0سبد خرید
آیا هیتر برقی گاز دارد

هیتر برقی یا بخاری برقی یکی از لوازم گرمایشی است که به صورت مجزا از سیستم گرمایشی مرکزی عمل می کند. هیتر برقی به محض اتصال به نیروی برق از طریق پریز، و زدن دکمه خاموش/ روشن شروع به کار می‌کند. برای پاسخ به این سوال که آیا هیتر برقی گاز دارد یا نه؟ ابتدا انواع هیتر برقی را معرفی می‌کنیم با ادامه مطلب همراه نیکاسان باشید. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع مختلف مدل های هیتر از جمله هیتر برقی، هیتر کارگاهی، هیتر گلخانه ای، هیتر گاز سوز، هیتر دوگانه سوز، هیتر نفت سوز و ... با فروشگاه اینترنتی نیکاسان همراه باشید.

انواع مختلف هیتر برقی

هیترهای برقی برای پاسخ به نیاز عموم مردم و فضاهای مختلف در چند نوع تولید و روانه بازار می‌شوند:

  • هیتر برقی تابشی: این نوع هیتر برقی که به آن خورشید کوچک هم گفته می‌شود گرما را از طریق تبدیل امواج فروسرخ تولید می کند. این امواج متوسط بوده و ضرری برای بدن ندارند.
  • هیتر برقی فن‌دار: این نوع هیتر برقی که می‌تواند هم المنتی باشد و هم تابشی، دارای یک فن است که گرمای تولید شده را در فضا پرتاب می کند و باعث گرم شدن سریع محیط می‌شود.
  • هیتر برقی المنتی: هیتر برقی المنتی ساده‌ترین نوع هیتر است که با گرم و داغ شدن المنت ها گرما تولید می‌کند. این نوع هیتر فقط فضای جلوی خود را گرم می کند و نسبت به دو نوع قبلی انرژی بیشتری را نیز مصرف می کند.
  • هیتر برقی گازی: این نوع هیتر برقی، هم با برق کار می کند و هم با گاز و یکی از پرکاربردترین هیترها است. امکانات این هیتر برقی از انواع قبلی بیشتر است و نمونه فن دار آن هم تولید شده است.

شما عزیزان می توانید برای خرید، استعلام قیمت و کسب اطلاعات تخصصی درباره هیتر مناسب گلخانه، مرغداری، دامداری و ... با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

انواع مختلف هیتر برقی

آیا بخاری برقی گاز دارد

برای این سوال که آیا هیتر برقی یا بخاری برقی، گاز دارد یا نه؟ پاسخ قطعی و عینی وجود ندارد. هیتر برقی در همه انواعی که ذکر شد، خطرات اشعه‌ای و گازی برای مصرف کنندگان و برای محیط ندارد و برای ایمنی از خطر ناشی از سوختگی باید نکات نصب و استفاده را با دقت رعایت کرد. هیترهای برقی نیاز به دودکش ندارند و تقریبا تمام انرژی را به گرما تبدیل می‌کنند. اندازه هیتر برقی را متناسب با سایز محیط خریداری کنید و در صورت گرم شدن بیش از حد آن را خاموش کنید تا خنک شود. در صورت امکان هیتر برقی را خریداری کنید که به صورت اتوماتیک موقع گرم شدن محیط خاموش شود. مواد قابل اشتعال را هرگز نزدیک حرارت هیتر برقی قرار ندهید و هنگام شب پنجره خانه را چند سانتیمتر باز نگهدارید تا هوای تازه وارد محیط خانه شود و از کم شدن اکسیژن جلوگیری شود.
آیا هیتر برقی گاز دارد؟ سوالی است که اغلب هنگام خرید هیتر برقی می پرسند و خوشبختانه تاکنون موارد خاصی در مورد تولید اشعه و گاز توسط هیتر برقی گزارش نشده است. تنها ایراد هیتر برقی مصرف زیاد برق است که هزینه‌های سرسام آوری را بر دوش خانوار می گذارد. با رعایت نکات ایمنی و تلاش به استفاده بهینه از هیتر برقی، زمستانی گرم را سپری کنید.

برای خرید انواع هیتر می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیکاسان اقدام نمایید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن