0سبد خرید
دلیل استفاده از پد سلولزی گلخانه ای در گلخانه ها چیست؟

همانگونه که می دانید در محیط هایی مانند مرغداری و گلخانه ها از تجهیزات مختلفی برای تهویه هوا استفاده می شود. در چند سال گذشته پد سلولزی گلخانه به عنوان یکی از بهترین تجهیزات توانسته است برای تهویه هوای محیط، عملکرد خود را نشان دهد. پد سلولزی گلخانه با توجه به کیفیت و عملکرد بی نظیری که دارد، مورد توجه بسیاری از کارفرمایان قرار گرفته است. در مقایسه با سایر تجهیزات سرمایشی و رطوبت ساز، پد سلولزی گلخانه می تواند یک سیستم مناسب تر شناخته شود. راندمان بسیار بالای پدهای سلولزی برای ایجاد سرمایش، این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید در محیط هایی مانند گلخانه ها که در فصول گرم سال نیاز به هوای خنک تری هست، از عملکرد سرمایشی مطلوبی بهره ببرید. از این رو استفاده از این سیستم خنک کننده گلخانه‌ای نسبت به گذشته بیش از پیش مشاهده می شود. نحوه نصب پد سلولزی نیز به گونه ای است که شما می توانید آن ها را به راحتی درون قاب های آلومینیومی یا گالوانیزه قرار دهید. برای اطلاع از هزینه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده در مرغداری از جمله قیمت پد سلولزی مرغداری، قیمت انواع هیتر و ... با نیکاسان همراه شوید.

دلیل استفاده از پد سلولزی گلخانه ای در گلخانه ها چیست

پد سلولزی گلخانه ای برای چه مکان هایی مناسب است؟

همانگونه که عنوان کردیم، راندمان بالای پدهای سلولزی در مقایسه با پوشال های قدیمی موجب شده است که در محیط های مختلف بتوان از قابلیت های آن بهره برد. امروزه در گلخانه ها با توجه به اینکه نیاز به حفظ تعادل دما به شدت احساس می‌شود، از این سیستم برای خنک سازی محیط می توان استفاده کرد. علاوه بر این، پد سلولزی به واسطه قابلیت جذب آب بالایی که دارد، می تواند سرمایش تبخیری را به بهترین شکل ایجاد کند. ساختار این پدها به شکلی است که قادر است آب را به میزان مناسب و به طور مشخص در تمام ابعاد محیط منتشر نماید. علاوه بر گلخانه ها، از پد سلولزی می توان در مرغداری ها نیز استفاده نمود. پد سلولزی به راحتی برای جابجایی هوای داخلی محیطی مانند مرغداری، عملکرد خود را نشان می دهد. دامداری ها نیز نیاز به ایجاد هوایی متعادل در آن ها احساس می‌شود. به همین علت از سیستم های خنک کننده مختلفی در آن ها می توان استفاده کرد. پد سلولزی در دامداری ها نیز می تواند کیفیت بالای خود را نشان دهد. گاهی اوقات بسته به شرایط محیطی، در سالن های صنعتی، نیاز به استفاده از پد سلولزی به شدت احساس می شود. این مدل از تجهیزات سرمایشی در ابعاد مختلف و بدون محدودیت قادر به پوشش دهی گلخانه، مرغداری، دامداری و سالن های صنعتی هستند. قیمت پد سلولزی کولر 7000 و پد گلخانه را می توانید در سایت نیکاسان مشاهده و خرید خود را از این سایت انجام دهید.

پد سلولزی گلخانه ای برای چه مکان هایی مناسب است

اهمیت استفاده از پد سلولزی گلخانه ای چیست؟

بسیاری از کارفرمایان به واسطه کیفیت و عملکردی که پدهای سلولزی دارند، ترجیح می دهند از آن ها در سالن های خود استفاده کنند. گاهی اوقات شرایط محیطی به گونه ای است که نیاز به استفاده از تجهیزات سرمایشی با راندمان بالا وجود دارد. کیفیت ساخت پد سلولزی به شکلی است که می تواند در محیط های گرم و خشک، عملکرد بالاتر خود را به خوبی نشان دهد. علاوه بر این، نسبت به پوشال های قدیمی، قدرت خنک کنندگی بسیار بالاتری از پد سلولزی مشاهده خواهید کرد. در گلخانه ها، مرغداری ها و سالن های نگهداری مواد غذایی، نیاز به استفاده از تجهیزاتی برای جلوگیری از شیوع بیماری وجود دارد. خاصیت ضد باکتری پد سلولزی این امکان را می دهد که بتوانید در محیط سالن صنعتی و گلخانه به‌ خوبی از ورود گرد و غبار جلوگیری نمایید.رسوب زدایی پد سلولزی با یک جارو یا فرچه نرم و بهتر از همه با یک دستگاه کارواش صورت می پزیرد. پد سلولزی از انرژی کمتری برای مصرف بهره می‌گیرد. این عملکرد موجب میشود که افت فشار را نیز به میزان قابل توجهی کمتر کند. جنس قاب پد سلولزی گلخانه نیز در دوام آن تاثیر زیادی دارد. برای اطلاع از قیمت پد سلولزی گلخانه ای و خرید این محصولات می توانید از خدمات ما در مجموعه نیکاسان بهره ببرید. پد سلولزی متری کارایی ویژه ای در گلخانه دارد. شما می توانید انواع پد سلولزی را در سایت نیکاسان مشاهده کنید و پد سلولزی مد نظر خود را بخرید.  برای خرید انواع پد سلولزی از جمله پد سلولزی 5 سانت در نیکاسان همراه باشید. فروشگاه نیاسان عرضه کننده پد سلولزی کولر از بهترین برندها چون کولان سل است. برای خرید و اطلاع از قیمت پد سلولزی کولان سل به سایت نیکاسان مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن