0سبد خرید
هیتر مناسب گلخانه

گلخانه یک فضای بزرگ است که در آن انواع مختلف صیفی‌جات و گلها پرورش داده می‌شوند. علاوه بر گلهای تزئینی و زینتی بسیاری از خوراکی‌ها از جمله گوجه، خیار و بادمجان نیز در گلخانه به صورت عمده پرورش داده می‌شوند. همان طور که می دانید گلخانه در فصول سرد فضای مناسبی برای پرورش گلها و صیفی‌جات است؛ به همین دلیل باید دمای آن در حالت تعادل نگه داشته شود.
یکی از تجهیزاتی که دمای گلخانه را به صورت کاملا نرمال و ایده‌آل نگه می‌دارد هیتر مناسب گلخانه است. اما این مسئله که چه نوع هیتری مناسب گلخانه است، همیشه مورد بحث گلخانه داران است. امروزه نیز ما به عنوان یکی از توزیع‌‌کنندگان این محصول، که سالها در این زمینه تخصص و تجربه فراوان کسب کرده ایم؛ تصمیم داریم که در مورد بهترین و مناسب‌ترین نوع هیتر و بخاری گلخانه ای اطلاعات کاربردی در اختیار شما قرار دهیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. همچنین برای اطلاع از قیمت هیتر گلخانه می‌توانید به سایت نیکاسان مراجعه کنید. 

هیتر مناسب گلخانه

راهنمای انتخاب بخاری مناسب گلخانه

انواع مختلف بخاری و جت هیتر در بازار فروش موجود هستند، که هر کدام از آنها ویژگی‌های مخصوص خود را دارند. به عنوان مثال نوعی از جت هیترها که به صورت گازوئیلی طراحی و تولید شده‌اند با استفاده از سوخت فسیلی گازوئیل کار می‌کنند و حین کار، آلایندگی‌های بسیار زیادی از خود منتشر می‌کنند.
از آنجایی که غالبا این نوع جت هیترها دودکش ندارند، استفاده از آن در گلخانه‌ها، کاری بسیار خطرناک خواهد بود؛ زیرا هم باعث آسیب به سیستم تنفسی کارکنان و کارگران می‌شود و هم باعث مرگ گلها و گیاهان موجود در گلخانه خواهد شد. نوع دیگری جت هیتر در بازار موجود است که به صورت گازی کار می‌کند و به وفور مورد استفاده برخی از گلخانه داران قرار می‌گیرد.
از جمله آسیب‌های آن می‌توان به مسمومیت‌های شدید افراد با گاز مونوکسید کربن و همچنین مسمومیت گیاهان و مرگ آنها اشاره کرد. در این بین فقط یک نوع جت هیتر باقی مانده است که با نام جت هیتر برقی شناخته می‌شود. البته جت هیتر برقی دارای مصرف بسیار بالای برق بوده و برای گلخانه‌داران به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست.
در همین راستا مراکز تولید کننده بخاری مناسب گلخانه، به فکر تولید انوع هیترگلخانه و یا به عبارتی هیتر مخصوص گلخانه افتاده‌اند. ویژگیها و مشخصات کیفی این بخاری و همچنین نکاتی را درباره انتخاب بخاری مناسب گلخانه، در اختیار شما قرار می‌دهیم. شما عزیزان می‌توانید برای خرید، استعلام قیمت و کسب اطلاعات تخصصی درباره کوره هوای گرم گلخانه با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

هیتر مناسب گلخانه

 

ویژگی های بخاری مناسب گلخانه

بخاری‌های مناسب گلخانه با آتش درون کار می‌کنند و به دلیل ویژگی‌ها و مشخصات بسیار خاص و منحصر به فردی که دارند بهترین گزینه برای گرمایش گلخانه‌ها نامیده می‌شوند. در واقع این بخاری‌ها یک اگزوز خارجی دارند، که تمام آلاینده‌ها از جمله مونوکسید کربن و آلاینده‌های گوگردی را به بیرون از گلخانه هدایت می‌کند. سپس این دستگاه‌ها با استفاده از دمنده‌های خاص خود، هوای سرد گلخانه را به درون خود کشیده و آن را گرم کرده و سپس با استفاده از فن، آن را به بیرون پرتاب می‌ کند.
پرتاب کردن هوای گرم بخاری یکی از ویژگی‌های مثبت این محصول است که با فن انجام می‌شود. علاوه بر آن به دلیل امکان تنظیم دمای درون گلخانه؛ می ‌توان این بخاری‌ها را ایده آل‌ترین گزینه برای گلخانه در نظر گرفت. شما می‌توانید دمای گلخانه خود را تنظیم کنید و بخاری را به گونه‌ای قرار دهید که گلخانه را به اندازه همان دما، گرم کند. البته یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین کارها برای کنترل بخاریها استفاده از اتوماسیون هوشمند گلخانه است که این کار علاوه بر کاهش استهلاک بخاری به کم شدن 30 درصدی انرژی هم کمک می‌کند. همچنین می‌توانید هنگامی که نیاز دارید از این هیترها به شیوه دوگانه استفاده کنید. منظور از دوگانه بودن این است که بخاری ‌های ایده‌آل برای گلخانه، هم با استفاده از نیروی گاز و هم با استفاده از گازوئیل کار می‌کنند و در هر صورت آلاینده‌های محیطی را به بیرون از گلخانه هدایت می ‌کنند.
برای خرید هیتر گلخانه ای در درجه اول باید متراژ گلخانه و مخصوصا منطقه‌ای که در آن هستید را به اطلاع کارشناسان فروش این محصول برسانید. به همین جهت ما کارشناسان فروش خود را به صورت آنلاین پاسخگوی شما مشتریان عزیز قرار داده‌ایم، تا بتوانند شما را در راستای خرید بهترین و ایده‌آل‌ترین نوع این محصول یاری کنند. نیکاسان عرضه کننده بهترین پد گلخانه ای، قاب و فریم گالوانیزه و بخاری مناسب گلخانه، انواع هیتر چون هیتر گازی، هیتر برقی، هیتر کارگاهی و... برای گلخانه‌های صنعتی و خانگی است. 

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن