0سبد خرید
تفاوت بخاری های کارگاهی و هیتر های نفتی

بخاری های کارگاهی معمولا گرمای زیادی دارند از این رو استفاده از آن ها برای فضاهای سرباز که تهویه دارند، مناسب تر است. در زمان استفاده معمولا بدنه این بخاری ها داغ می شود به همین دلیل از این نوع بخاری ها برای محیط های اداری  استفاده نمی شود. برای گرم کردن محیط های بزرگ از بخاری های کارگاهی و هیترهای نفتی استفاده می شود. برای آشنایی با تفاوت این دو بخاری با نیکاسان همراه باشید. هیترها انتقال گرما را به صورت باد منتشر می کنند. به همین دلیل استفاده از آن ها برای مکان هایی مانند فروشگاه، رستوران و ... مناسب تر است. سرعت گرم کردن هیترها نسبت به بخاری بالاتر است، اما در کل ظرفیت گرمایی بخاری های کارگاهی بسیار بیشتر است. سوختی که برای هیتر های برقی مورد استفاده قرار می گیرد ممکن است در هر محیطی در دسترس نباشد. به دلیل ناسالم بودن این نوع سوخت و مغایرت هایی که با محیط زیست دارد از هیتر هایی که سوخت نفتی دارند در بسیاری از اماکن استفاده نمی شود. بخاری‌های کارگاهی دارای انواع بسیاری هستند و با توجه به کاربردی که دارند در مکان‌های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این بخاری‌ها معمولا دارای فن خنک کننده هستند تا از داغ شدن زیادی بخاری جلوگیری شود.

تفاوت بخاری های کارگاهی و هیتر های نفتی

بخاری های کارگاهی و مشخصات آن

بخاری های کارگاهی یا کوره هوای گرم نوعی از بخاری هستند که دارای قدرت گرمایشی و توان حرارتی بالایی است. این بخاری ها در گروه هیترهای صنعتی دسته بندی می شوند.
بخاری های کارگاهی معمولا به دو دسته بخاری کارگاهی برقی و گازی تقسیم بندی می شود. بخاری های کارگاهی برقی دارای چند المنت با قدرت بالا هستند. این المنت ها در درون بخاری نصب می شوند. با وصل شدن بخاری به برق، این المنت ها گرم شده و گرمای لازم را تولید می کنند. البته باید در نظر داشت که مصرف برق این نوع از بخاری ها به نسبت بالا است. البته در جاهایی که که امکان دسترسی به سوختهایی مانند گاز و گازوئیل یا نفت نباشد می‌توان از آنها بهره برد.
سوخت مورد نیاز برای بخاری های کارگاهی گازی از گاز تهیه می شود. یک مشعل بزرگ در این بخاری ها تعبیه شده است که با استفاده از انرژی گاز، روشن می شود. اندازه این مشعل و گرمای تولید شده به وسیله آن معمولا در حدی است که بتواند فضاهای بزرگ و بیشتر از 200 مترمربع  را گرم کند به همین دلیل از این نوع بخاری ها در فضاهایی مانند گلخانه‌ها، مساجد، سالن‌های ورزشی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.
برای خرید و مشاهده قیمت بخاری کارگاهی باید اطلاعات دقیقی از فضا و سطح نیاز خود داشته باشید تا این محصول بیشترین میزان بازدهی را داشته باشد. بخاری های کارگاهی باید دارای گواهینامه ها و استاندارد های لازم باشند. اندازه و توان این نوع بخاری ها معمولا بسته به کاربرد آن ها متفاوت است. هر چه فضای مورد نظر بزرگ تر باشد از بخاری کارگاهی با توان بالاتر برای گرم کردن آن محیط استفاده می شود. برای دریافت مشخصات این بخاریها با مشاوران فروش نیکاسان تماس بگیرید.

بخاری های کارگاهی و مشخصات آن

هیترهای نفتی و مشخصات آن

هیترهای نفتی در اندازه ها و مدل های مختلفی توسط کارخانه‌های متفاوتی به تولید می‌رسند. این نوع از هیترها در کشور ما تحت چند برند مطرح به تولید می‌رسند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. خریدارن این محصول باید به نکات و مشخصات لازم درباره این محصول دقت نمایند تا یک خرید مناسب داشته باشند. راندمان این نوع هیترها باید بیشتر از 70 درصد باشد تا بتوان استفاده از آن ها را مقرون به صرفه و بهینه در نظر گرفت.
گرمایش هیترهای نفتی، مطبوع است و معمولا مصرف نفت پایینی دارند. معمولا این نوع از هیترها دارای دور موتور تند و کند هستند. نوع سوخت در این هیترها مشخص است. اما مصرف سوخت آن ها به صورت حداکثری و به صورت لیتر در ساعت است که باید قبل از خرید محصول مشخص شود. از دیگر مشخصات فنی این هیترها می‌توان به اندازه و وزن دستگاه اشاره کرد. یکی دیگر از مواری که در برخی از این مدلها وجود دارد وجود کابین در برخی مدلها است که کاربراتور، شیر برقی و دمنده داخل آن قرار می‌گیرد.

کلام آخر
فروشگاه نیکاسان از معتبرترین و بهترین مراکز فروش بخاری کارگاهی و ارائه دهنده تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در کشور است که می توانید با آسودگی خاطر محصولات مورد نظر را از آن سفارش دهید. در این سایت امکان مشاوره رایگان برای خریداران فراهم شده است. برای خرید و دریافت قیمت بخاری کارگاهی نفتی با ما تماس بگیرید. سایت ما نماینده‌ی فروش برندهای معتبر مانند شرکت انرژی است.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن