0سبد خرید
بخاری مخصوص گلخانه

سیستم گرمایش گلخانه یا بخاری مخصوص گلخانه تجهیزی برای تولید گرما است که برای افزایش دمای مکان هایی همچون گلخانه، مرغداری، دامداری، سالن های تولید و پرورش قارچ و سالن های باز مورد استفاده قرار می گیرد. سایت نیکاسان به عنوان یکی از بهترین تامین کننده های انواع بخاری و هیتر گلخانه ای آماده ارائه خدمات به همراه لیست قیمت بخاری مخصوص گلخانه به همراه اطلاعات هر بخاری به مشتریان خود است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش سایت نیکاسان تماس بگیرید. شما عزیزان می توانید برای خرید، استعلام قیمت و کسب اطلاعات تخصصی درباره کوره هوای گرم گلخانه، قیمت بخاری گلخانه ای کوچک و کلیه ی تجهیزات گلخانه با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

ویژگی های یک بخاری خوب برای گلخانه

دیگ یک بخاری با کیفیت باید از جنس استیل باشد تا در برابر حرارت بالای آن تاب بیاورد و دچار ترک خوردگی نشود. همچنین بدنه بخاری مخصوص گلخانه عایق باشد تا باعث بروز حوادث مختلفی اعم از آتش سوزی نشود. علاوه بر این ها، بخاری ها بدلیل جنس و اندازه شان سنگین هستند، به همین دلیل حمل و نقل آنها سخت می شود. یک بخاری مخصوص گلخانه باید چرخ دار باشد تا بتوان آن را به راحتی جابجا کرد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و مشخصات انواع بخاری کارگاهی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

ضرورت استفاده از بخاری مخصوص گلخانه

ضرورت استفاده از بخاری مخصوص گلخانه

یکی از بزرگ ترین چالش ها در تولید محصولات کشاورزی، تولید خارج از فصل است. از دلایل اصلی رواج بیش از پیش گلخانه ها در جهان نیز قابلیت کنترل شرایط اقلیمی در فصول مختلف سال است. در گلخانه ها می توان دما، رطوبت، میزان تشعشعات نور خورشید، مقدار اکسیژن و گاز های موثر مانند Co2 را کنترل کرد به گونه ای که بتوان در بهترین زمان ممکن از نظر تقاضای محصول و قیمت آن در بازار مصرف، تولید را انجام داد. سیستم های گرمایشی مانند بخاری مخصوص گلخانه یا هیتر گلخانه ای، در گلخانه ها بیشترین تأثیرات را در این قضیه دارند. شما عزیزان می توانید برای خرید، استعلام قیمت و کسب اطلاعات تخصصی درباره هیتر مناسب گلخانه، مرغداری، دامداری و ... با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

نحوه کار بخاری مخصوص گلخانه

اساس حرکت گرما در بخاری گلخانه یا هیتر گلخانه جریان همرفتی است. با روشن شدن دستگاه و تولید جرقه، مشعل، که داخل دیگ قرار دارد، روشن شده و شعله مشعل به روبروی کوره برخورد می کند. بنابراین روبروی دیگ عدسی مانند است و از چندین لایه استیل ساخته شده است. گرمای ایجاد شده به علت جریان همرفتی به طرف بالا حرکت می کند وارد پاس اول می شود.
از طریق لوله های رابط بین پاس ها وارد پاس دوم و به همین طریق وارد پاس سوم می شود. گاز های سمی شامل مونوکسید کربن و دی اکسید کربن از طریق اگزوز به خارج از محیط گلخانه هدایت می شود. که در نتیجه هوای پاک و سالمی را در محیط برای رشد گیاهان ایجاد می کند. در زیر بخاری یا در بغل بخاری دو یا سه عدد فن های مکنده قوی تعبیه شده که هوای سرد محیط را با فشار می مکد.

این هوا در اثر برخورد با دیگ به شدت گرم شده به طرف بالا حرکت کرده، در حین حرکت از پاس ها و لوله های رابط، دوباره گرم شده و از طریق خروجی های هوای گرم وارد محیط گلخانه می شود. خروجی ها می توانند سه یا چهار عدد باشند. همچنین جهت یکنواختی بهتر سر خروجی ها را می توان در جهت مختلف قرار داد.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن