0سبد خرید
کولر سلولزی بخریم یا پوشالی

کولر یکی از وسایل ضروری در هر خانه است که با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و گرم شدن هوا لازم است انواع آن را بشناسیم. در این مطلب به بررسی این موضوع می پردازیم که کولر سلولزی بهتر است یا پوشالی. شما عزیزان می توانید برای خرید کولر سلولزی و پوشالی به فروشگاه اینترنتی نیکاسان مراجعه نمایید، در این فروشگاه اینترنتی این کولرها با قیمت مناسب عرضه می شود.

کولر آبی و سلولزی چه تفاوتی دارند؟

کولر آبی یکی از قدیمی ترین وسیله ها برای خنک سازی محیط است که مدت هاست و در اکثر خانه ها موجود است. اساس کولرهای آبی، استفاده از جریان آب برای خنک کردن هواست. کولرهای آبی در دو مدل پوشالی و سلولزی تولید می شوند. شما عزیزان می توانید برای مشاهده قیمت کولر سلولزی و آبی به  فروشگاه اینترنتی نیکاسان مراجعه نمایید.

کولر آبی و سلولزی چه تفاوتی دارند؟

کولر سلولزی بهتر است یا کولر پوشالی؟

کولر پوشالی قدمت بسیار زیادی دارد. برای رفع آلودگی و بازدهی بهتر این کولر باید پوشال های آن را سالانه عوض کرد. همچنین کولرهای پوشالی باید در محیط آزاد نصب شوند تا هوا در آن جریان یابد. با توجه به این موضوع می توان به یکی از معایب این نوع کولر پی برد که سبب می شود به راحتی آلودگی های بیرون به داخل محیط وارد شوند. دلیل این اتفاق بافت نامتراکم پوشال است.
در صورتی که پدهای سلولزی کار شده در کولرهای سلولزی بسیار متراکم هستند و اجازه ورود ذرات گرد و خاک را به داخل کولر نمی دهند. از این رو ورود آلودگی به داخل محیط به شدت کم می شود.
طراحی کولر سلولزی به گونه ای است که به جای پوشال از پد سلولزی با موج های یکنواخت و نازک استفاده شده. پدهای سلولزی توانایی بالایی در جذب آب دارند و همین امر به بیشتر خنک کردن محیط کمک می کند.
برخلاف پوشال که نیاز به تعویض سالانه دارد، این پدها تا 5 سال قابل استفاده هستند و فاسد نمی شوند. در برخی مناطق این عدد بیشتر و به 10 سال هم می‌رسد، و البته با توجه به کیفیت پایین آب برخی مناطق می‌تواند عمر کمتری هم داشته باشد.
از مهم ترین مزایای کولر سلولزی، ضد قارچ و آنتی باتریال بودن پدها است. در صورتی که احتمال به وجود آمدن قارچ، کپک زدن و انتقال آن به محیط داخلی در کولر پوشالی بسیار بالا است.
کولر سلولزی نسبت به کولر پوشالی پیشرفته تر است و از قطعات به روز و هوشمندی ساخته شده که آسایش بیشتر خریداران را فراهم می کند.
در کل کولر پوشالی و سلولزی شباهت زیادی باهم دارند و تفاوت بارز آن ها در استفاده از پوشال و پد سلولزی کولر است. اما با توجه به ویژگی های خاص کولر سلولزی همانند بازدهی بیشتر، مقرون به صرفه بودن، عدم انتقال آلودگی به محیط، ضد قارچ بودن، صرفه جویی در مصرف برق و ... این کولر انتخاب مناسب تری برای شما خواهد بود. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و مشخصات کولر سلولزی انرژی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن