0سبد خرید
دفترچه راهنمای کولر سلولزی انرژی

کولر سلولزی چیست؟ برای پاسخ به این سوال و کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با ما در نیکاسان همراه باشید. کولر سلولزی انرژی که پر کاربرد است و از آن به وفور استفاده می شود، ویژگی های به خصوصی دارد. این نوع کولر گواهینامه CE با شماره ۸۰۱۳۸۲۰۰۸۴۰۸۰ دارد. همچنین این محصول نشان استاندارد ملی را از آن خود کرده است و توانایی تبخیر به مقدار 83 درصد دارد، طول عمر بالاتر پد سلولزی همراه سیستم اتوماتیک تخلیه آب، تا حد زیادی از انتقال باکتریهای مضر جلوگیری می کند، کنترل ترموستاتیک و... از خصوصیات بارز کولرهای سلولزی انرژِی هستند. کولرهای سلولزی پیشرفته شده اند و مشکلات قبل را ندارند و کاملا مناسب برای استفاده داخل منازل، ساختمان ها، شرکت ها، دفاتر و سایر مکان ها است. این کولرها تا حد زیادی در انرژِی صرفه جویی می کنند و از هدر رفت پیشگیری می کنند. مجموعه نیکاسان ارائه دهنده این محصولات است و با قیمتی مقرون به صرفه آنها را به شما عرضه می کند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و مشخصات کولر سلولزی انرژی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

دفترچه راهنمای کولر سلولزی انرژی

دانلود دفترچه راهنمای کولر سلولزی انرژی

برای دانلود دفترچه راهنمای کولر سلولزی انرژی، می توانید از سایت نیکاسان اقدام کنید. نیکاسان به عنوان نمایندگی فروش پوشال سلولزی انرژی در حال فعالیت است و این محصول را با بهترین قیمت در بازار ارائه می دهد برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دانلود دفترچه راهنمای کولر سلولزی انرژی

علامت آچار در کولر سلولزی انرژی

 نمایانگر شدن این علامت بر روی این کولر نشان از میزان جریانی است که موتور در آن لحظه می کشد. ترموستات دارای دو آچار کوچک و بزرگ است. زمانی که بر روی ترموستات علامت آچار کوچک نمایان می شود نشان از این است که موتور 40 درصد آمپر کشیده است و زمانی که علامت آچار بزرگ نمایان می شود نشان از مصرف 60 درصدی آمپر است. زمانی که علامت آچار بزرگ نشان داده می شود کولر به صورت خودکار متوقف می شود تا مشکل را بررسی و برطرف کنید. دلایلی که باعث می شود علامت آچار نمایان شود مواردی همچون کمبود روغن، خرابی یاتاقان و آمپرهای لحظه ای مثل قطعی لحظه ای برق، سفت بودن تسمه و ... اشاره کرد. یکی از ویژگی های مهمی که ترموستات های شرکت انرژی از آن برخوردارند؛ مدار نشتی است. این مدارهای نشتی کمک می کند تا از برق گرفتگی فرد در زمان های مختلف جلوگیری شود. 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن