0سبد خرید
اتوماسیون گلخانه با plc

اگر به عنوان یک تولید کننده مشغول به فعالیت هستید، ممکن است در زمینه کاری خود با چالش های متعددی روبرو شوید. با توجه به اینکه در فرآیند تولید باید با مشکلات زیادی مانند دسترسی کم به آب، افزایش فشار محیطی و همچنین بالا رفتن هزینه های حامل انرژی دست و پنجه نرم کنید، بدون تردید باید از استانداردهای خاصی برای رسیدن به سود کافی پیروی نمایید.

این روزها گلخانه های صنعتی می توانند مکانی بی نظیر برای پرورش گل و گیاهان مختلف باشند. استفاده از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی کاربردی، کمک می کند تا بتوان برای افزایش رشد، دمای مورد نظر را در گلخانه های صنعتی فراهم نمود. در کنار این موارد، اتوماسیون گلخانه نیز از جمله مهم ترین مباحثی است که می‌توان با هدف افزایش تولید و بالا رفتن کیفیت کار، روی به استفاده از آن آورد.

اتوماسیون گلخانه با plc از مجموعه کارهایی به شمار می‌رود که می‌تواند برای بالا بردن کیفیت کار به بهترین شکل تاثیرگذاری خود را نشان دهد. به عنوان مثال اگر از اتوماسیون گلخانه استفاده کنید، متوجه خواهید شد که سوددهی کار به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. علاوه بر این بهره گیری از یک سیستم استاندارد و اتوماسیون گلخانه با plc می تواند هزینه های تولید را نیز به میزان قابل توجهی کاهش دهد. با توجه به این شرایط، ما در مجموعه نیکاسان شما را یاری خواهیم کرد تا بتوانید در زمینه تولید و پرورش گیاهان و محصولات مختلف از این روش کمک بگیرید.

مزایای مدیریت هوشمند گلخانه با plc

با هدف کاهش هزینه ها و افزایش تولید، باید در گلخانه های صنعتی بتوانید از جدیدترین فناوری ها کمک بگیرید. همانگونه که عنوان کردیم مزایای اتوماسیون گلخانه‌ای به شکلی است که می‌تواند شما را به هدف خود در یک تجارت و سرمایه گذاری مناسب برساند. از جمله مهمترین مزیت های اتوماسیون گلخانه ای، کاهش هزینه است. با توجه به اینکه سیستم کنترل اقلیت می تواند برای جلوگیری از پرداخت هزینه های کارگر کاربردی باشد و همچنین به تولید کننده کمک کند تا هماهنگی بین تجهیزات را به خوبی در اختیار داشته باشد، برای مدیریت هزینه و کاهش آن بسیار موثر خواهد بود. در کنار این موارد استفاده از اتوماسیون گلخانه با plc می‌تواند تقاضا را برای خرید محصولات شما افزایش دهد. محصولاتی که با استفاده از اتوماسیون گلخانه ای تولید می‌کنید، کیفیت بسیار بالایی دارند. صرف نظر از حجم تولید محصولات، کیفیت کار با استفاده از اتوماسیون گلخانه ای plc افزایش می یابد. به همین علت مشاهده خواهید کرد که تقاضا برای خرید محصولات شما بالاتر می‌رود.

مزایای مدیریت هوشمند گلخانه با plc

در کنار این موارد اتوماسیون گلخانه با plc شما را یاری خواهد کرد تا بتوانید برای استفاده بهینه از انرژی و همچنین بهبود کنترل دما از یک سیستم هوشمند کمک بگیرید. این پایان کار نیست و استفاده از اتوماسیون گلخانه برای پیشرفت آبیاری، نگهداری گلخانه و همچنین بهبود مدیریت نیز تاثیر بسزایی دارد. اگر به دنبال اتوماسیون گلخانه با plc هستید، مجموعه نیکاسان شما را یاری خواهد کرد تا در این زمینه بتوانید به اهداف خود دست پیدا کنید. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره ی بهترین سیستم گرمایشی گلخانه را بخوانید.

اتوماسیون گلخانه های صنعتی با کمک PLC به چه صورت است؟

همانگونه که عنوان کردیم اتوماسیون گلخانه های صنعتی با کمک plc می تواند مزایای بسیار زیادی برای تولید کننده داشته باشد. بهره گیری از این سیستم به شکلی صورت می‌گیرد که می‌تواند برای اقتصادی کردن فرآیند تولید از روشی استاندارد کمک گرفت. در این زمینه باید بتوانید از دقیق ترین ابزار استفاده نمایید. خودکار سازی سیستم های آبیاری با توجه به اینکه برای تنظیم مصرف آب کاربرد فراوانی دارد، امروزه به شکل قابل توجهی مد نظر قرار گرفته است. این پایان کار نیست و اتوماسیون گلخانه های صنعتی با کمک plc شما را یاری خواهد کرد تا بتوانید بیماری‌های گلخانه‌ ای و آفات را به خوبی مدیریت نمایید.

در رشد گیاهان و بالا رفتن سرعت تولید، پارامترهای مختلفی حائز اهمیت هستند. از جمله این پارامترها می توان به رطوبت خاک، دما و میزان رطوبت محیط اشاره کرد. اگر به صورت دستی پارامترهای مورد نظر را کنترل کنید، ممکن است با خطا مواجه شوید. اتوماسیون گلخانه صنعتی با کمک plc در این بین می‌تواند به صورت خودکار تمام پارامترهای مورد نیاز مانند رطوبت محیط، رطوبت خاک و دما را تحت کنترل داشته باشد. از مهمترین دستاوردهایی که این روزها در سیستم کشاورزی هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به این امر اشاره کرد.

اتوماسیون گلخانه های صنعتی با کمک PLC به چه صورت است

نوع عملکرد اتوماسیون گلخانه های صنعتی با کمک plc به شکلی است که چنانچه ph خاک، فشار و دمای هوا دچار تغییر شوند، سیستم هوشمند و خودکار به صورت اتوماتیک مقدار مورد نظر را تنظیم میکند. سیستم اتوماسیون برای کاهش نیروی کار می‌تواند خطاهایی که رخ داده‌اند را شناسایی کند. به همین علت پارامترهای مورد نظر برای رشد گیاهان به دقیق‌ترین شکل تحت نظر قرار می گیرند. اتوماسیون گلخانه ای با استفاده از PLC را در کشاورزی عصر حاضر به عنوان یک انقلاب می توان در نظر گرفت. استفاده از این سیستم مدرن موجب می‌شود که بتوان در یک محیط تحت کنترل، سطح زیر کشت را به شکل قابل توجهی افزایش داد.

سنسورهای قرار گرفته شده در سیستم اتوماسیون با plc می توانند شدت نور را نیز به صورت مداوم تحت کنترل داشته باشند. ورودی این سیستم از چند سنسور و فرستنده تشکیل شده در قسمت دیگر و خروجی سیستم هوشمند سازی، تجهیزاتی برای بالا بردن پنجره ها و همچنین روشن کردن فن های دمنده نصب می شوند. علاوه بر این پمپ های آبیاری و شیر برقی نیز در سمت خروجی سیستم کنترل هوشمند اتوماسیون گلخانه قرار دارند.

اتوماسیون گلخانه های صنعتی با کمک PLC به چه صورت است

این روزها از سیستم plc می توان در زمینه های کاری مختلف استفاده کرد. هر کدام از آنها مولفه های اساسی یکسانی دارند. از جمله اجزای تشکیل دهنده اتوماسیون گلخانه میتوان به سنسورها، فن دمنده، تجهیزات گرمایشی مانند انواع لامپ و شیر برقی اشاره کرد. تصور کنید در یک فضای بسته و محیط گلخانه‌ ای با نظارت دقیق سیستم های مدرن بتوان شرایط را برای رشد بهینه گیاه و استفاده کارآمد از منابع مختلف مانند آب، مهیا نمود. اتوماسیون گلخانه دقیقا برای این منظور ارائه شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استفاده از اتوماسیون گلخانه با plc می‌توانید با کارشناسان مجموعه نیکاسان تماس حاصل نمایید.

 

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن