0سبد خرید
بهترین هیتر برای گلخانه

برای گرم نگه داشتن فضای نگهداری گیاهان با کاهش دما و فرا رسیدن فصل های سرد، انواع هیتر گلخانه ای ساخته شده اند و شما می توانید مدل های بسیار کارآمد و اقتصادی آن ها را تهیه کنید. حتما شما از شرایط ویژه‌ی گلخانه‌ها مثل دما، رطوبت، نور مناسب و ... اطلاع دارید یا در مورد آنها مطالبی شنیده‌اید.برای ایجاد شرایط مناسب درون گلخانه باید دستگاه‌ها و ادوات سرمایشی و گرمایشی وجود داشته باشد تا این کار را به بهترین صورت انجام دهد.برای گرمایش گلخانه کوره هوای گرم یکی از راه‌های گرم کردن گلخانه است. شکل و اندازه‌ی کوره هوای گرم گلخانه بسته به نیاز گلخانه شما متفاوت است. بازار پر از نام های تجاری مختلف از هیترها است که ممکن است شما را در انتخاب بهترین نوع آن گیج کند. برای مشاهده انواع هیتر گلخانه و اطلاع از قیمت هیتر گلخانه می توانید به نیکاسان مراجعه کنید. 

نکات مهم برای انتخاب بهترین هیتر برای گلخانه

یکی از مسائلی که برای انتخاب بهترین هیتر گلخانه باید مد نظر داشت این است که راندمان هیتر را بدانیم که مسلما به میزان گرمای تولیدی از این دستگاه ها در مقابل مقدار انرژِی مصرفی توسط آن ها گفته می شود. هیترهای گلخانه کاملا در داخل محیط گلخانه قرار می گیرند و تنها بخشی از آن ها که در خارج از گلخانه است قسمت دودکش می باشد که راه تخلیه‌ی گازهای حاصل از احتراق بخاری گلخانه‌ای از این طریق میسر است؛ لذا حتما بررسی کردن اگزوز این دستگاه ها را هنگام خرید در نظر داشته باشید. اگر مقدار خروج دما از طریق اگزوز بیشتر از 100 تا 120 درجه ی سانتیگراد باشد عملکرد دستگاه و راندمان آن پایین می آید. البته آیتم‌های دیگری که در انتخاب بهترین سیستم گرمایش گلخانه می‌تواند تاثیرگذار باشد عبارتند از: متراژ و مساحت گلخانه، منطقه‌ای که گلخانه در آن قرار دارد، پوشش‌دهی گلخانه و مواردی از دست که همه‌ی آنها تاثیر گذار می‌باشد.

بهترین و کارآمدترین هیتر گلخانه می تواند آن دستگاهی باشد که هوادهی فوق العاده ای دارد. اگر هوادهی دستگاه زیاد از حد استاندارد و تعریف شده باشد می تواند میزان مصرف انرژی را تا چندین برابر بالا ببرد و از طرفی اگر میزان هوادهی پایینتر از میزان نرمال باشد موجب احتراق در فضای گلخانه می شود. شما عزیزان می توانید برای خرید، استعلام قیمت و کسب اطلاعات تخصصی درباره هیتر مناسب گلخانه، هیتر مرغداری، هیتر دامداری، هیتر صنعتی و ... با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

نکات مهم برای انتخاب بهترین هیتر برای گلخانه

جنس بدنه از مهمترین فاکتورهای انتخاب بهترین هیتر گلخانه ای

علاوه بر میزان هوادهی و راندمان هیترهای گلخانه ای جنس بدنه ی کوره این دستگاه ها نیز بسیار اهمیت داشته که تاثیر مستقیم بر میزان دوام این محصولات دارد. شاید به خرید یک هیتر ارزان راضی شوید اما بدانید بهتر است یک بار هزینه ی درستی پرداخت کنید و یک عمر از نگرانی خلاص شوید زیرا در ساخت بدنه ی کوره هیترهای ارزان قیمت از مواد بسیار بی کیفیت استفاده می شود که سرانجام آن ها سوراخ شدن هیتر است و عواقب واقعا جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت. هیترهایی با جنس کوره استیل در مقابل گرمای شدید بسیار مقاوم هستند و تحت هیچ شرایطی امکان پوسیده شدن در آن ها وجود ندارد و مسلما قیمت هیتر در این موارد بالاست ولی مطمئنا جان گلخانه و محصولات شما بیشتر ارزش دارد. جنس بدنه ی خارجی این دستگاه ها به اندازه جنس بدنه کوره مهم است. محیط گلخانه همیشه مرطوب است و اگر جنس هیتر بد باشد در دراز مدت حتما زنگ می زند و پوسیده می شود لذا حتما باید از موادی که در برابر زنگ مقاوم هستند استفاده کرد. موادی همچون آلومینیوم و ورق های گالوانیزه که سبک نیز هستند.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن