0سبد خرید
هیتر چیست

با آمدن فصل سرما نگرانی افراد در بعضی از مشاغل  بیشتر می شود. از جمله این شغل ها می توان به گلخانه ها، مرغداری، تمام کارخانه ها و مراکز نگهداری دام و پرندگان اشاره کرد. این اماکن که عمدتا مساحت بسیاری دارند، نیاز به دستگاه های گرمایشی پر قدرتی دارند که بتواند از پس گرم کردن تمام قسمت ها برآید. هیتر وسیله ای است که با ایجاد گرمای یکنواخت و ملایم کاملا مناسب این مکان ها در فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان است. استفاده از هیتر گلخانه ای در سالن های پرورش گیاهان از موارد بسیار ضروری به حساب می آید که بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی می تواند همیشه گرمای ملایم مورد نیاز این مکان را فراهم کند. انتخاب هیتر مناسب برای استفاده در کارخانجات بسیار حائز اهمیت است زیرا کیفیت هیتر و میزان گرمای تولید شده از آن می تواند بر کیفیت محصولات نیز اثر بگذارد. هیترها با طراحی و سایزهای مختلف بر حسب نیاز شما تولید و عرضه می شوند مانند هیتر گازی، هیترگازوئیلی، هیتردوگانه سوز، هیتر صنعتی، هیتر برقی و... است. 

هیتر برقی چیست

هیتر برقی یکی از انواع هیترهای موجود در بازار است. هیتر های برقی به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود: هیتر برقی تابشی، هیتر برقی فن دار و هیتر برقی کانوکتور. هیترها نه تنها فقط در مشاغل بزرگ بلکه در منازل نیز استفاده می شوند. در ساخت هیتر برقی تابشی از چندین المنت استفاده شده که با قطع و وصل شدن آن ها جریان هوای گرم به محیط ساطع می شود. هیتر های برقی فن دار گرما را از طریق فن های موجود در بدنه به محیط وارد می کنند. میزان گرمای تولید شده ی این نوع هیتر برقی از نوع تابشی بالاتر است. سیستم هیتر برفی کانوکتور در دو حالت فن دار و تابشی قابل تولید است. مزیت استفاده از نوع تابشی آن عدم وجود صداهای آزار دهنده است در حالی که انواع فن دار با توجه به راندمان گرمایی خوبی که دارد صدای آن ممکن است آزار دهنده باشد. این هیترها در ابعاد بزرگ نیز طراحی می شوند. شما عزیزان می توانید برای خرید، استعلام قیمت و کسب اطلاعات تخصصی درباره هیتر مناسب گلخانه، مرغداری، دامداری و ... با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

هیتر برقی چیست

مزیت اصلی هیترها

یکی از مزایای استفاده از هیترها این است که 100 درصد گرمای حاصل شده را به محیط می دهند و اصلا اتلاف انرژی در آنها وجود ندارد. هر چقدر مساحت مکان مورد نظر بیشتر باشد باید از هیتری با قدرت کیلوکالری بیشتری بهره گرفت. استفاده از هیتر در مشاغلی همچون مرغداری ها نیاز به توجه و مراقبت بیشتر دارد اما استفاده از آن چندان پیچیده نیست. منبع تولید گرمای این هیترها در خارج از سالن قرار می گیرد. این گرما از طریف فن های تعبیه شده در سالن محیط را گرم می کند. دو حالت هیتر برای مرغداری ها می توان استفاده کرد که بهتر است از مدل بدون دودکش بهره برد. 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن