0سبد خرید
نصب کولر سلولزی انرژی

کولر سلولزی چیست؟ برای پاسخ به این سوال و کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با ما در نیکاسان همراه باشید. یکی از اصلی ترین مسائلی که خریداران کولر سلولزی پس از اتمام پروسه خرید و انتقال به محل مورد نظر با آن مواجه هستند، نصب وسیله خریداری شده است. با توجه به اینکه لازمه انجام این کار، برخورداری از دانش علمی و تجربه عملی است، توصیه می شود که راه اندازی و نصب کولر به کارشناسان خبره و متخصصان کار آزموده سپرده شود. واضح است که بروز هر گونه خطا در مراحل نصب می تواند باعث خرابی کلی وسیله خنک کننده و یا معیوب شدن قطعات آن گردد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و مشخصات کولر سلولزی انرژی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

گاهی ممکن است دسترسی به متخصصان برای نصب کولر امکان پذیر نبوده و یا دشوار باشد. در این صورت خریدار می تواند با کمی دقت و پیگیری یک سری گام های منظم، اقدام به نصب کولر در محل مورد نظر خویش نماید. از این رو فراگیری نحوه راه اندازی و نصب کولرهای سلولزی می تواند در مواقع حساس به کمک فرد آمده و با توانمند ساختن وی، توان مقابله با مشکلات را در او به اندازه چشمگیری افزایش دهد. چنانچه کولر سلولزی اولین کولر مورد استفاده برای آپارتمان یا یک واحد تجاری و صنعتی باشد، لازم است برای نصب آن مقدمات مورد نیاز نظیر آماده سازی محل به وسیله قرار دادن پایه کولر و اقدامات دیگری از این دست فراهم گردد. اگر کولر جدید به عنوان جایگزین کولر قبلی می باشد، کار آسان تر خواهد بود. در این حالت کافی است کولر در محل دقیق در نظر گرفته شده برای آن، قرار گرفته و اتصالات مکانیکی و الکتریکی برقرار گردد.

آموزش راه اندازی کولر سلولزی انرژی 

آموزش راه اندازی کولر سلولزی انرژی

اگر چه نصب و راه اندازی کولر سلولزی کاری تخصصی است اما افراد عادی نیز می توانند با کمی مطالعه و انجام گام به گام مراحل نصب، این کار را با موفقیت به انجام برسانند. اولین مرحله برای نصب کولر سلولزی تامین امنیت محیط کار با استفاده از قطع برق است. شعار " اول ایمنی بعد کار"  برای همه عبارت آشنایی است. بی توجهی به این عبارت می توانند باعث بروز اتفاقات جبران ناپذیری برای فرد گردد. لذا توصیه می شود در انجام این اقدام کوچک به هیچ عنوان کوتاهی صورت نگیرد.

در این مرحله باید کارکرد کلی سیستم مورد بررسی قرار گیرد. تسمه باید به طور صحیح بر روی فولی قرار داشته باشد تا عملکرد درستی ارائه دهد. با استفاده از شیر تخلیه که زیر قسمت کفی بدنه کولر وجود دارد، آب کولر خالی می گردد. در صورتیکه جداره کولر دچار جرم گرفتگی شده باشد، رسوبات با استفاده از فرچه های سیمی و یا شوینده های شیمیایی زدوده می شوند. لازم است پدهای موجود بر روی دیواره ها به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا در صورتیکه عمر مفید آنها به پایان رسیده و فرسوده شده باشند، تعویض گردند. در کولرهای سلولزی به طور متوسط پدها در بازه زمانی 3 تا 5 ساله نیازمند تعویض می باشند. چنانچه پدها مجددا قابل استفاده باشند، پس از شستشو در جای خود قرار گرفته و محکم می شوند.

لازم است درستی عملکرد دریچه ورودی آب، پمپ، شناور، دریچه تخلیه و شیلنگ های توزیع آب بررسی و چک شود تا در صورت بروز مشکلی هر چند جزئی در جهت رفع آن اقدام شود. چنانچه تمامی قطعات از کارکرد مطلوبی برخوردار باشند، دریچه ورودی آب برای پر شدن کولر باز می گردد. در حین پر شدن محفظه مربوط به آب، باید یاتاقان ها به خوبی روغن کاری شود.

راه اندازی و سرویس کولر در بازه های زمانی ثابت و مشخص می تواند راندمان آن را افزایش داده و از اتلاف انرژی برق و آب پیشگیری نماید. همچنین تعویض قطعات معیوب پیش از آسیب رساندن به کل دستگاه، اقدامی پیشگیرانه است که از وقوع خرابی عمده و تحمیل هزینه های سنگین برای اصلاح آن جلوگیری به عمل می آورد.

نکته مهم نصب کولر سلولزی انرژی 

نکته مهم نصب کولر سلولزی انرژی

توصیه می شود افراد مبتدی و بی تجربه سالانه یک بار از متخصصان برای بررسی وضعیت وسیله خنک کننده خود کمک بگیرند چرا که این کارشناسان متوجه وجود کوچک ترین مشکلات موجود در سیستم می شوند و به بهترین نحو و کم هزینه ترین شیوه، آن را بر طرف می کنند. به علاوه لازم است خود فرد مصرف کننده نیز در فواصل زمانی مشخص، از نحوه کارکرد کولر بازدید نموده و در صورت وجود مشکل، در اسرع وقت قطعه را تعویض نماید تا جلوی بروز دردسرهای بعدی گرفته شود. نیکاسان به عنوان نمایندگی فروش پوشال سلولزی انرژی در حال فعالیت است و این محصول را با بهترین قیمت در بازار ارائه می دهد برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول نصب کولر سلولزی انرژی

آیا نصب کولر سلولزی انرژی بدون کمک متخصص امکان پذیر است؟

در صورتی که دسترسی به متخصص برای نصب کولر ندارید با پیروی از یک سری گام های منظم می توانید کولر سلولزی خود را نصب کنید. 

مهم ترین نکته بعد از نصب کولر سلولزی انرژی چیست؟

ممکن است بدون کمک گرفتن از متخصص کولر خود را نصب کنید. اما توجه داشته باشید که لازم است تا در اولین فرصت از یک متخصص برای بازبینی کولر خود کمک بگیرید. چرا که آن ها با سال ها تجربه متوجه موارد و ایرادات کوچک اما قابل اهمیتی می شوند که ممکن است شما متوجه آن ها نشوید. 

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن