0سبد خرید
انواع مدل‌های کارگاهی روز در نیکاسان

امروزه بخاری‌های کارگاهی بیشتر در فضاهایی با متراژ بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند که باعث گرمای بیشتر در محیط و صرفه جویی در کاهش هزینه‌های مصرفی در سوخت می شوند. بخاری‌های کارگاهی در انواع مختلفی برای استفاده در مساحت‌های متنوع ساخته و به بازار عرضه می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با این بخاری با نیکاسان همراه باشید. این نوع بخاری شامل دو نوع  کارگاهی معمولی و صنعتی می شود که بخاری‌های کارگاهی معمولی برای گرم کردن فضای محیط در فصل زمستان از سوخت‌های فسیلی همچون گازوئیل، گاز و نفت برای گرم کردن محیط استفاده می‌کنند. به دلیل میزان مصرف بالای سوخت، این نوع بخاری کمتر مورد استقبال صاحبان کارگاه‌ها قرار می‌گیرد ولی به تازگی با ورود بخاری‌های صنعتی به دلیل طراحی منحصر به فرد و رعایت تمامی استانداردها بیشتر مورد استقبال صاحبان کارگاه‌ها قرار گرفته ولی به دلیل قیمت بالایی که نسبت به بخاری‌های کارگاهی گازی دارند، درصد کمتری از این نوع بخاری از زمان ورود به بازار خریداری شده است. این بخاری‌ها با استفاده از نیروی برقی که مصرف کرده و این نیرو را به گرما تبدیل می‌کنند باعث کمتر شدن هزینه‌های مصرفی در سوخت و ساز انرژی‌های فسیلی می‌شوند. همچنین بخاری‌های معمولی بیشتر در معرض خطراتی همچون پوسیدگی بدنه و تولید گازهای سمی مضر برای بدن انسان قرار داشته و شما می‌توانید برای کمتر شدن خطرات از بخاری‌های صنعتی در محیط کار و کارگاه خود جهت گرمایش بیشتر فضا استفاده کنید. 

با توجه به وجود مزیت‌های بخاری صنعتی بیشتر صاحبان کارگاه‌ها برای گرم کردن فضا با مساحت زیاد ازاین بخاری‌های کارگاهی معمولی استفاده می‌کنند که این بخاری‌ها معمولاً به سه دسته گازی، گازوئیلی و نفتی تقسیم می‌شوند. بخاری کارگاهی گازی همانطور که از نامش مشخص است با مصرف سوخت گاز شهری باعث گرمایش محیط شده و صاحبان کارگاه‌ها می‌توانند این بخاری‌ها را به راحتی به شیر و فلکه گاز شهری متصل کرده و مانند بخاری‌های معمولی در داخل خانه‌ها از این بخاری در محیط کارگاه استفاده کنند.

بخاری کارگاهی گازوئیلی و نفتی یکی از قدیمی ترین انواع بخاری کارگاهی بوده که از زمان‌های بسیار دور برای گرم کردن محیط خانه‌ها و همچنین کارگاه‌های کوچک در ابعاد و سایزهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گرفتند، این بخاری با استفاده از گازوئیل کارکرده و صاحبان کارگاه‌ها برای روشن کردن آن باید گازوئیل یا نفت را تهیه کرده و در داخل مخزن این بخاری بریزند، همچنین این بخاری نسبت به سایر مدل‌های بخاری کارگاهی از قیمت پایین تری در بازار برخوردار است. بخاری‌های کارگاهی نفتی انرژی بیشتری نسبت به هیترهای برقی مصرف کرده و به دلیل دسترسی آسانی که امروزه برای تامین نفت و گازوئیل جهت سوخت بخاری‌های کارگاهی گازوئیلی و نفتی وجود دارد، صاحبان کارگاه‌ها بیشتر نسبت به خرید این بخاری‌های کارگاهی تمایل نشان می‌دهند.

 معرفی جدیدترین مدل‌های بخاری کارگاهی کم مصرف با قیمت مناسب

انواع مدل‌های کارگاهی روز در نیکاسان

شرکت نیکاسان با بهره گیری از جدیدترین متد روز دنیا برای تولید و ساخت بخاری کارگاهی در خدمت مشتریان عزیز بوده و معمولاً این شرکت توان تولید بیش از ۵۰ هزار بخاری در طول روز را دارد. انواع بخاری کارگاهی که در این شرکت تولید می‌شود شامل هیتر نفتی، گازی، برقی و گازوئیلی در دسته بخاری‌های کارگاهی معمولی می شود. همچنین بخاری‌های صنعتی که روزانه بیش از ۳۰۰۰ از این نوع بخاری را در شرکت خود تولید و به بازار عرضه می‌شود شامل هیتر فن دار، برقی و دودکش دار اشاره کرد. بخاری‌های کارگاهی و هیتر نفتی چندان تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند و بیشتر از هر دو در محیط‌های کارگاه جهت گرم کردن فضای سرپوشیده استفاده می‌شوند اما هیترهای نفتی خطر کمتری نسبت به بخاری‌های کارگاهی در محیط‌های بسته دارند و می‌توان از هیترهای نفتی برای گرم کردن فضای مرغداری و گلخانه‌ها استفاده کرد.

انواع مدل‌های کارگاهی روز در نیکاسان

نیکاسان عرضه انواع بخاری کارگاهی مطابق با استاندارد روز دنیا

امروزه با توجه به خطراتی که بخاری‌های کارگاهی برای گرم کردن فضای محیط دارند سازمان رعایت استاندارد کالا در کشور تمام شرکت‌ها و کارخانه‌ها را موظف به رعایت استانداردها و ایمنی سازی قطعاتی که در تولید این بخاری‌ها به کار رفته می‌کند. در این میان شرکت نیکاسان با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه تولید و فروش بخاری‌های کارگاهی در سراسر کشور توانسته علاوه بر استاندارد سازی و جذب مشتریان بیشتر به دستاورد های ویژه‌ای همچون فروش آنلاین و ارسال کالا در سراسر کشور با کمترین زمان ممکن به یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندهای تولید کننده بخاری و هیتر‌های کارگاهی در کشور تبدیل شود.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی جدیدترین مدل‌های بخاری کارگاهی کم مصرف با قیمت مناسب پرداخته شد. برای خرید و مشاهده قیمت بخاری کارگاهی می توانید محصول مورد نظر خود از میان مدل های مختلف موجود در سایت انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام فرمایید. 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن