0سبد خرید
سیستم کنترل دمای گلخانه | بهترین سیستم کنترل دمای گلخانه

گلخانه های مدرن و صنعتی از جمله مکان هایی هستند که باید با هدف افزایش رشد محصولات، دقت زیادی در مدیریت آنها به خرج داده شود. به همین علت برای افزایش سرعت رشد گل و گیاهان پرورشی نیاز است که فاکتورهای مختلفی مانند دما و رطوبت را با نهایت دقت تحت نظر داشته باشید. یک برنامه ریزی دقیق و کاملا منظم در این بین می‌تواند برای رشد گیاهان تاثیر فراوان داشته باشد. با توجه به این امر امروزه سیستم کنترل دمای گلخانه و نظارت بر رطوبت آنها با استفاده از تجهیزات مدرن قابلیت اجرا دارد. سیستم کنترل رطوبت و دما از جمله تجهیزاتی به شمار می‌رود که می‌تواند برای هوشمند سازی گلخانه کاربردی باشد. استفاده از انواع سنسورهای کنترل رطوبت و کنترل دما در سالن های پرورش قارچ و انواع گلخانه های صنعتی و مدرن این امکان را فراهم می کند تا به راحتی بتوانید نظارت کافی برای رشد و نمو گیاهان و محصولات داشته باشید.

با توجه به این امر، امروزه مجموعه های مختلفی خدمات خود را در زمینه نصب تجهیزات مختلف به عنوان سیستم کنترل دمای گلخانه ارائه می دهند. ما در مجموعه نیکاسان با نصب انواع سیستم کنترل دمای گلخانه شما را یاری خواهیم کرد تا بتوانید از نظارت کلی بر روی کیفیت محصولات و همچنین نحوه رشد آنها برخوردار شوید. انواع تجهیزاتی که به عنوان سیستم کنترل دمای گلخانه نصب می شوند با جدیدترین استانداردها طراحی شده و می‌توانند کنترل دما و رطوبت را به صورت دقیق و اتوماتیک انجام دهند.

کنترل دمای گلخانه

همانگونه که عنوان کردیم کنترل و نظارت رطوبت و دما می تواند نقش به سزایی بر رشد کیفی و کمی محصولات در گلخانه ها داشته باشد. با توجه به اینکه برای افزایش رشد محصولات نیاز است که رطوبت و دما را در حدی معین و ثابت نگه دارید، تجهیزات نصب شده به خوبی می‌توانند محصولات را در برابر آسیب های ناشی از تغییرات نا مطلوب دما و رطوبت حفاظت کنند.

دستگاه‌ های کنترل دمای گلخانه محصولاتی کارآمد و جدید هستند که به سرمایه‌ گذار این امکان را می‌دهند تا بتوانند برای نظارت دقیق بر دما از تکنولوژی روز کمک بگیرند. در کنترل دمای گلخانه و سیستم نصب شده چندین سنسور با دقت می توانند دمای گلخانه و میزان رطوبت محیط را اندازه گیری کنند. هر اندازه که سیستم کنترل دمای گلخانه دقیق تر بتواند شرایط محیطی را تحت کنترل داشته باشد، متوجه خواهید شد که رشد کمی و کیفی گیاهان و محصولات مختلف نیز با افزایش همراه می‌شود. سیستم کنترل دمای گلخانه قادر است که تمام پارامترهایی که برای رشد گل و گیاهان موثر هستند را بررسی کند. پس از ثبت داده های موثر در این حوزه گزارش کار در اختیار شما قرار می گیرد. چنانچه کوچکترین خطا در میزان دمای گلخانه توسط سنسورها تشخیص داده شود، تمام اقدامات مورد نیاز برای تامین شرایط استاندارد انجام خواهد گرفت. این پارامترها به صورت دقیق و مرتب در اختیار مسئولین مربوطه قرار خواهند گرفت.

کنترل دمای گلخانه

انواع سنسور و تجهیزاتی که به عنوان سیستم کنترل دمای گلخانه نصب می شوند، علاوه بر مواردی که نام بردیم می توانند ویژگی های دیگری نیز داشته باشند. به عنوان مثال با توجه به اینکه امروزه جلوگیری از اتلاف انرژی اهمیت بالایی پیدا کرده است. تجهیزاتی که برای سرمایش و گرمایش در گلخانه ها نصب می شوند کمک شایانی به کنترل مصرف انرژی می کنند. این بدین معناست که به کمک ابزار و تجهیزات دقیق می توانید تمام شرایط محیطی استاندارد را به راحتی فراهم کنید. ترموستاتی که در سیستم دمای گلخانه و کنترل شرایط محیطی و رطوبت آن نصب می شود، به خوبی می تواند در حفظ دمای محیط گلخانه به شما کمک کند. در سیستم کنترل دمای گلخانه از انواع فن و پد می توان کمک گرفت.

نصب بهترین سیستم کنترل دمای گلخانه توسط متخصصین مجموعه نیکاسان صورت می گیرد. انواع فن و سیستم گرمایش برای کنترل شرایط مورد نیاز را ما در مجموعه نیکاسان به عنوان تجهیزات لازم برای سیستم کنترل دمای گلخانه در دسترس شما قرار می دهیم. این پایان کار نیست و یک سیستم کنترل دمای گلخانه باید از تهویه و هواکش نیز بهره ببرد. استفاده از هواکش و سیستم تهویه استاندارد و با کیفیت، کمک می کند تا بتوانید دی اکسید کربن اضافی در محیط را به سرعت خارج کنید. هواکش و سیستم تهویه که ما در کنترل دمای گلخانه نصب می کنیم قابل تنظیم هستند. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره ی بهترین سیستم گرمایشی گلخانه را بخوانید.

کنترل دمای گلخانه

بهترین سیستم کنترل دما و رطوبت گلخانه

همانگونه که می دانید در طول شب و روز و همچنین در فصول مختلف سال دما به صورت مداوم دچار تغییر می شود. با توجه به اینکه کاهش دما و یا افزایش ناگهانی آن موجب جلوگیری از رشد محصولات تولیدی خواهد شد، لازم است که از سیستمی کارآمد در گلخانه ها با هدف حفظ دما و رطوبت در شرایط استاندارد کمک بگیرید. بهترین سیستم کنترل دما و رطوبت گلخانه با توجه به شرایط اقلیمی می‌تواند متفاوت باشد. در هر نقطه‌ ای از کشور که مشغول به پرورش گل و گیاهان در گلخانه هستید باید بتوانید برای افزایش بازدهی گلخانه از بهترین سیستم مدیریت دما و رطوبت گلخانه بهره مند شوید. با توجه به اینکه انواع سیستم های حرارتی و برودتی با نهایت دقت باید بتوانند دمای محیط گلخانه را در شرایط استاندارد نگه دارند، مراجعه به یک مرکز تخصصی برای نصب این تجهیزات حائز اهمیت است.

بهترین سیستم کنترل دما و رطوبت گلخانه

مجموعه نیکاسان از جدیدترین ابزار و تجهیزات برای نصب سیستم کنترل دما و رطوبت گلخانه بهره می برد. ما پس از نصب این تجهیزات راهنمایی های لازم را در خصوص استفاده از آن ها به شما ارائه می دهیم. منوی تنظیماتی که در دستگاه کنترل دما و رطوبت تعبیه شده است، به کاربر این امکان را می دهد که بتواند برای تنظیم رطوبت و دمای متناسب با نیاز خود عمل کند. به عنوان مثال چنانچه قصد دارید دما و رطوبت را در یک بازه خاص قرار دهید، تنظیمات مربوطه را می توانید به راحتی اعمال کنید.

نصب بهترین سیستم کنترل دما و رطوبت گلخانه شرایطی را برای شما فراهم می آورد که بتوانید به صورت اتوماتیک و با بهره مندی از نمایشگر دیجیتال مرتبا اطلاعات دقیق را از سنسورها دریافت کنید. چنانچه به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه نصب سیستم کنترل دمای گلخانه هستید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه نیکاسان تماس حاصل فرمایید. ما با نصب دستگاه کنترل دما و رطوبت و آموزش استفاده از آن، شما را یاری خواهیم کرد که از بروزترین تجهیزات بتوانید بهره ببرید.

 

 

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول سیستم کنترل دمای گلخانه

قابلیت های سیستم کنترل دمای گلخانه چه هستند؟

کنترل و نظارت بر مقدار دقیق دمای کلیه نقاط گلخانه، امکان ارسال آلارم هشدار روی موبایل کاربر درصورت افزایش و یا کاهش دمای هر نقطه، قابلیت کنترل خودکار سیستمهای حرارتی ؛ برودتی و فنها درصورت افزایش و یا کاهش دما، مجهز به باتری پشتیبان با امکان گزارش دهی به کاربر در صورت بروز قطعی برق و بسیاری موارد دیگر از قابلیت های این سیستم ها هستند. 

سیستم کنترل دمای گلخانه را از کجا می توان خریداری کرد؟

نیکاسان یکی از مجموعه های معتبری است که انواع سیستم های کنترل دمای گلخانه را می توانید از آن خریداری کنید. تنها کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از کارشناسان نیکاسان مشاوره رایگان دریافت کنید. 

آیا می توان نصب سیستم کنترل دمای گلخانه را خودمان انجام دهیم؟

حتی در صورتی که اطلاعات کافی در رابطه با نصب این سیستم ها داشته باشید بهتر است که از متخصصان مربوطه کمک بگیرید. تمام مراحل نصب و راه اندازی سیستم کنترل دمای گلخانه توسط نیکاسان انجام می پذیرد. 

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن