0سبد خرید
اگزاست فن کوچک

اگزاست فن یکی از تاسیسات مربوط به گردش هوا است که از طریق نیروی گریز از مرکز هوا را به گردش در می آورد. انواع اگزاست فن عبارتند از:

  • اگزاست فن سانتریفیوژ
  • رادیال
  • آکسیال
  • پشت بامی قارچی یا سقفی

انواع اگزاست فن کوچک و بزرگ برای خارج کردن گرما، ذرات گرد و غبار، آلودگی، رطوبت و چربی و ... مورد استفاده قرار می گیرند. در گذشته اغلب فن ها و هواکش ها تنها هوای تازه را وارد یک محیط بسته می کردند؛ اما در حال حاضر انواع جدیدی از فن ها به نام اگزاست فن طراحی و تولید شده اند که قابلیت جابجایی هوا را دارند. این فن ها هوای داخل محیط را می مکند و به محیط بیرون انتقال می دهند. به این صورت هوای راکد موجود در فضاهای بسته را تازه می کنند. اگزاست فن کوچک نیز یکی از پرکاربردترین فن های صنعتی در انواع محیط های مختلف است که با جابجایی هوا بهترین راندمان را دارد. برای مشاهده، خرید و اطلاع از قیمت اگزاست فن و سایر تجهیزات تهویه و سرمایشی می توانید با مشاورین فروش نیکاسان ارتباط برقرار نمایید.

اگزاست فن کوچک


با توجه به ظرفیت های متفاوت هوادهی و همچنین ابعاد مختلف محیط ها، از انواع اگزاست فن های کوچک و بزرگ در محیط های مختلف استفاده می شود. باید توجه داشته باشید که استفاده از اگزاست فن های بزرگ علاوه بر اینکه هزینه های اضافی را به شما تحمیل می کند، مصرف برق بالایی هم دارد و هزینه های مربوط به انرژی شما را نیز افزایش خواهد داد؛ بنابراین باید با توجه به برآوردهای مهندسی و محیط مورد نظر از انواع اگزاست فن کوچک یا بزرگ استفاده کرد. لازم به ذکر است که استفاده از یک اگزاست فن کوچک که دارای ظرفیت کمی است در محیط هایی با ابعاد بزرگ باعث می شود تا راندمان سیستم تهویه پایین بیاید و فشار بیشتری روی فن وارد شده و موجب مستهلک شدن زودهنگام آن شود؛ بنابراین بهتر است قبل از خرید انواع اگزاست فن به این نکات توجه داشته باشید.  برای اطلاع از قیمت انواع فن گلخانه ما را در نیکاسان همراهی کنید.

اگزاست فن کوچک

معرفی انواع اگزاست فن کوچک

ابعاد و ظرفیت هوادهی انواع اگزاست فن متفاوت است. با توجه به اینکه در برخی از سیستم های تهویه نیاز به استفاده از اگزاست فن کوچک است، بهتر است با مزایای استفاده از این نوع فن ها و انواع آن ها آشنا شویم.
اگزاست فن کوچک دارای صدای بسیار کمی است و بدون ایجاد لرزش و نویز کار می کند.
طراحی بهینه این مدل از اگزاست فن باعث شده تا مصرف انرژی کمی داشته باشد.
نصب تعمیر و نگهداری آن ها بسیار ساده است.
انواع اگزاست فن کوچک مناسب جهت استفاده در سیستم های تهویه مربوط به انبار ها و کارگاه های صنعتی کوچک، آشپزخانه های کوچک، سرویس های بهداشتی یا توالت های عمومی، مصارف خانگی و ... هستند. انواع اگزاست فن کوچک عبارتند از:

  • فن کوچک دمنده فوروارد
  • فن سانتریفیوژ مکنده بکوارد

معمولاً پروانه هایی در فن های سانتریفیوژ کوچک به کار برده می شود که شامل پروانه های فوروارد و بکوارد، خمیده، شیب دار و ایرفویل هستند.

معرفی انواع اگزاست فن کوچک

قیمت اگزاست فن کوچک

انواع اگزاست فن کوچک برای تهویه هوای داخل محیط های محصور شده به کار می رود. این فن ها هوا را از محیط داخل جمع آوری می کنند و به بیرون هدایت می کند. هنگامی که این هوا به سمت فن کشیده می شود، آلودگی‌ها، گرما، رطوبت و ذرات گرد و غبار که در محیط مانده اند نیز به سمت فن می روند و به محیط بیرون انتقال پیدا می کنند. به این صورت جا برای ورود اکسیژن و هوای تازه باز می شود. قدرت و ظرفیت فن تعیین کننده میزان هوای جابجا شده است. قیمت اگزاست فن کوچک یکی از موارد مهم برای خرید آن است. قیمت اگزاست فن کوچک با توجه به قطعاتی که برای تولید آن به کار رفته است، متفاوت است. تمام اجزای به کار رفته در ساخت اگزاست فن مانند پروانه اگزاست فن، الکتروموتور و جنس بدنه از عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن هستند. قیمت اگزاست فن کوچک به معیارهای مختلفی بستگی دارد. قیمت انواع این فن ها با توجه به جنس ورقه، مارک موتور، نوع حلزونی اگزاست فن، آپشن هایی که اگزاست فن دارد، مانند دارا بودن فیلتر عایق حرارتی و همچنین نوع رنگ، شافت و تسمه تعیین می شود. در واقع مواد تشکیل دهنده این محصول یکی از عوامل مهم قیمت گذاری هستند. جهت کسب اطلاع دقیق تر از قیمت اگزاست فن کوچک می توانید با کارشناسان پشتیبانی شرکت نیکاسان تماس حاصل فرمایید و از طریق مشاوره تلفنی رایگان، پاسخ سوالات خود را در رابطه با قیمت اگزاست فن کوچک، انواع اگزاست فن کوچک و کاربردهای آن در مکان های مختلف دریافت کنید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن