0سبد خرید
مصرف گاز جت هیتر مرغداری

گرمایش در مرغداری ها یا سوله ها بخش مهمی از فرآیند نگهداری و پرورش طیور بوده و برای اطمینان از سلامت پرندگان، حداکثر رشد آن ها و حداقل مصرف انرژی است. بدین ترتیب، هزینه گرمایش یک سوله نمایانگر سهم قابل توجهی از کل هزینه انرژی های مصرف شده است. هر وسیله ای که توانایی تولید گرما را داشته باشد، هیتر نامگذاری می شود. جت هیتر یکی از انواع محصولات گرمایشی است که استفاده از آن برای مرغداری ها امری ضروری و واجب تلقی می شود. جت هیتر مخصوص مرغداری راندمان بسیار بالایی دارد که می تواند مکان های با متراژ بالا را با تولید گرمای یکنواخت در فصل های سرد گرم نگه دارد. جت هیترها را در انواع گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز و برقی می توانید تهیه کنید و قبل از خرید از مزایا، معایب و میزان مصرف انرژی هر کدام اطلاعات جمع آوری کنید. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت انواع جت هیتر، کولر پلیمری ،کوره هوای گرم و دیگر محصولات با کیفیت نیرو تهویه البرز با کارشناسان فروش نیکاسان تماس بگیرید.

راندمان جت هیتر گازی مرغداری

جت هیترها در انواع دودکش دار و بدون دودکش موجود است که هرکدام مصرف گاز جداگانه دارند و می توانید با توجه به نیاز خود آنها را تهیه کنید. در این بخش می خواهیم درباره مصرف گاز جت هیتر مرغداری صحبت کنیم. جت هیترهایی که با استفاده از انرژی گاز کار می کنند بهتر از انواع گازوئیلی هستند زیرا به هنگام شروع مصرف سوخت، آلاینده هایی که به هوا منتشر می کنند به طرز چشمگیری کمتر است؛ پس اگر در مکان موردنظر امکان استفاده از گاز وجود دارد حتما از این نوع جت هیتر استفاده کنید، زیرا مصرف انرژی (گاز) در آنها کمتر از سایر انواع جت هیتر اعم از گازوییلی و برقی است که مسلما از لحاظ اقتصادی به صرفه تر تلقی می شود که خود مزیت بزرگی است. راندمان جت هیتر مرغداری در بیش از نود درصد مواقع در جهت کاهش استفاده از سوخت و کم شدن هزینه های اضافی است. مصرف سوخت در جت هیتر گازسوز مخصوص مرغداری در حدود دوازده مکعب در هر ساعت از شبانه روز است و در مدل گازوئیلی در حدود ده لیتر محاسبه می شود. سوختن عناصری همچون هیدروکربن ها در این جت هیترها صورت می گیرد و باعث آلودگی هوا نمی شوند پس لازم به ذکر است که بدانید این محصول در رده A انرژی قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت جت هیتر می توانید به فروشگاه اینترنتی نیکاسان مراجعه نمایید.

راندمان جت هیتر گازی مرغداری

ویژگی های جت هیتر مرغداری

به دلیل وسیع بودن سالن های پرورش طیور، جت هیترهای مخصوص مرغداری به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانند فضایی بین دو تا چهار هزار متر مکعب را از لحاظ تولید گرمای کافی پوشش دهند. بعضی از جت هیترهای گازی با توان حرارتی بیش از 100 هزار کیلوکالری بر ساعت هستند که نه تنها برای مرغداری ها بلکه برای سوله های صنعتی، گارگاه های ساختمانی و گلخانه ها نیز استفاده می شوند. میزان هوادهی رایج در این دستگاه ها هفت هزار متر مکعب در هر ساعت از شبانه روز است و قابلیت هدایت کردن گرما را تا فواصل بیست متری دارا هستند. مصرف گاز این نوع از جت هیترها در حدود شش تا دوازده متر مکعب در ساعت است.  برای اطلاع از هزینه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده در مرغداری از جمله قیمت پد سلولزی مرغداری، قیمت انواع هیتر و ... با نیکاسان همراه شوید. هیتر کارگاهی نیز می تواند در مرغداری ها مورد استفاده قرار بگیرد. فروشگاه نیکاسان عرضه کننده انواع هیتر چون هیتر برقی، هیتر صنعتی، هیتر گازی، هیتر گلخانه ای و... است.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن