0سبد خرید
پد سلولزی مرغداری چیست

در بسیاری از نقاط جهان، جوجه‌ها در شرایط گرم نگهداری می ‌شوند. برای زاد و ولد در این مرغداری‌ها، داشتن آب ‌و هوای مناسب در محل نگهداری ضروری است. دیوارهای تبخیری با سیستم پد سلولزی خنک‌کننده، در خدمت این هدف هستند.
این پدها، بیشتر از کاغذ کرافت، چسب پد خنک‌کننده و رزین قرمز تشکیل شده‌اند و استفاده اصلی این پدها به ‌عنوان خنک‌کننده است. می‌توان از این محصولات برای حیوانات و گیاهان استفاده کرد. همچنین رنگ‌ های مختلفی از جمله قهوه‌ای، زرد تیره، طلایی، آبی آسمانی، آبی دریایی، سبز چمنی، سبز روشن، سیاه‌ و سفید دارند. همچنین پد سلولزی مرغداری با فریم فولادی و آلومینیومی وجود دارد. پد گلخانه ای، پد سلولزی مرغداری و پد سلولزی کولر از جنس کاغذ کرافت است. نیکاسان عرضه کننده تنوع بالایی از ابعاد پد سلولزی است به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و پوشال سلولزی با ابعاد مورد نظر را بخرید.

 

پد سلولزی مرغداری چیست

پد سلولزی مرغداری چه مزایایی دارد؟

هنگامی که آب از پد سلولزی خنک ‌کننده تبخیری عبور می‌کند، روی سطح پد تبدیل به لایه آب می‌شود. فیلم آب، گرما را با هوای عبوری تبادل می‌کند و در هوا تبخیر می‌ شود. پد خنک‌کننده تبخیری دارای راندمان خنک‌کنندگی بالایی است و از نظر محیطی بسیار مناسب است. پد خنک‌کننده تبخیری را می‌ توان به هر اندازه ای که می خواهید سفارش دهید.
پدها یا دیوارهای تبخیری یک سیستم خنک‌کننده کاملاً یکپارچه هستند؛ که برای حل مشکلات دمای بالا، در واحدهای مرغداری خیلی سریع توسعه‌ یافته‌اند.
در این سیستم آب به بالای دیوار پمپ می‌شود و از آنجا از طریق سوراخ ‌هایی که روی لوله‌ها قرار دارند توزیع می‌شود و اطمینان حاصل می‌شود که تمام سطح پانل مرطوب نگه‌داشته می‌شود و به دنبال بیشترین تماس ممکن هوا با آب است.
پانل‌ها با مواد بسیار جذب‌کننده ساخته شده‌اند. هم ورق ‌های راه ‌راه و هم مواد چسبنده اجازه نفوذ پذیری را می‌ دهند.
فرایند تبخیر هوای مرطوب و عاری از آلودگی، مواد معدنی و باکتری تولید می‌کند.
دوام هر سیستم تا حد زیادی به شرایط نگهداری بستگی دارد. یک سیستم خنک‌کننده پد با مدیریت و نگهداری باید 8 تا 10 سال و در برخی موارد حتی تا 13 سال عمر کند. البته این به‌ سختی آب مزرعه نیز بستگی دارد. مراقبت اساسی برای دوام چندین ‌ساله سیستم خنک ‌کننده پد، مربوط به تمیزکردن سیستم، PH آب و سختی آب است.  برای اطلاع از هزینه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده در مرغداری از جمله قیمت پد سلولزی مرغداری، قیمت انواع هیتر و ... با نیکاسان همراه شوید.
پد سلولزی مرغداری چه مزایایی دارد؟

پد سلولزی مرغداری و سیستم سرمایش تبخیری

مصرف انرژی و آب کم است، درحالی‌که سیستم بیشتر آب مصرف شده در این فرایند را به گردش در می ‌آورد. نقش رطوبت در آسایش حرارتی جوجه‌های گوشتی بسیار مهم است. به‌عنوان ‌مثال، آب در کاهش دمای محل نگهداری بسیار کارآمد است. با این ‌حال، دمای پایین لزوماً به معنای راحتی بهتر پرندگان نیست. تابش گرما از قسمت‌ های بدون پر بدن، مانند قسمت زیرین بال ‌ها و پاها، اتلاف گرما را بدون از دست‌ دادن انرژی لازم برای افزایش وزن را افزایش می‌ دهد؛ پرنده تا زمانی که گرما و رطوبت اضافی وجود نداشته باشد راحت است.
وقتی تابش برای حفظ یا کاهش دمای بدن کافی نباشد و پرنده شروع به نفس‌ نفس ‌زدن و استفاده از انرژی از جیره برای کاهش دمای بدن کند، ضرر اقتصادی رخ می‌دهد. بخار آب از طریق منقار با نفس ‌نفس ‌زدن آزاد می ‌شود و این بخار آب دمای اضافی را با خود حمل می کند و در نتیجه گرما آزاد می ‌شود. برای اینکه این رهاسازی به‌ درستی انجام شود، محیط خارجی نباید خیلی مرطوب باشد، در غیر این صورت آب آزاد نمی ‌شود و در مجاری تنفسی پرندگان جمع می‌ شود. از این ‌رو، رطوبت بیش از حد برای پرندگان مضر است.
دمای مناسب، یکی از مهم‌ ترین شرایط نگه داری در مرغداری‌ ها است. از روش مه پاشی کم ‌فشار و سیستم خنک ‌کننده پد سلولزی می توان استفاده کرد؛ اما راندمان پدهای سلولزی بیشتر است. با نگهداری درست از پدهای سلولزی و سیستم خنک‌کننده، بین 8 الی 10 سال عمر می ‌کنند. پد سلولزی متری کاربرد زیادی در مرغداری ها دارد. شما می توانید این پد سلولزی را برای مرغداری از فروشگاه نیکاسان بخرید و راندمان کاری خود را بالا ببرید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن