0سبد خرید
بهترین نوع بخاری گلخانه

اگر صاحب یک گلخانه هستید، فرقی نمی‌کند که مساحت گلخانه ی شما بزرگ باشد یا کوچک، شما باید تجهیزات مورد نیاز آن را تامین کنید. در واقع، گلخانه ی شما با هر مساحت و ابعادی که باشد، برای گرم نگه داشتن آن و حفاظت از گیاهان، به یک بخاری نیاز پیدا خواهد کرد. بخاری هایی که می توان برای گرمایش گلخانه ها از آن استفاده کرد، دارای تنوع بسیاری هستند. هر کدام از این بخاری ها دارای ویژگی ها و کاربرد های منحصر به فرد خود هستند. در این مطلب از سایت نیکاسان به شما کمک می کنیم تا بهترین نوع بخاری گلخانه را با توجه به ویژگی های مورد نظر خود را خرید کنید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و مشخصات انواع بخاری کارگاهی، قیمت بخاری گلخانه ای کوچک و انواع تجهیزات گلخانه با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

انتخاب بهترین نوع بخاری گلخانه

انتخاب بهترین نوع بخاری گلخانه

در هنگام خرید هیتر گلخانه ای خود، موارد مهمی هست که باید آنها را لحاظ کنید و به آنها اهمیت دهید. مواردی مانند: اعتبار سازنده بخاری گلخانه، بررسی مواد اولیه استفاده شده در تولید هیتر مثل ضخامت ورق‌ها و لوازم برق آن، میزان استهلاک و هزینه‌ی نگهداری، سطح سازه گلخانه، دمای گرم مورد نیاز گلخانه و حداقل دمای سالیانه‌ی آن منطقه در فصل سرما(حداقل دمای آن در سردترین شب سال)، قابلیت جابجایی راحت با استفاده از چرخ، استفاده از جوش استاندارد و مهندسی در اتصال قطعات، طراحی دقیق و مهندسی کوره و کوئل ها، مصرف بهینه سوخت با طراحی به روز کوره، درجه حرارت خروجی اگزوز کم (بین 90 تا 110 درجه)، طول کوره استاندارد و استفاده از پوشش های دو جداره و هوابند گالوانیزه یا استیل، پشتیبانی و خدمات پس از فروش. شما عزیزان می توانید برای خرید، استعلام قیمت و کسب اطلاعات تخصصی درباره هیتر مناسب گلخانه، مرغداری، دامداری و ... با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

انتخاب بهترین نوع بخاری گلخانه 

انواع بخاری گلخانه از نظر کوره

بخاری های گلخانه از نظر جنس کوره متفاوت هستند. انواع این بخاری ها از نظر کوره عبارتند از: بخاری آهنی گلخانه‌ای، هیتر آهنی - استیل گلخانه ای و بخاری تمام استیل گلخانه ای.

انواع بخاری گلخانه از نظر دمنده

بخاری های مخصوص گلخانه از نوع دمنده عبارتند از: بلوئر و فن اکسیال.

انواع بخاری گلخانه از نظر کوره 

انواع بخاری گلخانه از نظر نوع سوخت

بخاری ها گلخانه از لحاظ سوخت بسیار متنوعند و شما می توانید با توجه به نیاز خود، بخاری با سوخت مد نظر را انتخاب و از سایت نیکاسان اقدام به خرید کنید. انواع بخاری های گلخانه از نظر نوع سوخت عبارتند از: بخاری گلخانه ای با مشعل گاز سوز یا گازی، بخاری گلخانه ای با مشعل گازوئیلی و بخاری گلخانه دوگانه سوز ترکیبی از گاز و گازوئیل (گاهی مواقع سیستم با سوخت گازوئیلی جایگزین بخاری گاز سوز می‌شود و شروع به کار می کند که این پیش‌بینی برای مناطق سرد خصوصا در شبهای سرد زمستان بسیار مهم و واجب می‌باشد، چرا که باید آمادگی کامل وجود داشته باشد که در اثر افت فشار یا قطعی گاز بتوان گلخانه را از سرمازدگی حفظ کرد.)

یک نکته بسیار مهم برای گلخانه‌داران عزیز: گلخانه‌دار عزیز تمام سرمایه شما در زیر پوشش‌های گلخانه است. پس بنابر این در اول فصل سرما با پرداخت یک هزینه‌ی سرویس برای همه‌ی هیترهای داخل گلخانه، آنها را از خطرات خرابی احتمالی در فصل سرد سال حفظ کنید و با این پیش‌بینی در حفاظت از گلخانه خود کوشا باشید.
نیکاسان به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران توانسته است، بهترین برندهای بخاری گلخانه را به مجموعه محصولات گرمایشی خود بیفزاید؛ برندهایی مانند انرژی، کولاک گستر یزد، نیک گستر، البرز، مشهد و آذر تهیه. برندهایی که سالیان سال بهترین خدمات را به مشتری های خود ارائه می دهند و نیکاسان به مشتری ها کمک می کند تا به راحتی به این محصولات دسترسی پیدا کنند.

انواع بخاری گلخانه از نظر نوع سوخت 

تمامی بخاری هایی که در سایت نیکاسان موجود است دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مداوم هستند؛ به همین علت شما می توانید به راحتی اعتماد کرده و خرید خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات در خصوص موجودی، قیمت، نحوه ارسال بهترین نوع بخاری گلخانه و همچنین برای دریافت مشاوره از کارشناسان متخصص نیکاسان با ما تماس بگیرید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول بهترین نوع بخاری گلخانه

بهترین نوع بخاری گلخانه را از کجا می توان تهیه کرد؟

سایت نیکاسان یکی از سایت هایی است که می توانید از طریق آن بهترین نوع بخاری گلخانه را خریداری کنید. تنها کافی است به سایت نیکاسان مراجعه کنید. 

قیمت بخاری گلخانه به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت بخاری گلخانه به ظرفیت گرمایشی، سوخت مصرفی، تکنولوژی های ایمنی، بدنه و همینطور کیفیت ساخت آن بخاری گلخانه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با شماره ای درج شده در سایت نیکاسان تماس گرفته و از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان قبل از خرید دریافت کنید. 

هنگام انتخاب بهترین نوع بخاری گلخانه چه عواملی را باید در نظر گرفت؟

در هنگام خرید بخاری(هیتر) گلخانه موارد متعدید را باید در نظر بگیرید که بسیار حائز اهمیتند. این موارد شامل: اعتبار سازنده بخاری گلخانه، دمای گرم مورد نیاز گلخانه، سطح سازه گلخانه، حداقل دمای سالیانه در فصل سرما و بسیاری موارد دیگر است که این موارد را به طور دقیق می توانید در این صفحه از سایت نیکاسان مطالعه کنید. 

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن