0سبد خرید
شستشوی پد سلولزی

پدهای سلولزی اختراعی نوین در صنعت کولرسازی هستند؛ به طوری که انقلابی بزرگ در این صنعت بپا کردند. پیش از پدهای سلولزی این پوشال های چوبی بودند که وظیفه خنک سازی و جلوگیری از ورود گرما به داخل بدنه کولر را بر عهده داشتند؛ اما، این پوشال ها طول عمر بسیار کوتاهی داشته و خیلی زود آغشته به گرد و غبار می شدند. مساله ای که افراد منزل را دچار بیماری های تنفسی می کرد. اما، پد سلولزی کولر با ساختار همگن خود آب را به طور یکنواخت در محیط کولر توزیع می کند بدون آن که گرد و غباری به محیط وارد شود. این پدها دارای طول عمر بسیار بالاتری نسبت به پوشال ها بوده و فرایند تعویض آنها نیز بسیار ساده تر است. پدهای سلولزی بستگی به آب مناطق مختلف عمر متفاوتی از 3 تا 6 سال دارد.عمر پوشال سلولزی بسته به نوع نگهداری و سرویس کاربران کولر آبی تا 10 سال هم می‌تواند افزایش یابد. شما عزیزان می توانید برای تهیه و اطلاع از قیمت کولر سلولزی به فروشگاه اینترنتی نیکاسان مراجعه نمایید. پد سلولزی کولان سل بهترین پد سلولزی کولر است که در نیکاسان عرضه می شود.

پدهای سلولزی دارای مزایای بی شماری هستند. این پدها از بروز حساسیت جلوگیری می کنند. همچنین با نصب آنها مصرف انرژی به طور قابل ملاحظه ای کاهش خواهد یافت. دلیل این امر هم توزیع یکنواخت آب بر روی پد سلولزی است. از آنجایی که طول عمر این پدها بسیار بالاتر است تا چندین سال نیاز به تعویض ندارند. اما یک سوال پر تکرار دربین کاربران و مشتریان این است که آیا محلول شستشوی پدسلولزی مفید و موثر هست؟ و آیا با این محلول ها میتوان عمر پدها را افزایش داد یا خیر؟

نحوه شستن پد سلولزی

در جواب این پاسخ باید گفت که بهترین راه برای نگهداری از پد سلولزی ماینر، شستشو با یک فرچه ی پلاستیکی یا جاروی نرم و فشار آب است. در مناطقی که املاح آب زیاد است در طول فصل روی پد گلخانه‌ای را با جاروی نرم و آب بشویید تا شوره های روی پد را پاک کنید.و همین کار را در آخر فصل گرم در هنگام جمع آوری کولر آبی حتما انجام دهید. یکی از تجهیزاتی که شما میتوانید پد سلولزی متری را با آن شستشو دهید استفاده از کارواش دستی یا کارواش خانگی است. همچنین برای خرید آنلاین پد سلولزی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیکاسان اقدام فرمایید.

نحوه شستن پد سلولزی

رسوب زدایی پد سلولزی

عوامل متعددی در رسوب گذاری پدهای سلولزی نقش دارند. نوع آب مورد استفاده در کولر نیز بسیار تاثیر گذار است. یکی از راه های رسوب گیری کولر سلولزی این است که در طول استفاده از کولر، تشتک یا کفی کولر آبی را به صورت کامل تخلیه کنید.تعداد دفعات این کارهم بسته به مناطق مختلف، متفاوت است. ممکن است در منطقه ای نیاز باشد که هر 10روز یکبار و در منطقه ای 20روز یکبار و یا حتی بیشتر این کار انجام گیرد. در کولر های نسل جدید سلولزی کفی کولر آبی پلاستیکی به صورت دستی و خودکار هم قابلیت تخلیه ی آب را دارد.برای اطلاع از هزینه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده در مرغداری از جمله قیمت پد سلولزی مرغداری، قیمت انواع هیتر و ... با نیکاسان همراه شوید.

رسوب زدایی پد سلولزی

رسوب گیر پد سلولزی

رسوب گیر پد سلولز در بازار انواع مختلفی دارد که قالبا از مواد و محلول های شیمیایی در ترکیبات آن استفاده شده است. به دلیل اینکه مدارک علمی وجود ندارد که بتوان اثبات کرد که به پدها آسیبی نمیزند نمی‌توان آن را توصیه کرد. البته برای امتحان این موضوع کسانی که سالهای پایانی استفاده از پدهایشان است می‌توانند این محلول هارا استفاده کرده، در صورت عدم بروز مشکل برای پدها، زمان بیشتری از آن بهره ببرند.

یکی دیگر از راه های رسوب گیری پد سلولزی  استفاده از آب با فشار بالا و استفاده از یک فرچه نرم است. به طور کلی جرم گیری پدها آخر فصل تابستان لازم است تا عملکرد و عمر پد را ابالا ببرد. 

محلول شستشوی پد سلولزی

مجموعه نیکاسان برای شستشوی پدسلولزی با محلول های موجود در بازار نمی‌تواند موردی را پیشنهاد کند چراکه هنوز به صورت فنی این محلول ها مورد آزمایش شرکت های معتبر قرار نگرفته و نمی‌توان نظر قطعی در مورد نحوه عملکرد آن بدهیم و ممکن است باعث آسیب به چسب ها و رزین های  داخل پدسلولز بشود.


 برای مشاهده ی ویدیوهای آموزشی و کاربردی می توانید صفحه های ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دسترسی به صفحات روی عبارات کلیک کنید.

"صفحه آپارات نیکاسان"

"صفحه اینستاگرام نیکاسان"

"صفحه یوتیوب نیکاسان"

 

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول شستشوی پد سلولزی

آیا پد سلولزی امکان شستشو دارد؟

بله تمام پدها امکان شسته شدن دارند. تنها فرق پدهای سلولزی با پدهای پوشالی کیفیت بالاتر، قدرت خنک کنندگی بیشتر و طول عمر بالاتر است. 

نحوه از بین بردن رسوبات پدهای سلولزی چگونه است؟

شما می توانید از یک سری مواد شیمیایی که مخصوص رسوب زدایی است استفاده کنید ولی اغلب این محلول ها ممکن است به پدها آسیب بزنند بنابراین بهترین روش استفاده از آب با فشار بالا و یک برس نرم برای از بین بردن رسوبات پدهای سلولزی است. 

پدهای سلولزی را از کجا می توان خریداری کرد؟

شما می توانید پدهای سلولزی را از مجموعه نیکاسان خریداری کنید. کارشناسان مجموعه نیکاسان در تمام مراحل خرید همراه شما هستند. تنها کافی است برای کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

کارکرد محلول شستشوی پد سلولزی چگونه است؟

این محلول را باید در محفظه پمپ و پد بریزید و سپس پمپ را روشن کنید تا برای مدتی (مطابق با زمانی که روی بسته محلول نوشته شده است) کار کند. در طی این مدت محلول شستشو در ذره ذره پد نفوذ می کند و رسوب زدایی خود را انجام می دهد.

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن