0سبد خرید
عوامل موثر بر قیمت پد سلولزی گلخانه چیست؟

امروزه برای ساخت گلخانه ها، گاوداری ها، مرغداری ها، کارخانه های مختلف و ... نیاز به استفاده از محصولات و تجهیزاتی وجود دارد که وظیفه خنک کنندگی را به عهده داشته باشند. یکی از بهترین گزینه هایی که پیش روی مصرف کنندگان قرار گرفته است، پدهای سلولزی هستند. این پدها می توانند به سادگی دمای مورد نظر را برای چنین صنایعی مهیا کنند. اما برای خرید و تهیه پدهای سلولزی باید بدانید که عوامل موثر بر قیمت پد سلولزی کولر چیست؟ ما در این مطلب به صورت کامل در خصوص این عوامل صحبت خواهیم کرد. برای خرید قاب پد سلولزی گلخانه می توانید به سایت نیکاسان مراجعه کنید. 

عوامل موثر بر قیمت پد سلولزی گلخانه چیست؟

تاثیر ابعاد گلخانه بر میزان پد سلولزی

پدهای سلولزی در واقع صفحاتی موجدار بوده که در ابعاد و اندازه های مختلفی به بازار عرضه می شوند. جنس کاغذی که در ساخت این پدها مورد استفاده قرار می گیرد، کاغذ کرافت بوده که این کاغذ را از درخت بامبو، کاج و کنف تولید می کنند. نحوه کار این پدها نیز به مانند پوشال های کولرها بوده و تفاوتی که دارند این است که می توانند دمای گلخانه ها را با راندمان کاری بسیار بهتری به دمای مورد نظر شما برسانند. یکی از نکات بسیار مهمی که می تواند بر روی قیمت پدهای سلولزی تاثیر بگذارد، ابعاد و اندازه گلخانه مصرف کنندگان است. طبیعی خواهد بود اگر اشاره کنیم که هر چه ابعاد گلخانه بیشتر باشد، به پدهای سلولزی بیشتری نیاز پیدا خواهید کرد و هر چه پد سلولزی گلخانه بیشتری نیاز داشته باشید، باید هزینه بیشتری نیز متقبل شوید. همانطور که عنوان شد، پدها سلولزی مخصوص گلخانه در ابعاد و اندازه های مختلفی در بازار موجود بوده که شما بعد از مشخص کردن ابعاد دقیق گلخانه خود، می توانید برای خرید این پدها اقدام کنید. از جمله سایت های معتبری که می توانید برای خرید به آن مراجعه کنید سایت نیکاسان است. به یاد داشته باشید که بهترین اقدام برای خرید پدهای سلولزی این است که در ابتدا ابعاد گلخانه خود را به صورت دقیق پیدا کنید و سپس بسته به میزان مورد نیاز، اقدام به خرید کنید. بدین صورت می توانید مطمئن باشید که دقیقا متناسب با نیاز خود، پد گلخانه را خریداری کرده و از صرف هزینه های اضافی جلوگیری کرده اید.  برای اطلاع از هزینه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده در مرغداری از جمله قیمت پد سلولزی مرغداری، قیمت انواع هیتر و ... با نیکاسان همراه شوید.  برای خرید انواع پد سلولزی از جمله پد سلولزی 5 سانت در نیکاسان همراه باشید. پد سلولزی کولان سل بهترین پد سلولزی کولر است که در نیکاسان عرضه می شود.

تاثیر ابعاد گلخانه بر میزان پد سلولزی

قیمت پد سلولزی گلخانه بر چه اساسی محاسبه می شود؟

سوال بسیار مهمی که برای خریداران پدهای سلولزی گلخانه به وجود می آید این سوال است که عوامل موثر بر قیمت پد سلولزی گلخانه چیست و قیمت این پدها بر چه اساسی محاسبه خواهند شد؟ در پاسخ باید اشاره کرد که عوامل بسیار مختلفی می تواند بر روی قیمت نهایی این پدها تاثیرگذار باشد و نمی توان به یک عامل به عنوان عامل اصلی و نهایی اشاره کرد. از مهمترین عواملی که می تواند بر روی قیمت پد سلولزی تاثیر گذار باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس کاغذ به کار رفته: یکی از عوامل مهم تاثیرگذار بر روی قیمت نهایی پد سلولزی، نوع و جنس کاغذی است که در ساخت این پدها استفاده شده است. هر چه کیفیت کاغذ کرافت به کار رفته در این پدها بالاتر باشد، هزینه و قیمت نهایی نیز افزایش پیدا خواهد کرد. از کاغذ کرافت فنلاندی می توان به عنوان مرغوب ترین و البته گران ترین نوع کاغذ کرافتی که در تولید پدهای سلولزی استفاده می شود، اشاره کرد.
  • ضخامت پد سلولزی: در کنار جنس کاغذ، ضخامت پدهای سلولزی نیز می تواند بر روی قیمت نهایی آن ها تاثیر گذار باشد. امروزه این پدها با دو ضخامت 10 و 15 سانتی متری در بازار موجود بوده که قیمت پد سلولزی 15 سانتی متری بیشتر از پد سلولزی 10 سانتی متری است.
  • طول و ارتفاع پد سلولزی: زمانی که برای خرید این پدها به بازار مراجعه می کنید، متوجه می شوید که پدها سلولزی مخصوص گلخانه در طول و عرض های مختلفی وجود دارند که می توانید بسته به ابعاد گلخانه خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید. هر چه طول و عرض پدهای سلولزی گلخانه ای بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
  • برند تولید کننده پد سلولزی: از دیگر عوامل موثر بر قیمت پد سلولزی، برند و شرکت سازنده این پدها است. هر کدام از این شرکت ها دارای سیاست های قیمت گذاری مختلفی برای پد سلولزی تولیدی خود هستند و همین امر منجر به ایجاد تفاوت قیمت در پدهای تولیدی شرکت های مختلف خواهد شد.
  • نوسانات بازار ارز: در کنار تمامی موارد نام برده شده، نواسانات بازار ارز نیز می تواند باعث تغییر قیمت این محصولات شود. به همین دلیل با بالا رفتن و یا پایین آمدن قیمت ارز، قیمت نهایی این محصولات نیز دچار تغییر خواهد شد. قیمت پد سلولزی کولر 7000 را می توانید در سایت نیکاسان مشاهده و خرید خود را از این سایت انجام دهید.

علاوه بر موارد ذکر شده جنس قاب پد سلولزی گلخانه نیز در قیمت آن تاثیر می گذارد، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید. با مراجعه به سایت نیکاسان می توانید انواع پد سلولزی چون پد سلولزی متری، پد سلولزی مرغداری، پد سلولزی کولر، پد سلولزی ماینر و... باکیفیت و مرغوب را بخرید. توجه داشته باشید که نیکاسان ارائه دهنده پد سلولزی ارزان است. با این اطمینان ارزان ترین پد سلولزی گلخانه را از نیکاسان بخرید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن