0سبد خرید
بهترین چیلر خانگی + راهنمای جامع خرید بهترین چیلر خانگی

اغلب کسانی که به فکر خرید چیلر خانگی هستند، در درجه اول قیمت آن را مد نظر قرار می دهند و در تلاش هستند تا چیلر های ارزان قیمت تر را شناسایی و خریداری کنند. اما بهتر است قبل از خرید چیلر خانگی حتما این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که خرید چیلر ارزان قیمت و بی کیفیت می تواند بسیار پر هزینه تر برای شما تمام شود. زیرا شما در کوتاه مدت نیاز به تعمیر و یا تعویض این محصول خواهید داشت. بنابراین قبل از اینکه به فکر قیمت پایین چیلر باشید، حتما نکات مهم کیفی را در زمینه خرید آن مدنظر قرار بگیرید و به کیفیت آن توجه ویژه داشته باشید.
از جمله باکیفیت ترین چیلر خانگی که دارای قیمت مناسب نیز باشد، می توان به چیلرهای ارائه شده در وبسایت نیکاسان اشاره کرد. این وبسایت فروشگاهی بهترین و با کیفیت ترین این محصول را به صورت مستقیم در معرض فروش برای مشتری قرار داده است. در ادامه مقاله در مورد ۱۰ نکته اصلی که باید قبل از خرید بهترین چیلر خانگی به آن توجه کنید بیشتر صحبت کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

بهترین چیلر خانگی

بهترین چیلر خانگی

بهترین چیلر خانگی نوعی از چیلر است که در عین سرمایش و تهویه استاندارد دارای کمترین مصرف انرژی و کمترین میزان سروصدا و در عین حال بیشترین طول عمر مفید نیز باشد. البته نکته مهم دیگری که باید برای انتخاب بهترین چیلر خانگی مد نظر قرار بدهید کیفیت، کارکرد و میزان سرمایش آن است. غیر از موارد ذکر شده باید به نکته مهم دیگری نیز حین انتخاب بهترین چیلر خانگی توجه کنید و آن هم هزینه ‌های سرویس و نگهداری آن است. برخی از برندهای هزینه های سرویس و نگهداری بسیار زیادی دارند که ممکن است از عهده شما بر نیاید.
بنابراین قبل از اینکه چیلر مورد نظر خود را انتخاب کنید حتما در مورد هزینه‌ های سرویس و نگهداری آن نیز توجه ویژه به خرج دهید و در صورتی که محصول مورد نظر شما هزینه های جانبی زیادی دارد حتما در مورد خرید آن تجدید نظر کنید.

10 نکته اصلی که باید قبل از خرید بهترین چیلر خانگی به آن توجه کنید

10 نکته اصلی که باید قبل از خرید بهترین چیلر خانگی به آن توجه کنید

1. نوع دستگاه اولین نکته ای است که باید به هنگام خرید چیلر مدنظر قرار دهید. چیلر شامل دو گروه است که برای تامین سرما از دو روش متفاوت استفاده می ‌کند. یکی از انواع چیلر با نام تراکمی و نوع دیگر با نام جذبی شناخته می ‌شود. چیلر های تراکمی مصرف برق بسیار زیادی دارند، اما در عین حال برودت بسیار با کیفیت تری ارائه می دهند. همچنین هزینه خرید و هزینه های تعمیر و نگهداری آن ها نیز نسبت به نوع جذبی کمتر است. اما نوع جذبی مصرف برق ندارد و با گاز و گازوئیل کار میکند و نسبت به نوع تراکمی نیز محبوبیت کمتری دارد.
2. دومین نکته نحوه تامین خنک کاری کندانسور است. چیلر های موجود در بازار هم به صورت آب خنک و هم به صورت هوا خنک موجود هستند. بهتر است بدانید که چیلر هایی که با عنوان هوا خنک معروف هستند باید برای کارکرد خود در معرض هوای کاملا آزاد باشند. اما چیلر هایی که با نام آب خنک معروف هستند باید به آب دسترسی داشته باشند. چیلرهای هواخنک باید در فضای آزاد همچون پشت بام باشند، اما چیلرهای آب خنک باید در موتورخانه نصب شوند.

10 نکته اصلی که باید قبل از خرید بهترین چیلر خانگی به آن توجه کنید

3. محاسبه ظرفیت گزینه ای دیگر برای انتخاب یک چیلر ایده آل است. برای این کار نیز باید فاکتور های متعددی از جمله مساحت واحدهای موجود در ساختمان، شدت تابش نور خورشید، نوع اقلیم حاکم بر منطقه، ارتفاع طبقات و... دخیل باشند. برای محاسبه ظرفیت باید حتما به افراد متخصص در این زمینه مراجعه کنید.
4. نکته مهم چهارم که برای انتخاب چیلر باید به آن توجه کنید دریافت اطلاعات لازم در مورد انواع و ویژگی های کمپرسور کندانسور و اپراتور است. هر کدام از موارد ذکر شده در انواع مختلف و با عملکرد گوناگون تولید می‌ شوند که نحوه کارکرد و توان آن ها با یکدیگر متفاوت است و در نهایت عملکرد چیلر را تحت تاثیر قرار می دهند.
5. توجه به صدای دستگاه نیز این نکات بسیار مهم است. در بسیاری از مواقع چیلرهای پر سر و صدا باعث آزردگی بسیار زیاد افراد و ساکنین یک ساختمان می شوند. بنابراین حتما قبل از خرید این محصول در مورد آلودگی صوتی و مقدار صدای آن توجه ویژه داشته باشید.
6. دقت به مصرف انرژی یکی دیگر از ویژگی های مهمی است که در مورد چیلرهای تراکمی باید جدی گرفته شود. همانطور که گفتیم چیلرهای تراکمی با برق کار می کنند و نوع سوخت مصرفی آن ها، یعنی برق، ممکن است هزینه های زیادی را در بر داشته باشد.

بهترین چیلر خانگی

7. در توضیحات فوق بیان کردیم که چیلر ها در دو نوع آب خنک وهوا خنک موجود هستند. بنابراین قبل از خرید چیلر حتما به کافی بودن آب ساختمان خود دقت داشته باشید و در صورتی که آب کافی در دسترس ندارید از چیلر هوا خنک استفاده کنید.
8. نکته دیگر این است که اگر برای تامین برق مورد نیاز چیلر دچار مشکل هستید، می توانید از چیلر هایی که با گاز شهری نیز کار می کنند استفاده کنید. اگر چه که چیلر های برقی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند، اما نوع گازی آن ها نیز می تواند گزینه ای ایده آل هنگام عدم وجود برق باشد.
9. در هنگام خرید حتما به قطعات به کار رفته در چیلر نیز دقت داشته باشید. در صورتی که این قطعات از نوع با کیفیت و اورجینال باشند، حتما دوام طول عمر بیشتری خواهند داشت و سرویس و بازرسی آن ها نیز راحت تر انجام خواهد پذیرفت.
10. نکته دیگر نیز ضد زنگ بودن قطعات مختلف چیلر است. پنل دستگاه، جنس فریم چیلر، و همچنین مخزن ذخیره این دستگاه بسیار مهم هستند. در صورتی که این قطعات از جنس فولاد ضد زنگ تولید شده باشند، قطعا بازدهی و طول عمر، کیفیت و عملکرد چیلر نیز به مراتب بهتر خواهند بود.
در نهایت پس از مد نظر داشتن تمام موارد فوق، در مورد قیمت چیلر نیز حساسیت کافی به خرج دهید. وب سایت فروشگاهی نیکاسان انواع مختلف چیلر برای منزل مسکونی را با در برداشتن ویژگی های مهم و با قیمت بسیار عالی در معرض فروش برای مشتری قرار داده است.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن