0سبد خرید
مزایای کولر سلولزی

کولر سلولزی چیست؟ برای پاسخ به این سوال و کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با ما در نیکاسان همراه باشید.نزدیک شدن به فصل گرما دغدغه‌ های افراد برای خنک سازی محیط های مختلف را افزایش می دهد. این‌که از چه روشی برای خنک کردن محیط در خانه گلخانه ها مرغداری ها و مکان‌ های دیگر استفاده کنیم، اهمیت بالایی دارد. شدت گرما در فضای تابستان و بهار به شکلی است که بسیاری از افراد برای تحمل آن، نیاز به استفاده از تجهیزات سرمایشی مختلف را احساس می کنند. کولر سلولزی به عنوان یکی از بهترین مدل های تولید شده از کولرهای آبی می تواند عملکرد مناسبی داشته باشد. مکانیزم ایده آلی که در تولید کولر آبی سلولزی به کار رفته، موجب شده که در مقایسه با کولرهای آبی معمولی، مزایای گسترده ‌ای برای شما به همراه داشته باشد. استفاده از پد یا پوشال های سلولزی بر روی کولر آبی موجب می شود علاوه بر افزایش راندمان کاری، هوایی یکنواخت تر با دمای مطبوع در فضای مورد نظر ایجاد کنید. مزایای مختلف دیگری در استفاده از کولر آبی برای شما ایجاد خواهد شد. سرعت بسیار پایین فرآیند رسوب گذاری در کولر سلولزی موجب می ‌شود که به خوبی بتوانید از قابلیت های آن در شرایط مختلف بهره ببرید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و مشخصات کولر سلولزی انرژی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

مزایای کولر سلولزی

کولر سلولزی چیست چه مزایایی نسبت به کولر پوشالی دارد؟

بسیاری از کاربران با این سوال مواجه می ‌شوند که کولر سلولزی چیست؟ تفاوت عملکرد کولر سلولزی با کولر آبی پوشالی معمولی چگونه است؟ سوالاتی که دریافت پاسخ آن‌ ها می ‌تواند به خوبی شما را با ویژگی ها و مزایای کولر سلولزی در مقایسه با کولر های پوشالی آشنا کند. در گذشته از کولرهای آبی پوشالی یا معمولی به عنوان دستگاه خنک سازی در محیط های مختلف استفاده می شد. کولرهای آبی معمولی از قدیمی ترین تجهیزات سرمایشی شناخته می شوند. برای تبخیر در کولر آبی معمولی از محصولات به نام پوشال استفاده می ‌شود. امروزه به لطف پیشرفت در زمینه تجهیزات سرمایشی می توانید از پدهای سلولزی یا پوشال های سلولزی به عنوان جایگزینی مناسب برای پوشال های قدیمی استفاده کنید. عملکرد کولر آبی سلولزی شباهت ‌های فراوانی به کولرهای قدیمی دارد، با این حال تراکم موجود در پدهای سلولزی به عنوان مهم ترین تفاوت این دو کولر می تواند بیان شود. پوشال های سلولزی که در این نوع کولر به کار می ‌روند با ورقه های نازک از جنس سلولز به صورت منظم و موج دار بر روی هم قرار می گیرند. رطوبت پذیری بسیار بالای پدهای سلولزی موجب می شود که میزان جذب رطوبت در این نوع کولر به شکل قابل توجهی افزایش یابد. شرایطی که موجب می‌شود سیستم سرمایشی سلولزی، هوای بسیار خنک تر در مقایسه با کولرهای معمولی ایجاد نماید. از دیگر مزایایی که با نصب کولر سلولزی می توانید در مقایسه با کولرهای پوشالی معمولی در اختیار داشته باشید، مصرف انرژی کمتر آن ها به شمار می ‌رود. پدهای سلولزی را به راحتی می توانید مورد شستشو قرار دهید. هزینه نگهداری پایین تر و خنک سازی بهتر کولرهای سلولزی در مقایسه با کولرهای پوشالی معمولی از دیگر مزایای این محصولات شناخته می شوند. فروشگاه نیکاسان عرضه کننده کولر سلولزی از بهترین برندها چون نیرو تهویه البرز است. کولر سلولزی از بهترین برندها را از نیکاسان بخرید.

کولر سلولزی چیست چه مزایایی نسبت به کولر پوشالی دارد؟

مزایای استفاده از کولر سلولزی

اگر تصمیم خود را برای خرید کولر آبی نگرفته ‌اید، توصیه ما به شما انتخاب کولر سلولزی خواهد بود. بررسی ویژگی ها و مزایای کولر سلولزی و مقایسه آن با کولرهای معمولی نشان می ‌دهد مزایای گسترده ‌ای با خرید این تجهیزات سرمایشی در اختیار خواهید داشت. بدون تردید خنک سازی بهتر و راندمان کولرهای سلولزی در مقایسه با کولرهای سنتی بهترین گزینه برای بیان مزایای کولرهای سلولزی شناخته می شود. این نوع کولر به دلیل قدرت بالایی که در جذب آب دارد، راندمان ۸۰ درصدی برای شما به همراه خواهد داشت. ساختار منظم یکپارچه و مستقیم موجود در کولرهای آبی موجب می ‌شوند که به مرور زمان و در طولانی مدت هیچگونه تغییر شکل و افتادگی در آن‌ ها مشاهده نکنید. علاوه بر این نوع ساختار پدهای سلولزی به شکلی است که می تواند به صورت یکنواخت آب روی سطح را جذب کرده و هوایی خنک تر برای شما تولید کند. استفاده از گالوانیزه و آلومینیوم برای تولید پدهای سلولزی این امکان را می دهد که محصولی بسیار مقاوم در برابر اکسیداسیون و آب در اختیار داشته باشید. ویژگی مهم که ماندگاری کولرهای سلولزی را در مقایسه با تجهیزات سرمایشی دیگر افزایش می دهد، با توجه به کیفیت و مقاومت بالای پدهای سلولزی نیاز به تعویض سالیانه آن ها نخواهید داشت. هنگامی که قصد تولید پدهای سلولزی را دارند، معمولاً از مواد تجزیه ‌پذیر استفاده می‌ کنند. این شرایط کمک می ‌کند تا در فرآیند خنک سازی، هیچ آلاینده یا ماده سمی تولید نشود، به همین علت برای محیط زیست، استفاده از کولر سلولزی بهترین گزینه شناخته می شود.
از دیگر مزایای کولر سلولزی می توان گزینه های زیر را نام برد.

  1. نصب و راه اندازی سریع تر در مقایسه با کولرهای پوشالی
  2. عدم تولید باکتری و قارچ
  3. سرعت پایین فرآیند رسوب گذاری
  4. عدم مقاومت در مقابل ورود هوا
  5. جلوگیری از مصرف بی رویه آب در مقایسه با کولرهای معمولی
  6. گزینه مناسب برای افراد حساس و دارای آلرژی

با توجه به مزایای زیاد کولر سلولزی، شما می توانید این محصول را از نیکاسان بخرید. نیکاسان ارائه کننده بهترین و با کیفیت ترین کولر سلولزی است. برای خرید به وب سایت نیکاسان مراجعه کنید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن