0سبد خرید
عیب یابی جت هیتر گازی

هیترها بهترین وسایل برای ایجاد گرمای مورد نظر هستند. از جت هیترهای گازی بیشتر در گلخانه ها و مرغداری ها استفاده می شود. علاوه بر ده ها مزایایی که دارند گاهی ممکن است مشکلاتی برای این دستگاه ها مانند هر وسیله ی دیگری پیش آید که در ادامه به شایع ترین آن ها خواهیم پرداخت.

شایع ترین عیوب جت هیتر گازی

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای جت هیترهای گازی به وجود آید، عبارتند از:

  • خاموش شدن ناگهانی جت هیتر گازی و روشن نشدن آن: ممکن است مسیر ورود گاز به دستگاه ناگهان مسدود شده باشد که سبب وارد شدن شوک به هیتر شده و نتیجه آن خاموش شدن ناگهانی دستگاه و عدم روشن شدن مجدد آن است. گاهی ممکن است گرد و غبار در مسیر ورود گاز به دستگاه قرار گیرد و در دراز مدت انباشته شود. در این مورد ممکن است هیتر برای دقایقی روشن شود و سپس خاموش شود. در موارد اندکی نیز خرابی ترموستات می تواند موجب خاموش شدن ناگهانی دستگاه شود که بنابر نظر کارشناس یا باید تعمیر و یا تعویض شود.
  • گرم نکردن کافی فضا توسط جت هیتر گازی: با گرم شدن المنت های به کار رفته در هیترها این دستگاه ها شروع به تولید گرما می کنند اما گاهی ممکن است متوجه شوید که با توجه به میزان راندمان دستگاه و مسدود کردن تمام راه های هدر رفتن انرژی باز هم هیتر به اندازه ای که باید فضا را گرم نمی کند. فن هایی که در هیتر ها به کار می رود به منظور پخش بیشتر و سریعتر هوای گرم است. معمولا وقتی به چنین مشکلی برمی خوریم اولین حدس این است که فن دستگاه یا ازکار افتاده و یا سرعت لازم برای منتشر کردن گرما را ندارد و یا حتی ممکن است نیم سوز شده باشد. یک احتمال دیگر که در بین مشکلات جت هیتر گازی رایج است قطع شدن یکی از اتصالات المنت های دستگاه می باشد که موجب می شود دستگاه گرمای کافی تولید نکند.
  • گرم نشدن المنت های جت هیتر گازی : در چنین مواردی دستگاه به خوبی خاموش و روشن می شود و حتی فن نیز به خوبی عمل می کند اما المنت ها به هیچ عنوان گرم نمی شوند و تولید گرما نمی کنند. ممکن است اتصال المنت های دستگاه کاملا قطع شده باشد. البته گاهی نیز در عیب یابی جت هیتر گازسوز می توان در چنین موردی به خرابی ترموستات نیز فکر کرد زیرا خراب شدن این قطعه مشکلی مانند گرم نشدن المنت های هیتر را به دنبال دارد.
  • روشن نشدن فن جت هیتر گازی: اولین فکری که هنگام مواجه شد با این مشکل ممکن است به ذهن شما و یا کارشناس مربوطه خطور کند خراب شدن کلید فن هیتر است که باید عیب یابی شود.

شایع ترین عیوب جت هیتر گازی

عیب یابی جت هیتر گازی البرز

شرکت تولید کننده جت هیتر گازی البرز، از جمله شرکت های معتبر در زمینه تولید این جت ها محسوب می شود که کار خود را از سال 1374 آغاز کرده است. تمامی جت هیترهای تولید شده در این شرکت دارای کیفیت بسیار مطلوبی اند و می توانند به راحتی برای انواع مرغداری ها، گلخانه ها و فضاهای مختلف دیگر مورد استفاده قرار گیرند. اگرچه کیفیت جت هیتر گازی البرز، بسیار بالاست و تلاش شده است که از بهترین متریال ها برای تولید این جت ها استفاده شود، اما به‌ هرحال احتمال خرابی جت هیتر گازی البرز نیز وجود دارد. در این زمان عیب یابی جت هیتر گازی البرز به صورت تخصصی اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند.

بررسی و عیب یابی جت هیتر نیرو تهویه البرز

جت هیتر گازی نیرو تهویه البرز، در گروه جت های گازی باکیفیت ایرانی قرار می گیرد که دارای قطعات فنی بسیار باکیفیتی است. این جت هیتر دارای بدنه فلزی از جنس استیل زنگ نزن است که به راحتی در اثر شرایط آب و هوایی مختلف نیز مقاومت خوبی از خودش نشان می دهد. برخی از جت هیترهای البرز، با دو نوع سوخت گاز و گازوئیل کار می کنند و این موضوع یعنی این که می توان در صورت در دسترس نبودن گاز، از یک نوع سوخت دیگر استفاده کرد. جت هیتر نیرو تهویه البرز می تواند به راحتی برای فضاهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این جت هیتر هم به صورت آویز و هم به صورت ثابت روی چهارپایه قابل نصب خواهد بود. از مزیت های جت هیتر نیرو تهویه البرز، نحوه نگهداری آسان و احتمال خرابی کم این نوع سیستم است، اما مانند هر نوع سیستم گازی دیگر احتمال خرابی جت هیتر گازی نیز وجود دارد، به خصوص اگر چندین سال از زمان کارکرد این جت هیتر گذشته باشد. در صورتی که جت هیتر ظرفیت گرمایشی مطلوبی نداشته باشد و راندمان حرارتی آن کاهش پیدا کند، احتمالا دچار خرابی و نقص گردیده است. در این زمان لازم است که مراحل عیب یابی جت هیتر گازی به صورت تخصصی و اصولی انجام شود و مراحل تعمیر آن نیز شروع شود. جت هیتر از جمله سیستم های گرمایشی است که برای مرغداری ها و فضاهای مختلف مانند گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که راندمان حرارتی جت هیتر گازی البرز کاهش پیدا کند، لازم است که علت بروز این مشکل با دقت زیادی بررسی شود. در این زمان نیاز به یک فرد متخصص برای بررسی تمامی بخش های جت هیتر است.

بررسی و عیب یابی جت هیتر نیرو تهویه البرز

اهمیت عیب یابی تخصصی جت هیتر

مانند هر وسیله گازسوز و تخصصی دیگر، مرحله عیب یابی جزء مراحل بسیار مهم محسوب می شود، چرا که در اثر عدم وجود خدمات عیب یابی جت هیتر گازی البرز به صورت تخصصی، احتمال تعمیر نادرست جت هیتر نیز وجود دارد و حتی ممکن است که پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، شاهد خرابی مجدد جت هیتر باشید، لذا لازم است که از تعمیرکاران خبره و باتجربه برای عیب یابی جت هیتر گازی به صورت تخصصی کمک بگیرید. متاسفانه دیده شده است که برخی از افراد به واسطه نداشتن تجربه کافی اقدام به عیب یابی جت هیترهای گازی کرده اند و پس از تعمیر این جت هیترها، شاهد خرابی مجدد آن ها بوده اند، در این صورت هزینه بسیار بیشتری به فرد تحمیل می شود، چرا که نیاز به تعمیر مجدد جت هیتر گازی البرز خواهد بود. به طور کلی هر زمانی که جت هیتر گازی البرز، راندمان حرارتی مناسبی نداشته باشد، نیاز به تعمیر تخصصی دارد، از این رو لازم است که طبق توضیحات داده شده در این مقاله مراحل عیب یابی جت هیتر گازی به صورت تخصصی انجام شود تا مشتریان بتوانند بدون نیاز به تعمیر مجدد، از راندمان حرارتی بالای این جت هیترها بهره مند شوند. حتما برای دریافت خدمات تعمیر و عیب یابی جت هیتر گازی البرز، از شرکت های معتبر و باتجربه در این زمینه کمک بگیرید.

اهمیت عیب یابی تخصصی جت هیتر

رفع عیب جت هیتر گازی

تمام خرابی های مطرح شده در بالا از رایج ترین مواردی بوده اند که تا الان پیش آمده است. همه موارد ذکر شده قابل تعمیر است اما گاهی هزینه تعمیر یک قطعه با خرید قطعه ای تازه تفاوت چندانی ندارد، لذا تعمیرکار های مربوطه پیشنهاد می کنند که قطعه را تعویض کنید تا خیالتان بابت هزینه ای که می کنید راحت شود. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت انواع جت هیتر، کولر پلیمری ،کوره هوای گرم و دیگر محصولات با کیفیت نیرو تهویه البرز با کارشناسان فروش نیکاسان تماس بگیرید. فروشگاه نیکاسان عرضه کننده هیتر برقی، هیتر کارگاهی، هیتر گازی، هیتر گلخانه و... است. هر وسیله سرمایشی و گرمایشی که بخواهید را می توانید از نیکاسان بخرید.

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن