0سبد خرید
قاب پد سلولزی گلخانه

سیستم‌های خنک کننده ای که پد سلولزی دارند بهترین و رایج ترین وسیله‌ها برای سرمایش گلخانه هستند. در ورودی و خروجی گلخانه‌ها از پدهای سلولزی استفاده می‌کنند که این پدها بدون قاب قابل استفاده نیستند. قاب پد سلولزی وسیله‌ای است که هنگام اجرای کار گلخانه مورد استفاده قرار می گیرد، از این قابها به عنوان نگه دارنده پد و لوله‌های تقسیم آب استفاده می‌کنند. قاب‌هایی که برای پد گلخانه‌ای استفاده می‌شوند در ضخامت‌های مختلفی ساخته می‌شوند. این قابها جنس‌های متفاوتی دارند و اغلب در دو مدل آلومینومی و گالوانیزه تولید و به بازار عرضه می‌شوند. قاب پد سلولزی با توجه به درخواست مشتری می‌تواند طراحی متفاوتی داشته باشد که با در نظر گرفتن ضخامت مورد نیاز سایز قاب متغیر است. این قابها نقش مهمی در طراحی گلخانه ها دارند زیرا به جمع آوری و انتقال دوباره آب به پدها کمک می‌کنند. نیکاسان عرضه کننده تنوع بالایی از ابعاد پد سلولزی است به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و پوشال سلولزی با ابعاد مورد نظر را بخرید. پد سلولزی متری بهترین پد سلولزی مورد استفاده در گلخانه است. این پد سلولزی را از فروشگاه معتبری چون نیکاسان بخرید.

برای ویدئوهای کاربردی و آموزشی و خرید مطمئن‌تر از دیگر صفحه‌های نیکاسان از طریق لینک‌های زیر دیدن فرمایید:

صفحه آپارات

صفحه یوتیوب

صفحه اینستاگرام

قاب پد سلولزی گلخانه

جنس قاب پد سلولزی گلخانه

همانطور که در بالا گفته شد جنس این قاب‌ها از آلیاژ آلومینیوم و ورق گالوانیزه است که از نظر طول عمر تضمین شده هستند و می‌توان تا سالها بدون هیچ تغییری از آن ها استفاده کرد. جنس و ضخامت قاب پد با توجه به شرکت تولید کننده می‌تواند متفاوت باشد و از آن جایی که قیمت مواد اولیه فلزی خیلی با هم متفاوت هستند قاب‌های گالوانیزه و آلومینیومی هم تفاوت قیمت با هم دارند. و در حال حاضر به دلیل قیمت مناسب‌تر قابهای گالوانیزه استفاده از آن بیشتر مرسوم است. اما قاب‌ پدهایی که از جنس آلومینیوم هستند دارای طول عمر بیشتری هستند زیرا در صورت استفاده هیچ فشاری به آنها وارد نمی‌شود. دقت کنید نصب قاب پد سلولزی آلومینیومی آسان تر و سریع تر است همچنین در حین نصب و یا پس از گذشت زمان دچار دفرمگی و تغییر شکل نمی‌شود. البته در قاب پد گالوانیزه بهتر است ضخامت ورق، خصوصا قاب پایین بیشتر باشد تا از تغییر حالت آن جلوگیری کند. در واقع هر جنسی که برای قاب پد گلخانه ای استفاده می‌شود مزایا و معایب خاص خود را دارد که قبل از تهیه هر کدام بهتر است از خصوصیات کامل آن ها مطلع باشید تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

 

ابعاد قاب پد سلولزی گلخانه

طبق مطالبی که در بالا گفته شد قاب پد سلولزی گلخانه در ابعاد و ضخامت‌های گوناگونی تولید می‌شود. این قاب‌ها قابل سفارش در هر سایزی هستند و هر فرد متناسب با ابعاد گلخانه خود می‌تواند بهترین سایز قاب‌ را برای پد سلولزی خود سفارش دهد. ابعاد این قاب پد با توجه به سایز پد سلولزی در عرض، ارتفاع و ضخامت گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در کل ابعاد قاب پدسلولزی به سایز پد سلولزی بستگی دارد و با توجه به عرض، ارتفاع و ضخامت پد می‌توان بهترین سایز قاب را انتخاب کرد. پدها انواع مختلفی دارند که هر کدام ابعاد متفاوتی دارند و با توجه به متراژ گلخانه می‌توان بهترین مدل را با قاب مخصوص انتخاب کرد. ضخامت مرسوم پدها برای نصب 10 سانتی‌متر و 15 سانتی‌متر  برای اطلاع از هزینه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده در مرغداری از جمله قیمت پد سلولزی مرغداری، قیمت انواع هیتر و ... با نیکاسان همراه شوید. فروشگاه نیکاسان عرضه کننده پد سلولزی از برند کولان سل است. پد سلولزی کولان سل را از نیکاسان بخرید.

ابعاد قاب پد سلولزی گلخانه

پدهای سلولزی معمولا از ورقه‌های نازک و منظمی تهیه می‌شوند که جنس آنها سلولزی است. از این رو خاصیت خیس شوندگی بالایی دارند و به هم وصل می‌شوند. قاب پد سلولزی کمک می‌کند پدها کنار هم قرار بگیرند و وجود لوله‌های آبریز و خروجی طراحی شده روی این قابها کار انتقال و بازگشت آب به پدهای سلولزی را آسان تر می‌کند. پدهای سلولزی شبیه به پوشال کولر آبی هستند با این تفاوت که سلولز نسبت به پوشال راندمان بالاتری دارد. در کل پدهای سلولزی در سایزها و ابعاد مختلفی ساخته می شوند و به عنوان سیستم سرمایشی در اکثر گلخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. طراحی این پدها به گونه‌ای است که شیارها با زاویه 45 و 60 درجه‌ای، شیارهای 15 و 30 درجه‌ای را قطع می‌کنند. اما توجه کنید این پدها بدون قاب کارایی ندارند و برای استفاده از آنها باید قاب هایی همراه با لوله کشی و پمپ ساخته شود تا چرخش آب روی آن صورت گیرد.

ابعاد قاب پد سلولزی گلخانه

برای خرید قاب پد سلولزی گلخانه با همکاران ما در فروشگاه اینترنتی نیکاسان تماس حاصل فرمایید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول قاب پد سلولزی گلخانه

قیمت قاب پد سلولزی گلخانه بر چه اساسی تعیین می شود؟
قیمت قاب پد سلولزی گلخانه بر اساس جنس قاب و ابعاد قاب پد سلولزی گلخانه تعیین می شود.
چرا از قاب گالوانیزه به جای آلومینیوم برای پد سلولزی گلخانه استفاده می شود؟
به دلیل گران تر بودن آلومینیوم نسبت به گالوانیزه، معمولا جنس قاب پد گلخانه را از گالوانیزه می سازند.
ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن