0سبد خرید
موارد مصرف بخاری کارگاهی

این نوع بخاری تفاوت زیادی با بخاری‌هایی که شما در داخل منزل یا مغازه مورد مصرف قرار داده‌اید، دارد و معمولا در فضاهایی با متراژ بالا از این نوع بخاری‌ها جهت گرم کردن محیط استفاده می‌شود. از مزایای دیگر بخاری کارگاهی که باعث جلب توجه صاحبان کارگاه‌ها برای خرید این نوع بخاری جهت قرار دادن آن در داخل کارگاه‌ها شده، استفاده از این وسیله گرمایشی بدون اتصال به دودکش بوده و باعث گرم شدن محیط در مدت زمان کوتاه تری خواهد شد، اما صاحبان کارگاه‌ها باید این نکته را در نظر بگیرند که بخاری کارگاهی با استفاده از سوخت‌های فسیلی مثل نفت یا بنزین باعث گرم شدن محیط شده که این گازها سمی بوده و باعث اشتعال در محیط‌های بسته و آتش سوزی می‌شوند، پس این افراد باید به فکر نصب تهویه مناسب در محیط بسته داخل کارگاه باشند.
این بخاری‌ها موارد استفاده متعددی دارند و معمولاً در کارگاه‌ها یا کارخانه‌ها برای گرمایش بیشتر مورد مصرف قرار می‌گیرند، اگر مکانی برای نصب تهویه در داخل کارگاه شما وجود ندارد و گذاشتن تهویه نیازمند صرف هزینه‌های بالایی است که باید آن را متقبل شوید می‌توانید از بخاری‌های فن دار برای کمتر شدن میزان خطر و گرمایش بیشتر محیط استفاده کنید.

 

استفاده از بخاری کارگاهی در محیط های مناسب

استفاده از بخاری کارگاهی در محیط های مناسب

معمولا به دلیل بازدهی گرمای بالایی که بخاری‌های کارگاهی دارند صاحبان کارخانه و کارگاه‌ها در فصل زمستان بیشتر نسبت به خرید این نوع بخاری‌ها ترغیب می‌شوند. بیشتر بخاری‌های کارگاهی موجود در بازار با استفاده از سوخت‌های فسیلی مثل نفت یا بنزین کارکرده و این نوع بخاری باعث گرمایش بیشتر محیط با صرفه جویی در میزان مصرف سوخت‌های فسیلی می‌شود. با شروع فصل زمستان صاحبان کارگاه‌ها برای تهیه یک بخاری کارگاهی مناسب جهت گرمایش بیشتر محیط و مصرف سوخت کمتر به بازار مراجعه می‌کنند و با انواع متعددی از بخاری کارگاهی در بازار فروش رو به رو خواهند شد که مصارف متعددی این بخاری‌ها در محیط کارگاه خواهند داشت.
این بخاری‌ها در انواع مختلفی و با توجه به سوخت‌هایی که مصرف می‌کنند به چند دسته مختلف تقسیم می‌شوند که شامل بخاری کارگاهی نفتی، گازوئیلی، برقی و فن دار است. هر کدام از این بخاری‌های کارگاهی با توجه به نوع مصرف انرژی‌ای که دارند باعث گرمای بیشتر در محیط کارگاه یا محیط‌هایی با متراژ بالا خواهد شد. بخاری‌های کارگاهی معمولا مناسب برای مکان‌هایی با متراژ بالا هستند و با مصرف انرژی کمتر باعث گرمایش بیشتر محیط می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود در ابعاد متناسب محیط بخاری کارگاهی را تهیه و از آن استفاده کنید. بخاری‌های کارگاهی معمولاً در انواع متعددی وجود دارند که با توجه به این انواع نیاز‌های مختلف افراد در محیط‌های متفاوت را تامین می‌کنند. جهت خرید و مشاهده قیمت بخاری کارگاهی کلیک کنید.

بخاری‌های کارگاهی مناسب برای چه مکان‌هایی هستند؟

بخاری‌های کارگاهی مناسب برای چه مکان‌هایی هستند؟

بخاری کارگاهی در محیط کارگاه و در کارخانه‌ها و یا در تالارهایی با متراژ بالا جهت گرم کردن محیط تهیه و برای گرمایش بیشتر در محیط قرار می‌دهند. بخاری کارگاهی معمولاً نسبت به انواع دیگر بخاری از نظر امنیت در رتبه اول کشور قرار گرفته و معمولاً نوع فن دار آن بیشتر در کارخانه‌ها برای گرم کردن فضا در متراژ بالا قرار می‌گیرد، بخاری‌های کارگاهی خطرات کمتری برای محیط زیست و بدن انسان داشته و با توجه به سوخت‌هایی که مصرف می‌کنند باعث صرفه جویی در هدر رفت انرژی می‌شوند. معمولاً تمام سیستم‌های گرمایشی از هزینه‌های بالایی جهت خرید و مصرف سوخت برخوردار هستند ولی بخاری‌های کارگاهی از نظر قیمت و مصرف سوخت در رده پایین تری قرار دارند و و می‌توانند محیط‌هایی با متراژ بالای ۵۰۰ متر را در حدود یک ساعت به صورت کامل گرم می‌کنند، در زمان قدیم از این نوع بخاری‌ها جهت گرم کردن منازل و تهیه غذا استفاده می‌کردند اما امروزه با توجه به افزایش استفاده از پکیج و بخاری‌های گازی موارد مصرف این نوع بخاری‌ها در منازل کاهش یافته و جایگاه مناسبی را بین صاحبان کارگاه‌ها پیدا کرده‌اند. اگر قصد خرید یک بخاری مناسب برای کارخانه یا شرکت خود را دارید، با داشتن دانش و مطالعه کافی در زمینه‌ی نحوه گرم کردن و میزان متراژی که از این بخاری‌ها قصد استفاده دارید، بخاری کارگاهی مدنظر و مناسب خود را از نیکاسان ، بهترین مرکز فروش بخاری کارگاهی خریداری و مورد مصرف قرار دهید. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره بخاری کارگاهی فن دار را بخوانید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن