0سبد خرید
پد سلولزی هواساز

امروزه پد سلولزی هواساز نسبت به پوشال توانسته محبوبیت بیشتری نزد مردم به دست بیاورد. عده زیادی از مردم، چه مصرف کنندگان صنعتی و چه مصرف کنندگان خانگی به جای استفاده از پوشال ها به استفاده از پدهای سلولزی روی آورده اند. این پدها با مزایایی که به ارمغان می آورند، می توانند نسبت به پوشال ها بسیار بهتر عمل کنند و رضایت مصرف کننده را به دست آورند. شما می توانید انواع مختلف پدهای سلولزی هواساز در ابعاد مختلف را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

پد سلولزی هواساز

قیمت پد سلولزی هواساز

پد سلولزی هواساز دارای مزایا و ویژگی های بسیاری است، به اندازه ای که حتی مصرف کنندگان صنعتی مثل مرغداران، برای مرغداری های خود از آن استفاده می کنند. درست است که پوشال ها نسبت به پدها قیمت ارزان تر و مناسب تری دارند؛ اما از طرفی دیگر معایب و نقص هایی دارند که باعث می شوند مصرف کننده، به جای انتخاب آن ها به سوی پدهای سلولزی روی بیاورد.
معمولا پد سلولزی هواساز برای محیط های بزرگ گزینه مناسب تری است، این پدها خنکای خیلی خوبی دارند و می توانند به خوبی نیاز یک محیط را، برای هواسازی و ایجاد هوای سرد و مطبوع برطرف سازند. از جمله مزایای دیگری که می توان در مورد پدهای سلولزی گفت، این است که جذب آب بالایی به دلیل وجود کرافت دارند. آب در آن ها در تمام سطوح به صورت یکنواخت توزیع می گردد، رسوب نمی گیرند و خاصیت خودشویی دارند، طول عمر بالایی دارند و نسبت به پوشال ها سی درصد خنکای بیشتری نیز دارند.
درست است که قیمت پدهای سلولزی نسبت به پوشال ها گران تر بوده و شاید این از نگاه مصرف کننده ،یکی از معایب این پدها به حساب بیاید؛ اما وقتی نگاهی به مزایای آن می اندازیم متوجه می شویم که قیمت این پدها در برابر مزایای فوق العاده ای که برای مصرف کننده به وجود می آورند هیچ است.
همچنین یادتان باشد که شما به خاطر قیمت کم نمی توانید سلامتی محیط خود را به خطر بیندازید. پوشال ها باکتری های مضر را درون خود رشد می دهند و یا آن ها را به آنجا انتقال می دهند؛ اما پدها با کاهش رشد قارچ ها و آلودگی ها این مشکل را برطرف کرده اند و سلامتی شما را بیشتر از پوشال ها حفظ می کنند.
اگر هنوز هم پوشال ها را نسبت به پد سلولزی هواساز بهتر می دانید، باید به برخی دیگر از مزایایی که این پد دارد اشاره کنیم. مصرف برق کمتر یکی دیگر از مزایای پد سلولزی است، که در آینده هزینه های کمتری را برایتان به همراه می آورد، این پدها نسبت به پوشال ها نصب آسان تری دارند و همچنین شستشوی آنها نسبت به پوشال ها راحت تر است.
درست است که قیمت پوشال ها نسبت به این پدها ارزان تر است، اما مزایایی که خواندید، هر مصرف کننده ای را قانع می کند که به جای استفاده از پوشال ها به استفاده از پدهای سلولزی روی بیاورد.  برای اطلاع از هزینه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده در مرغداری از جمله قیمت پد سلولزی مرغداری، قیمت انواع هیتر و ... با نیکاسان همراه شوید.

قیمت پد سلولزی هواساز

نیکاسان عرضه کننده پد سلولزی هواساز

نیکاسان به عنوان یک مجموعه فروش پدهای سلولزی هواساز در خدمت تمام مصرف کنندگان صنعتی و خانگی است. این مجموعه با تهیه باکیفیت ترین پد گلخانه ای، پد کولر، پد مرغداری و... سعی می کند همواره رضایت مشتریان خود را حفظ کند. اعتماد مشتری و اطمینانی که او قرار است نسبت به مجموعه نیکاسان پیدا کند، برای این مجموعه نسبت به سودی که قرار است از فروش پدها داشته باشد، بسیار مهم تر است و همین مسئله سبب می شود تا پدهایی با کیفیت فوق العاده را به شما عرضه نماید.
اگر قصد خرید پد سلولزی هواساز با کیفیت و مرغوبی را دارید، شک نکنید که فروشگاه نیکاسان گزینه بسیار خوبی برای خرید است. این مجموعه دارای پشتیبانی بسیار قوی است، شما در صورت هر گونه مشکل می توانید با پشتیبانی تماس برقرار کنید تا راهنمایی تان کنند. شما با خرید از فروشگاه نیکاسان کیفیت را با خود به همراه می برید. این مجموعه تلاش بسیاری در راستای تهیه محصولات باکیفیت کرده و هر برند و هر محصولی را در فروشگاهش برای فروش ارائه نخواهد کرد.
همانطور که گفتیم رضایت مشتریان برای مجموعه نیکاسان بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد، پس می توانید برای خرید پد سلولزی هواساز باکیفیت از این مجموعه اقدام کنید و اطمینان داشته باشید که محصولی با کیفیت را خریداری خواهید کرد.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن