0سبد خرید
آموزش نصب پد سلولزی، چگونه پد سلولزی نصب کنیم؟

این روزها که استفاده از پد سلولزی به جای پوشال های چوبی رواج یافته است، بسیاری از کاربران به دنبال راهکارهایی برای نصب این محصول هستند. با توجه به کیفیت بسیار بالایی که پدهای سلولزی از خود نشان می دهند و به واسطه مزایای بیشتری که در مقایسه با پوشال های سنتی دارند، هنگام نصب آن ها شرایطی به کار ببرید که بتوانید راندمان این تجهیزات را به میزان مناسب افزایش دهید. پد سلولزی متری گزینه ای ایده آل برای استفاده در گلخانه ها و مرغداری ها محسوب می‌ شوند. این مدل از پوشال ها با توجه به متریال با کیفیتی که برای تولید آن ها مورد استفاده قرار می گیرد، به بهترین شکل می توانند پاسخگوی نیازهای شما در شرایط مختلف باشند. اگر قصد استفاده از پوشال های سلولزی را دارید و به دنبال نصب این تجهیزات هستید، باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. شما می توانید انواع پد سلولزی مثل پد سلولزی مرغداری، پد سلولزی گلخانه، پد سلولزی ماینر و... را از فروشگاه نیکاسان بخرید، اما بهتر است قبل از خرید پد سلولزی با نحوه نصب آن آشنا باشید. توصیه ما به شما این است چنانچه از نحوه نصب پد سلولزی آگاهی کامل ندارید، از یک فرد فنی که کارهای تاسیساتی یا سرویس کولر انجام میدهد برای نصب آنها کمک بگیرید. با وجود اینکه پدهای سلولزی برای استفاده بر روی کولر سلولزی ساخته شده اند ولی نوع طراحی آن ها به گونه ای است که می توان در کولرهای آبی پوشالی نیز از آن ها بهره برد. کافیست برای خرید پد سلولزی و نصب آن ها بر روی کولر آبی، ابتدا ابعاد مورد نظر خود را مشخص کنید و برای خرید این تجهیزات از یک مجموعه متخصص، نیازهای خود را دریافت کنید. با ما در مجموعه نیکاسان همراه باشید تا اطلاعات خود را در زمینه قیمت پد سلولزی، خرید این محصولات و نحوه نصب آن ها را افزایش دهید. فروشگاه نیکاسان عرضه کننده پد سلولزی از بهترین برندها چون برند کولان سل است. پد سلولزی کولان سل را از نیکاسان بخرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید و چگونگی نصب پد سلولزی را یاد بگیرید.

آموزش نصب پد سلولزی | چگونه پد سلولزی نصب کنیم؟

نحوه نصب پد سلولزی

حالا که فهمیدید پد سلولزی چیست پس هنگامی که قصد استفاده از پد سلولزی را دارید، در نخستین گام باید سایز این محصولات را در نظر داشته باشید. اگر قصد جایگزینی پد سلولزی با پوشال های سنتی را دارید و یا به دنبال تعویض پد سلولزی به کار رفته در کولرهای سلولزی هستید در ابتدا باید به سایزبندی این محصولات توجه کنید. برای نصب پد سلولزی بر روی کولرهای سلولزی کاری نسبتا آسان پیش رو دارید. با توجه به اینکه پوشال های سلولزی به صورت استاندارد و در ابعاد مناسب برای کولرهای سلولزی تولید می شوند، به راحتی می توانید ابعاد مورد نظر را سفارش دهید. در طرف مقابل اگر به دنبال نصب پد سلولزی بر روی کولرهای آبی هستید، باید سایز و توان کولر آبی را در نظر بگیرید. برای سفارش پد، یا باید اطلاع داشته باشید که کولر شما چند هزار است ( مثلا کولر شما 5500 است) و یا انکه باید ابعاد دریچه ها و پوشال قبلی را بدانید و این اطلاعات را به کارشناسان ما اعلام کنید تا بتوانند پد سلولزی مناسب کولر به شما تقدیم کنند. برای راهنمایی بیشتر میتوانید با کلیک بر روی مقاله ی از کجا بفهمیم کولر آبی چند هزار است؟ ابعاد کولر و پد مناسب خود را پیداکنید. قیمت پد سلولزی کولر 7000 را می توانید در سایت نیکاسان مشاهده و خرید خود را از این سایت انجام دهید.

نحوه نصب پد سلولزی

نکات مهم قبل از نصب پد سلولزی

برای انتخاب گزینه مناسب و نصب پد سلولزی بر روی کولر آبی، ابتدا درب های کولر که پوشال بر روی آن نصب شده است را جدا کرده و ابعاد آن را اندازه گیری کنید. سپس می توانید با مراجعه به فروشگاه نیکاسان، محصولات ارائه شده را بررسی کنید و در ابعاد مورد نیاز، انتخاب خود را انجام دهید. در این زمینه کارشناسان ما نیز شما را برای انتخابی مناسب کمک خواهند کرد. پس از طی کردن این مراحل و انتخاب گزینه مورد نظر، چنانچه با اصول نصب پد سلولزی آشنایی نسبی دارید، باید برای قرار دادن آن ها بر روی کولر، آبریز دریچه هارا 5 تا 7 سانتی متر به سمت جلو بیاورید این کار کمک میکند تا عملکرد بهتری از این تجهیزات دریافت کنید چراکه آب به صورت کامل و در قسمت میانی ضخامت پد جاری میشود. نوع طراحی و ساخت پد سلولزی به شکلی است که دارای روزنه هایی برای نفوذ آب است و در سمت بالا قطعه ای از جنس پد به اسم آبریز پد و در جهت مخالف، برای آبریزی مناسب تر قرار خواهد گرفت. عدم توجه به این نکته و نصب برعکس پد سلولزی، کیفیت و بازدهی این محصول را کاهش می دهد. برای مشاهده فیلم نصب پد، روی عبارت فیلم تبدیل کولر پوشالی به سلولزی کلیک کنید. یکی دیگر از نکاتی که برای خرید و نصب پد سلولزی در نظر گرفته می ‌شود، انتخاب محصولی با قطر مناسب است. با توجه به اینکه پدهای سلولزی با ضخامت های گوناگون تولید می شوند، خرید محصولی با کیفیت و با قطر مناسب می ‌تواند کیفیت کار را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. برای بازدهی پد سلولز و ضخامت استاندارد آن آزمایشهایی انجام شده است که ضخامت 7.5 سانت برای کولرهای معمول بازدهی خوبی را دارا می‌باشد. امروزه برندهای فعال در زمینه تولید پد سلولزی به گونه ‌ای عمل می ‌کنند که کاربران بتوانند با خیالی آسوده با خرید این تجهیزات، از قابلیت های آن بهره ببرند. فروشگاه نیکاسان به عنوان نمایندگی فروش محصولات کولانسل، انواع پد سلولزی را برای نصب بر روی کولر آبی و کولرهای سلولزی در اختیار شما قرار می دهدو برای کسب اطلاعات بیشتر به منظور آگاهی از قیمت و خرید پد سلولزی، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا صفحات اجتماعی مارا دنبال کنید. علاوه بر این چنانچه به دنبال دریافت آموزش های لازم برای نصب پد سلولزی هستید نیز مشاورین ما به شما در این امر کمک خواهند کرد.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن