0سبد خرید
قیمت بهترین آبگرمکن ایستاده

از قدیمی ترین آبگرمکن موجود در بازار می توان آبگرمکن ایستاده را نام برد. برندهایی مانند بوتان، آزمون کار، گرمان گاز، الکترواستیل و... در داخل کشور وجود دارند که این آبگرمکن را با کیفیت های گوناگونی تولید می کنند. آبگرمکن های ایستاده از برندهای معتبر و خوشنام در لیست محصولات نیکاسان موجود می باشد در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

اصول طراحی بهترین آبگرمکن های ایستاده

بهترین آبگرمکن ایستاده از متریال عالی تهیه می شود و طراحی قطعات به گونه ای است که آن را منحصر به فرد و کاربردی می کند. آبگرمکن های ایستاده را معمولا در کنار سرویس بهداشتی، آشپزخانه و ... نگهداری می کنند به همین دلیل بهتر است مدلی را تهیه کرد که دارای زیبایی و نمایی شیک باشد و از آن جایی که برندهایی مثل بوتان، آزمون کار و گرمان گاز الکترواستیل ظاهری زیبا دارند خرید آن ها پیشنهاد می شود. آبگرمکن ایستاده ای که برندهای معروف تولید می کنند دارای دو مدل برقی و گازی می باشند که مدل گازی با سوخت طبیعی و شهری کار می کند. قیمت آبگرمکن ایستاده می تواند با توجه به عواملی چون ظرفیت، برند سازنده، ابعاد، سیستم تنظیم دما و ... متغییر باشد از این رو نمی توان قیمت دقیقی از این محصولات را اعلام کرد.
برندهای بوتان، آزمون کار و گرمان گاز الکترواستیل با استفاده از استانداردهای ایمنی روز دنیا آبگرمکن را تهیه می کنند و به همراه آن گارانتی به خریدار ارائه می دهند که در صورت هر گونه مشکل می توان آن را تعمیر یا تعویض کرد.

قیمت بهترین آبگرمکن ایستاده

عوامل موثر در تغییر قیمت برند های آبگرمکن ایستاده 

  • وجود شیر اطمینان و شیر یکطرفه
  • وجود رگلاتور ترموستاتیک: این وسیله قابلیت تنظیم دارد و سبب صرفه جویی مصرف گاز و انرژی خواهد شد که همین امر به افزایش طول عمر آبگرمکن کمک می کند ازاین رو وجود آن باعث افزایش قیمت محصول می شود.
  • جنس آبگرمکن: سطح داخلی و خارجی آبگرمکن باید لعابکاری شده باشد تا از پوسیدگی و خوردگی آن جلوگیری شود.
  • فشار مخزن و لوله آب ورودی: یکی از عوامل مهم که در بهترین آبگرمکن ها لحاظ می شود میزان حداکثر و حداقل فشار کار مخزن و لوله آب ورودی می باشد.
  • سیستم قطع کننده:مارک های برتری که در تولید آبگرمکن فعالیت دارند اکثرا مجهز به سیستم قطع کننده خودکار می باشند که در صورت نشت یا افت فشار گاز به طور خود به خودی عمل می کند.
  • شیر کنترل و ترموکوپل: این وسیله به این منظور طراحی شده که اگر حرارت به 90 درجه سانتیگراد برسد یا شمعک آبگرمکن خاموش شود جریان گاز به صورت خودکار قطع خواهد شد به همین دلیل از نشت گاز جلوگیری می کند.
  • کلاهک تعدیل: وجود این دستگاه در آبگرمکن باعث تعادل مکش در دودکش می شود.

تمامی ویژگی هایی که در بالا به آن ها اشاره شد در بهترین مارک های آبگرمکن مانند بوتان، آزمون کار، گرمان گاز الکترواستیل و ... وجود دارند به همین دلیل دارای قیمتی مشابه هستند.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن