0سبد خرید
بخاری صنعتی فضای باز رستوران

امروزه برای بهره گیری بیشتر از فضا و همچنین لذت بردن از آن، بسیاری از رستوران های بزرگ در فضاهای باز احداث شده اند. در فصول سرد سال مانند فصل زمستان استفاده از بخاری صنعتی فضای باز رستوران بهترین گزینه برای گرم کردن فضاهای باز است. بخاری صنعتی فضای باز رستوران می‌تواند برای محیط های باز و محیط هایی که سقف آنها بلند است، گرما رسان خوبی باشد و در تمامی فضاهای رستوران مورد استفاده قرار گیرد. بخاری صنعتی فضای باز رستوران در توان های مختلفی تولید و روانه بازار شده است به همین دلیل افراد می‌توانند برای رستوران های کوچک و بزرگ و حتی فضای باز از این محصول استفاده کنند. 

 

هیتر صنعتی فضای باز رستورانی قیمت

قیمت هیتر صنعتی فضای باز رستورانی به موارد مختلفی بستگی دارد که برخی از آنها موارد زیر هستند: 

۱. برند محصول: یکی از مهمترین موارد تاثیر گذار بر قیمت هیتر صنعتی فضای باز رستورانی برند محصول است. برای مثال برند های مطرحی مانند ال جی و سامسونگ قیمت های یکسانی ندارند و قیمت آنها بنابر موارد متفاوت مختلف است. 

۲. داخلی و خارجی بودن محصول: انواع مختلف هیتر صنعتی که در خارج از کشور ایران تولید می شوند و معمولا قیمت بالاتری نسبت به محصولات داخلی دارند. هزینه هایی مانند هزینه حمل و نقل و هزینه گمرک از جمله دلایل بالا بودن قیمت محصولات خارجی است. 

هیتر صنعتی فضای باز رستورانی قیمت

۳. توان هیتر: یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر قیمت هیترهای باز رستورانی توان این محصول است. زمانی که توان هیتر بالاتر باشد این محصول می‌تواند فضای بیشتری را گرم کند و قیمت آن برای مشتری بالاتر است. 

۴. قیمت دلار: با بالاتر رفتن قیمت دلار قیمت انواع مختلف هیتر صنعتی تا حدود زیادی افزایش پیدا خواهد کرد زیرا برای وارد کردن انواع مختلف هیتر هایی که از خارج از کشور به داخل کشور ایران وارد می شوند نیاز به دلار است و برای تولید هیترهایی که در داخل کشور ایران تولید می شوند نیاز به قطعات خارجی است که با استفاده از دلار خریداری می‌شوند. 

۵. گارانتی داشتن: در برخی از موارد انواع مختلف هیترهایی خریداری می شوند که ممکن است به دلایل مختلف دارای گارانتی نباشند. قیمت این هیترها نسبت به هیترهایی که ضمانت نامه معتبر دارند، پایین تر است.

۶. داشتن کنترل از راه دور: هیترهایی که دارای قابلیت کنترل از راه دور هستند و با استفاده از کنترل از راه دور می توان آنها را خاموش و روشن کرد و درجه آنها را تنظیم نمود، دارای قیمت بالاتری نسبت به هیترهای بدون کنترل از راه دور هستند. 

۷. کیفیت: اگر هیتر دارای کیفیت بالا و زیادی باشد قیمت آن بالاتر است. در برخی از موارد برخی از انواع هیتر به دلیل نداشتن کیفیت مناسب قیمت پایینی دارند.

خرید بخاری صنعتی فضای باز از نیکاسان

خرید بخاری صنعتی فضای باز از نیکاسان

علاوه بر مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر قیمت بخاری صنعتی فضای باز مکان خرید این محصول است. اگر بخاری فضای باز را از مکان هایی خریداری کنید که این محصول را با قیمت مناسب تر در اختیار شما قرار بدهند، می توانید تا حدود زیادی در هزینه ها صرفه جویی نمایید. یکی از بهترین سایت های اینترنتی برای خرید بخاری صنعتی فضای باز سایت اینترنتی نیکاسان است، زیرا: 

در این سایت اینترنتی برند های مختلفی از بخاری در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود. کیفیت محصولات ارائه شده در این سایت اینترنتی تا حدود زیادی بالاست و همه محصولات دارای ضمانت نامه هستند. قیمت محصولات ارائه شده در سایت اینترنتی نیکاسان کاملاً مناسب و مقرون به صرفه است و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه های کمتر محصولاتی با کیفیت بالا خریداری کنند.

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن