بخاری کارگاهی را بخوانید.

معایب خرید بخاری کارگاهی از دیجی کالا

به جای دیجی کالا بخاری کارگاهی را از یک فروشگاه تخصصی بخرید

پیشنهاد ما این است که به جای دیجی کالا بخاری کارگاهی خود را از یک فروشگاه تخصصی چون نیکاسان بخرید. این فروشگاه با سابقه‌ی 18 ساله در ضمینه تولید، ضمن ارائه مطمئن ترین و دقیق ترین اطلاعات، شما را در انتخاب محصولی متناسب با شرایط و نیاز شما یاری می‌رساند. بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده با کیفیت ترین محصولات را از میان گستره بزرگی از کالاهای مرغوب و متنوع برگزینید، همچنین قیمت محصولات گرمایشی، سرمایشی و برودتی نیکاسان در مقایسه با قیمت اجناس سایر فروشگاه های اینترنتی و حضوری فعال در این حوزه قابل رقابت است. تحویل به موقع و سریع و همچنین ارائه ضمانت نامه کالا نیز از دیگر ویژگی این مجموعه به شمار می‌رود. با توجه به این ویژگی‌ها در نیکاسان دیگر نگرانی‌های خرید بخاری کارگاهی دیجی کالا را نخواهید داشت. فروشگاه نیکاسان علاوه بر بخاری کارگاهی عرضه کننده هیتر کارگاهی، هیتر برقی، هیتر گازسوز، هیترهای مخصوص گلخانه‌ها و... است. با مشاهده محصولات نیکاسان برای کارگاه خود وسیله سرمایشی و گرمایشی مناسب با قیمتی مقرون به صرفه بخرید. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره مرکز فروش بخاری کارگاهی را بخوانید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن