0سبد خرید
بهترین مینی چیلر آپارتمانی

سرویس کردن پی در پی تجهیزات سرمایشی و هزینه بالای نگهداری آن ها بسیار خسته کننده است. اگر شما نیز به دنبال وسایل سرمایشی با کیفیت و در عین حال کم خرج هستید، مینی چیلر آپارتمانی را به شما توصیه می کنیم. این کالا در انواع و برندهای مختلفی موجود است. استفاده از هر نوع مینی چیلر توصیه نمی شود؛ چرا که ممکن است بازدهی مناسبی نداشته باشد. اگر در خرید و تهیه وسیله سرمایشی بی دردسر سردرگم شده اید راه حل شما فروشگاه نیکاسان است. در این صفحه می توانید علاوه بر آشنایی با بهترین مینی چیلر آپارتمانی خریدی مطمئن داشته باشید.

معرفی و فروش بهترین مینی چیلر آپارتمانی

مجموعه نیکاسان متخصص در عرضه و فروش سیستم های سرمایشی و گرمایشی، محصولی جدید را عرضه کرده است. مینی چیلر آپارتمانی وسیله ای برای خنک کردن دمای ساختمان به شمار می آید. این وسیله با خنک کردن آب و ارسال آب خنک به فن دستگاه دمای محیط را خنک می کند. شرکت های زیادی به تولید این محصول اقدام کرده اند. بدیهی است با توجه به وجود تولید کننده های مختلف کیفیت های مختلفی از این کالا موجود باشد. 

فروشگاه اینترنتی نیکاسان بهترین برندها را جمع آوری و عرضه کرده است. با توجه به نیاز خود، قیمت، کیفیت، بازدهی و عملکرد محصول می توانید انتخابی شایسته داشته باشید. مجموعه ما سعی دارد با معرفی این محصولات شما را در انتخاب یاری نماید. با این حال در صورتی که با خواندن این مقاله باز هم دچار شک و تردید بودید می توانید به صورت 24 ساعته با ما تماس بگیرید و ابهامات خود را رفع کنید. در این قسمت به معرفی بهترین مینی چیلرها پرداخته ایم. با توجه به نیاز خود می توانید به خرید هر یک از آن ها اقدام کنید. برای تهیه بهترین مینی چیلر آپارتمانی با ما همراه باشید.

معرفی و فروش بهترین مینی چیلر آپارتمانی

مینی چیلر آپارتمانی مدیا

این کالا ساخت کشور چین است. از بهترین ویژگی های مینی چیلر مدیا می توان به این موارد اشاره نمود: 

  • نویز بسیار پایین
  • عدم اشغال فضای زیاد
  • استفاده از گاز بی ضرر برای محیط زیست
  • نگهداری آسان 
  • و بسیار کم هزینه

مینی چیلرتن تبرید

انواع این مینی چیلر در فروشگاه نیکاسان موجود است که عبارت هستند از:

  • مینی چیلر ۶ تن تبرید
  • مینی چیلر 7 تن تبرید
  • مینی چیلر 10 تن تبرید

این محصول معمولا برای ساختمان های مسکونی، اداری یا تجاری با متراژ و واحدهای کم استفاده می شود. مینی چیلرهای تن تبرید لرزش ندارند. به عبارتی دیگر بی صدا هستند. این نوع مینی چیلرها نیاز به کانال کشی ندارند و در بالکن یا پشت بام قابل نصب هستند.

مینی چیلر دما تجهیز

دما تجهیز یکی از پر استفاده ترین انوع مینی چیلرها است. این دستگاه بسیار مستحکم بوده و عمر بالایی دارد. از این دستگاه می توان در مناطقی با آب و هوای خشک نیز استفاده کرد. بر خلاف بسیاری از مینی چیلرها دما تجهیز برای کارکرد مناسب به برج خنک کننده نیاز ندارد.

نیکاسان عرضه انواع بهترین مینی چیلرهای آپارتمانی

نیکاسان عرضه انواع بهترین مینی چیلرهای آپارتمانی

مینی چیلرها سیستم های سرمایشی_گرمایشی بسیار قدرتمندی هستند. این دستگاه ها هم در فصول سرد و هم در فصول گرم قابل استفاده اند. به عبارتی دیگر مینی چیلرها هم برای خنک کردن هوا و هم برای گرم کردن دمای محیط استفاده می شوند. از این رو جایگزینی استثنایی برای بخاری، کولرهای آبی و گازی هستند. 

مینی چیلرها نیز همانند سایر محصولات انواع و برندهای مختلفی دارند. در این صفحه ما بهترین برندها و انواع موجود در بازار ایران را به شما معرفی کرده ایم. فروشگاه نیکاسان از دیرباز در حیطه عرضه سیستم های گرمایشی و سرمایشی فعالیت داشت. این مجموعه همیشه بهترین ها را انتخاب و عرضه کرده است. 

در زمینه عرضه بهترین مینی چیلر آپارتمانی نیز کارشناسان مجموعه با توجه به نیاز مشتری انواع مینی چیلرها را گردآوری کردند. این مینی چیلرها بر اساس شرایط جوی در استان های مختلف ایران، چالش های موجود در واحدهای آپارتمانی و همچنین قیمت و کیفیت انتخاب شده اند.

سخن آخر

فروشگاه اینترنتی نیکاسان مینی چیلرهای آپارتمانی را به لیست محصولات خود اضافه کرده است. به دلیل درخواست مشتریان برترین مینی چیلرها را عرضه می کند. به منظور خرید بهترین مینی چیلر آپارتمانی از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما ارتباط حاصل فرمایید. فروشگاه نیکاسان عرضه کننده بهترین چیلر برای منزل مسکونی است. اگر قادر به انتخاب مینی چیلر با توجه به نیاز خود نیستید، مشاوران ما همراه شما خواهند بود. با نیکاسان خریدی مطمئن داشته باشید. این شرکت به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما خواهد بود. 

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن