0سبد خرید
کولر سلولزی چگونه کار میکند

کولر سلولزی چیست؟ نحوه عملکرد کولر سلولزی چگونه است؟ برای پاسخ به این سوالات و کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با ما در نیکاسان همراه باشید. کولر های سلولزی یکی از انواع نوین تجهیزات خنک کننده هستند که استقبال از آن‌ها به دلیل برخورداری از مزایای قابل توجه، روز به روز بیشتر از قبل می شود. یکی از ابتدایی ترین سوالاتی که به ذهن متقاضیان خرید وسایل سرمایشی خطور می کند، نحوه عملکرد کولر سلولزی است. پاسخ این سوال می تواند بسیاری از ابهامات دیگر را برطرف کند و به مصرف کننده در انتخاب بهترین وسیله کمک کند چرا که در حین آشنایی با عملکرد کولرهای آبی سلولزی، میزان مصرف انرژی، راندمان دستگاه و موارد دیگری از این دست نیز مشخص می شود در نتیجه افراد می توانند با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده، انتخابی آگاهانه را برای خود رقم بزنند. عملکرد کولر سلولزی کاملا مشابه کولرهای پوشالی است و تنها تفاوت موجود در این دو وسیله که سبب ایجاد اختلاف در نتایج حاصل از بکار گیری هر یک شده است، نوع پد در نظر گرفته شده در ساختار آن است. در کولرهای آبی معمولی از پدهای پوشالی استفاده می شود. این پدها از نظر فرم ظاهری، شبیه به چمن های خشک و در هم تنیده هستند. این پوشال ها در حقیقت تراشه هایی از جنس چوب هستند که آب را در داخل بافت خود نگه می دارند. ساختار پد کولرهای سلولزی از جنس سلولز است که به صورت ورقه های بسیار نازک و موج دار برش می خورد و در کنار یگدیگر به شکل یکنواخت و همگن قرار می گیرند. این پدها از لحاظ شکل ظاهری شبیه به لانه زنبور هستند و بافت بسیار منسجم و منظمی دارند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و مشخصات کولر سلولزی انرژی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

کولر سلولزی چگونه کار میکند

مکانیزم عملکرد کولر سلولزی

همان طور که در بخش قبل اشاره شد، مکانیزم و نحوه عملکرد کولر سلولزی تفاوت فاحشی با انواع دیگر کولرهای آبی ندارد. در تمامی انواع کولرهای آبی چه پوشالی باشند و چه سلولزی از یک واسط تبخیری بهره گیری می شود که با عبور آب و هوا از روی آن و ایجاد تغییر در انرژی گرمایی و تبدیل آب به بخار، هوای مطبوع و خنک تولید می شود. در کولرهای سلولزی واسط تبخیری پدهای مونتاژ شده بر روی محصول هستند که با توجه به ساختار در نظر گرفته شده برای آن‌ها، آب در کولر به طور یکنواخت در تمام قسمت های پد پخش می شود و مشکلاتی از قبیل خشک ماندن بخشی از پد یا تجمع آب در قسمتی از آن وجود نخواهد داشت، در نتیجه راندمان کولر به طرز چشمگیری افزایش یافته و هوای مطبوع و خنک تری تولید می شود به علاوه در این حالت میزان مصرف انرژی نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. این کولرها مانع از ورود قطرات آب به فضای داخلی می شوند، در نتیجه حضور باکتری ها و میکروب ها در محیط، به واسطه استفاده از این لوازم خنک کننده کاملا منتفی است، از این رو کولرهای سلولزی انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی که از آلرژی رنج می برند، هستند، همچنین این محصولات به محیط زیست نیز آسیب وارد نمی کنند و به اصطلاح دوستدار طبیعت هستند. طول عمر کولرهای سلولزی از انواع پوشالی بیشتر است و این امر به دلیل استفاده از آلومینیوم در تولید این محصول است، همچنین پدهای سلولزی دوام بیشتری نسبت به پدهای پوشالی دارند و در مجموع این محصول در بازه زمانی بزرگتری قابل بهره گیری است. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خرید کولر پلیمری با کارشناسان مجرب نیکاسان تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود درباره این محصول را از مشاورین ما جویا شوید، همچنین شما می توانید کولر سلولزی نیرو تهویه البرز را از فروشگاه نیکاسان بخرید. 

مکانیزم عملکرد کولر سلولزی

خرید کولر سلولزی

در بخش های قبلی درباره نحوه عملکرد کولر سلولزی صحبت کردیم و دیدیم که این کولرها مزیت های بسیاری دارند. کولرهای سلولزی به طور متوسط در طی بازه زمانی 5 ساله نیازمند تعویض پد هستند که این مورد در رابطه با کولرهای پوشالی باید به صورت سالانه مورد توجه قرار گیرد، در نتیجه استفاده از این نوع کولر آبی از دیدگاه مصرف کننده آسانتر از انواع پوشالی است. علی رغم کارایی بالای کولرهای سلولزی، استفاده از این محصول در محیط های مرطوب مناسب نیست و به هیچ عنوان توصیه نمی شود. نقطه ضعف کولرهای سلولزی نسبت به دیگر کولرهای آبی، در هزینه کرد مبالغ بیشتر برای خرید و نگهداری از آن است. چنانچه فرد متقاضی با محدودیتی در این رابطه مواجه نباشد، استفاده از کولرهای سلولزی انتخاب بهتری برای وی خواهند بود. لازم به ذکر است که پدهای سلولزی نیز گران تر از پدهای پوشالی هستند که این امر به دلیل نیاز کمتر کولرهای سلولزی به تعویض پد، قابل چشم پوشی است، چرا که مزایای این محصولات به حدی بیشتر از انواع دیگر وسایل سرمایشی است که مصرف کننده را مجاب به خرید کولر سلولزی می نماید. شما می توانید کولر سلولزی را از فروشگاه نیکاسان بخرید. نیکاسان یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده کولر سلولزی است.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن