0سبد خرید
کاتالوگ چیلر مدیا

چیلر به دستگاهی گفته می شود که حرارت را از مایع که آن مایع معمولا آب است گرفته و برای خنک کردن هوا استفاده می کند. این مایع معمولا به صورت سیکل و درون یک مدل حرارتی جریان دارد. چیلرها به دو دسته تقسیم می شوند: چیلرهای تراکمی و چیلرهای جذبی در چیلرهای تراکمی استفاده از انرژی الکتریکی و در چیلرهای جذبی با کمک گرفتن از انرژی حرارتی باعث ایجاد برودت و سرما می شوند.
دسته بندی دیگری که چیلرها دارند بر اساس شکل خنک شدن ماده داخلی است. که در این شرایط نیز به 3 دسته آب خنک، هوا خنک و تبخیری تقسیم بندی می شوند. هم اکنون چیلر مدیا به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان تجهیزات تهویه هوا شناخته می شود که یکی از پرطرفدارترین محصول این برند مینی چیلرهای آن است. این میلی چیلرها در همان زمانی که محصولات این شرکت در حال توسعه بود از حدود دهه 1370 وارد بازار ایران شد. شما می توانیدبا مراجعه به سایت نیکاسان خرید خود را انجام دهید. 

کاتالوگ چیلر مدیا

کاتالوگ مینی چیلر مدیا

خنک کننده مدیا در سایز مینی یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند است که در کاتالوگ این محصول به شکل دقیق مشخصات کلی این دستگاه ذکر شده است. این دستگاه دارای پمپ و منبع انبساط است که از آن برای تولید آب سرد استفاده می شود. این مینی چیلر ها عموما بسیار خوش قیمت و مقرون به صرفه هستند. که هرکس با بودجه سطحی و کم هم قادر به خریدن این مینی چیلرها است. این دستگاه ها دارای ضمانت نامه و گارانتی معتبر هستند. دستگاه ها و چیلرهای متنوعی برای تهویه هوا وجود دارند اما مینی چیلرها نه تنها از کیفیت و قیمت بلکه از طول عمر بالایی برخوردارند که همین موارد استفاده از این مینی چیلرها را دلچسب می کند. بدون شک برای خرید این دستگاه ها کمک گرفتن از افرادی که در زمینه خرید این مینی چیلرها پرتجربه هستند بسیار کمک کننده است. نیکاسان یک مجموعه قابل اعتماد برای دریافت مشاوره و خرید مینی چیلرها است. شما می توایند برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان نیکاسان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن