0سبد خرید
فروش بخاری گلخانه ای اصفهان

کشت محصولات در گلخانه باید در تمامی فصلها انجام شود؛ از همین رو انتخاب یک سامانه گرمایشی مناسب برای فضای گلخانه، از اهمیت بالایی برخوردار است. تنوع زیاد بخاری‌های گلخانه‌ای سبب شده که برای هر مکان و موقعیتی با هر مساحتی، بتوانید مدل مناسب بخاری گلخانه‌ای را خریداری نمایید. در این مقاله از سایت نیکاسان نکات فروش بخاری گلخانه‌ای اصفهان را با هم بررسی می کنیم. برای خرید بهترین نوع بخاری گلخانه و اطلاع از قیمت بخاری گلخانه ای کوچک و انواع تجهیزات گلخانه می توانید به سایت نیکاسان اعتماد کنید. 

فروش بخاری گلخانه ای اصفهان

خرید بخاری گلخانه ای اصفهان

فصل زمستان یکی از بزرگ ترین دغدغه‌های صاحبان گلخانه‌ها است. دمای مطلوب گلخانه و شرایط رطوبتی سبب رشد و پرورش محصولات کشاورزی می‌شود. شرکت های تولیدی متعددی در زمینه فروش بخاری گلخانه‌ای در سراسر کشور فعالیت دارند.
بخاری گلخانه‌ای به شیوه آتش درون، وظیفه خود را انجام می دهد و کوره هوای گرم، در داخل محفظه عایق سازی شده قرار دارد. سیستم کار بخاریهای گلخانه‌ای از طریق سوخت‌های گازوئیلی و گازی است و دود و آلاینده‌های آن از طریق دودکش تهویه می‌شوند. بخاری گلخانه‌ای یکی از بهترین روش‌های سیستم گرمایشی بوده که به همین جهت فروش بخاری گلخانه ای را پر رونق کرده است. فروش بخاری گلخانه‌ای مزایای بسیاری برای سالن‌های گلخانه داشته، که از آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بالاترین راندمان حرارتی
  • کوره استیل ( استیل نگیر)، ضد زنگ، ضد پوسیدگی و ضداکسیده شدن
  • بدنه گالوانیزه مقاوم در برابر ضربه و رطوبت
  • استفاده از قطعات استاندارد در ساخت بخاری گلخانه‌ای
  • دودکش متناسب با ظرفیت مشعل
  • ایجاد هوای گرم بدون آلاینده‌ها در سالن
  • دو عدد سنسور حساس به حرارت، به حالت جداگانه برای قسمت اشتعال و قسمت فن

از سایر ویژگی‌هایی که به هنگام فروش کوره‌ی هوای گرم گازی جزء نقاط قوت محصول در نظر گرفته می‌شود؛ چرخ دار بودن آن به سبب سهولت در جا به جایی، کیفیت و استحکام چرخ ها، کیفیت بالای تابلوهای برق و رنگ آمیزی پوشش خارجی آن است. هر کدام از این فاکتورها، در هنگام خرید مهم است که باید به آنها دقت بشود. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و مشخصات انواع بخاری کارگاهی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

نکته: برای راهنمایی در انتخاب و خرید مشعل با واحد مهندسی فروش تماس بگیرید.

نکات فروش بخاری گلخانه ای اصفهان

نیکاسان منبع فروش بخاری گلخانه ای در اصفهان

شرکت تجهیزاتی نیکاسان تولید کننده و ارائه دهنده اقسام پد گلخانه ای، بخاری‌های گلخانه‌ای در اصفهان است. شرکت نیکاسان با سابقه فروش بالایی که در زمینه فروش بخاری گلخانه‌ای در اصفهان داشته؛ به عنوان یک برند مطرح در سراسر کشور شناخته می‌شود.
تیم تولیدی شرکت نیکاسان با سابقه در تولید و عرضه‌ی تجهیزات گلخانه‌ای، امکان فروش سیستم‌های گرمایشی مطابق با ظرفیت مورد نظر گلخانه‌ها را در سراسر کشور دارد. تمامی مدل های بخاری‌های گلخانه‌ای موجود در سایت نیکاسان، زیر نظر متخصصان انتخاب شده و دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش هستند. یکی از برندهای معروف و با کیفیت از کوره‌ی هوای گرم گازی، برند انرژی است که در فروشگاه اینترنتی نیکاسان قابل عرضه می‌باشد. یکی از مزیت های مهم سایت تولیدی نیکاسان؛  این است که شما می‌توانید در هر موقعیت و زمانی، با پشتیبان آنلاین مشورت کرده و حتی سفارش خود را پیگیری نمایید.
تمامی بخاری‌های گلخانه‌ای گازوئیلی در شرکت نیکاسان، از طول عمر بالایی برخوردار است. پوشش استاتیکی و ضد زنگ گالوانیزه بدنه‌ این بخاریها سبب شده تا مصرف انرژی پایینی داشته و احتمال پوسیدگی بدنه به مقدار قابل توجهی کاهش یابد. سطح گرمایشی یا فضای قابل پوشش بخاری‌های گلخانه‌ای نیکاسان، معرف متراژ فضای کاربری است. شما می توانید با توجه به فضای کاربری خود از نظر تامین گرما، ظرفیت مدل مناسب سیستم گرمایشی خود را انتخاب کنید.
شرکت نیکاسان، با بهره‌گیری از علم روز و تجهیزات جدید، نگرانی صاحبان گلخانه را رفع کرده و محیطی امن و سالم را برای سالن‌های گلخانه فراهم می‌کند. بخاری‌های گلخانه‌ای نیکاسان مزایای منحصر به فردی دارد که موارد زیر را در بر می گیرد:

  • کاهش چشمگیر مصرف سوخت و برق
  • ایجاد دمای مورد نظر در کمترین زمان
  • عدم اشعال فضای مفید کاری
  • جلوگیری از یخ زدگی نایلون‌های گلخانه‌ای
  • ایمنی بالا و آلودگی صوتی کمتر دستگاه
  • افزایش تولید محصول و بازدهی بالا
  • ظرفیتهای مختلف برای فضاهای متفاوت

اگر شما هم خواهان خریداری یک برند معتبر بخاری گلخانه‌ای هستید؛ به شما پیشنهاد می‌دهیم ظرفیت و نوع سالن گلخانه‌ای خود را با متخصصان سایت نیکاسان در میان گذاشته، سپس بهترین نوع آن را از لحاظ قیمت و کیفیت با خدمات پرداخت امن و ضمانت کالا همراه با ارسال آسان‌، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما عزیزان می توانید برای خرید، استعلام قیمت هیتر گلخانه و کسب اطلاعات تخصصی درباره کوره هوای گرم گلخانه با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن