0سبد خرید
بزرگترین سایز بخاری

بسیاری از کارخانه و کارگاه های بزرگ صنعتی برای گرم کردن فضا نیاز به استفاده از بزرگ ترین سایز بخاری دارند. به همین خاطر، همواره یکی از دغدغه های اصلی صاحبان این مشاغل این بوده و هست که بزرگ ترین سایز بخاری چقدر است و چگونه می توان بر اساس متراژ یک فضا، سایز مناسبی را برای بخاری ها انتخاب کرد؟ در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد بزرگ ترین سایز بخاری برای فضاهایی مانند کارگاه ها و کارخانه صحبت کنیم. با نیکاسان همراه باشید.

قدرت حرارتی بخاری های مختلف

برای فضاهای بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه های بزرگ، سالن ها و ... بخاری های کوچک و گازی خانگی جوابگو نخواهند بود. چرا که قدرت حرارتی بخاری های گازی و خانگی بسیار پایین بوده و این بخاری ها برای خانه های مسکونی که دارای ابعاد بسیار کوچکی هستند، مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین، قدرت حرارتی بخاری های خانگی بسیار پایین است و فقط در صورتی می توان از آن ها برای فضاهای بزرگ استفاده کرد که اقدام به استفاده از چند عدد بخاری های مختلف کنید. بنابراین می توان نتیجه گرفت که قدرت حرارتی بخاری های مختلف بر اساس نیاز شما قابل تعیین خواهد بود.

قدرت حرارتی بخاری های مختلف

بخاری های صنعتی که با منابع سوخت مختلفی از جمله گاز، نفت و برق کار می کنند، می توانند گزینه بهتری برای گرم کردن فضاهای بزرگ و صنعتی باشند. این بخاری ها عمدتا با قدرت های حرارتی متنوعی تولید می شوند تا پاسخگوی نیاز فضاهای مختلف باشند. قدرت حرارتی بخاری های صنعتی بسیار بیشتر از بخاری های خانگی است که حتما تا به حال چندین مدل از آن ها را مشاهده کرده اید. اما موضوع حائز اهمیتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که خود بخاری های صنعتی نیز دارای قدرت حرارتی مختلفی اند. بنابراین، برای اینکه بتوانید یک فضای بزرگ را گرم کنید، نیاز به خرید بزرگترین سایز بخاری دارید.  

معرفی هیترها به عنوان بخاری های بزرگ

قطعا برای یک فضای بسیار بزرگ، امکان استفاده از بخاری های گازی کوچک وجود ندارد. فقط در یک حالت می توان اقدام به استفاده از بخاری های کوچک کرد که بخاری های کوچک با تعداد زیادی در محل نصب شوند و بتوان با توجه به قدرت گرمایشی کم آن ها در یک فضا، از چند عدد از آن ها استفاده کرد و یک محیط را گرم نمود. اما حتی بزرگ ترین سایز بخاری هم ممکن است جوابگوهای فضاهای بسیار بزرگ نیز نباشد؛ در این زمان توصیه می شود که از هیترهای موجود در بازار برای گرم کردن یک فضای بزرگ استفاده کرد.

هیترها از جمله ابزارهایی هستند که با دریافت یک سری سوخت های مختلف و تبدیل آن ها به گرما، باعث گرم شدن یک فضا می شوند. هیترها با سوخت های مختلفی از جمله نفت، گاز و حتی برق کار می کنند. بنابراین، می توان آن ها را بسته به شرایط یک مکان خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. هیترها دارای تنوع زیادی از نظر سایز و ابعاد هستند. بدیهی است که هر چقدر سایز این هیترها بیشتر باشد، می توانند فضای بیشتری را گرم کنند. هیترها با تشخیص دمای محیط، می توانند دمای حرارتی خود را تنظیم کنند و باعث متعادل شدن دمای یک فضا شوند.

از مزایای هیترها به عنوان بخاری های سایز بزرگ می توان به کیفیت بالای این هیترها و قیمت مناسب آن ها اشاره کرد. این هیترها تا سال ها برای یک فضای بزرگ کارایی دارند و به همین خاطر، می توانند باعث صرفه‌جویی در هزینه های یک کارگاه شوند. در صورتی که با توجه به نیاز خود، قصد خرید بخاری های سایز بزرگ را دارید؛ می توانید هیترهای گازی را انتخاب کنید که دارای مدل های زیر هستند:

معرفی هیترها به عنوان بخاری های بزرگ

  • هیترهای فن دار

هیترهای فن دار، یکی از انواع هیترهای موجود در بازارند که می توانند با ایجاد یک جریان همرفتی، باعث گرم شدن یک فضای بزرگ به صورت یکنواخت تر شوند. معمولا نوع فن (ایرانی یا خارجی بودن) تاثیر زیادی بر روی قیمت هیترهای فن دار می گذارد.

  • هیترهای بدون فن

هیترهای بدون فن یکی دیگر از انواع هیترهای موجود در بازار بوده که با قیمت مناسب تری قابل خریداری است. اگرچه این هیتر بدون فن است و جریان همرفتی زیادی را ایجاد نمی کند؛ اما باز هم می تواند باعث گرم شدن یک فضا شود.

  • هیترهای سقفی و تابشی

هیترهای سقفی و تابشی یکی دیگر از انواع هیترهای موجود در بازارند که در سقف نصب می شوند. این هیترها گرما را به صورت تابشی منتقل می کنند. بسیاری از رستوران های بزرگ، باغ ها و ... از این هیترها برای گرم کردن فضا استفاده می کنند.

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن