0سبد خرید
پد سلولزی کوچک + خرید پد سلولزی کوچک

اگر بخواهیم پد سلولزی را اجمالاً معرفی کنیم باید بگوییم که یکی از تجهیزات و وسایلی است که در کولر ها به کار گرفته می شود. مواد اولیه تشکیل دهنده پدهای سلولزی کاغذ کرافت است که توجه داشته باشید این کاغذ در داخل کشورمان ایران تولید نمی شود. در واقع می توان گفت که مواد سازنده کاغذ کرافت عبارتند از کنف، بامبو و درخت کاج. از ویژگی های منحصر به فرد کاغذ کرافت مقاومت بسیار بالای آن است که آن را به عنوان کاغذ الگو در بسته بندی انواع محصولات به کار می برند. پدهای سلولزی لایه های زیادی دارند که ساختار همگی آنها موج دار و نازک است. این لایه ها با نظم خاص و طول موج معینی روی یکدیگر قرار گرفته اند. نیکاسان عرضه کننده تنوع بالایی از ابعاد پد سلولزی است به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و پوشال سلولزی با ابعاد مورد نظر را بخرید.

پد سلولزی کوچک + خرید پد سلولزی کوچک

ابعاد پد سلولزی کوچک

پدهای سلولزی در ابعاد و اندازه های گوناگونی طراحی و تولید شده‌اند و نمی‌توان یک ابعاد ثابت و معین را برای آنها در نظر گرفت. در کولرهای آبی نیاز است تا آب به وسیله یک واسط تبخیری جریان پیدا کند بنابراین می توان گفت که پد های سلولزی متناسب با ابعاد گوناگون کولر های آبی طراحی می‌شوند و وظیفه اصلی آن ها خنک سازی هوا است. به جرأت می‌توان گفت که پد سلولزی جزء پرمصرف ‌ترین تجهیزاتی است که در اماکن تجاری و مسکونی به کار گرفته می شود. این نکته را در نظر داشته باشید که بدون وجود پدهای سلولزی به هیچ وجه نمی توان هوای محیط را جذب کرد و همچنین این هوا را از آب خنک عبور داد و هوای اطراف را به دمای مطلوب می رساند.  برای اطلاع از هزینه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده در مرغداری از جمله قیمت پد سلولزی مرغداری، قیمت انواع هیتر و ... با نیکاسان همراه شوید.
متفاوت بودن ابعاد کولر های آبی ایجاب می کند که ابعاد پدهای سلولزی نیز متفاوت باشد. در واقع مهمترین کاربرد و وظیفه پد سلولزی این است که پدر و جایگزین پوشال کرده است این مسئله خالی از لطف نیست چراکه پدهای سلولزی در مقایسه با پوشال های قدیمی از مزیت های ویژه ای برخوردار هستند، به عنوان مثال از کارایی های پد سلولزی می‌توان به ایجاد هوای خنک بیشتر، عملکرد بهتر در دماهای بالاتر، تنفس سالم و عمر طولانی مدت اشاره کرد. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم پد های سلولزی در هر ابعاد و اندازه ای که باشند از کاغذ کرافت ساخته شده‌اند که خاصیت جذب آب بسیار بالایی دارند.

پد سلولزی کوچک + خرید پد سلولزی کوچک

کاربرد پد سلولزی کوچک

بیشترین زمینه‌ای که پدهای سلولزی در آن به کار می رود مناطقی است که دچار بحران کم آبی هستند. همانطور که میدانید اکثراً کشور ما در فصول گرم سال مانند تابستان با کم آبی مواجه می شود در راستای همین مشکل استفاده از پد سلولزی کوچک در کولرهای آبی گزینه فوق العاده ای در مقابل استفاده از کولرهای پوشالی به شمار می رود. چرا که بد های سلولزی هیچ گونه فشاری را به موتور کولر وارد نمی کنند همین امر باعث می‌شود تا در تعادل دمایی محیط بازدهی بالاتری داشته باشیم. ضمن اینکه ساختار آن به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. توجه داشته باشید که به کار بردن پد سلولزی به جای پوشال به صورت چشمگیری از رسوب گیری و تجمع باکتری جلوگیری به عمل می آورد و متقابلاً تمیز کردن آن کار ساده تری خواهد بود. ورق های پد سلولوزی به گونه ای حرفه‌ای و فوق‌العاده طراحی شده‌اند که در مقابل ورود گرد و خاک مقاومت مطلوبی را از خود نشان می‌دهند. ازآنجا که پدهای سلولزی استحکام ویژه‌ای دارند و به هیچ وجه تغییر شکل نمی‌دهند در زمینه‌های مختلفی به کار گرفته می شوند. این در حالی است که پوشال های معمولی استحکام لازم و کافی را ندارند و با گذشت زمان تغییر شکل می دهند که در نتیجه باعث می شود راندمان تبخیر به شدت کاهش یابد. نیکاسان عرضه کننده پد سلولزی کوچک و بزرگ است. شما می توانید با توجه به نیاز خود پد سلولزی کولر، پد مرغداری، پد گلخانه ای و... را در سایزهای کوچک تا بزرگ سفارش دهید. فروشگاه نیکاسان عرضه کننده پد سلولزی از بهترین برندهایی چون برند کولان سل است. برای خرید پد سلولزی کولان سل و کسب اطلاعات بیشتر به سایت نیکاسان مراجعه کنید. 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن