0سبد خرید
کوچکترین چیلر

چیلر یکی از مهم ترین دستگاه های تهویه هوا است که در ظرفیت های متفاوتی تولید می شود. چیلرهای کوچک دارای آب خنک و هوا خنک هستند که در مدل های گوناگونی طراحی و ساخته می شوند. در واقع کوچکترین چیلرها انعطاف پذیر هستند و متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه، محیط نصب و ... طراحی و تولید می شوند. چیلرهای کوچک نیز با سیستم تبرید و یا مایع مبرد کار می کنند و تناژ تبریدی آن ها معمولا از 2 تا 20 تن متغیر است. کوچکترین چیلر را مینی چیلر نیز می نامند که کاربرد گسترده ای دارند و در منازل مسکونی، ویلاها، فروشگاه ها، آپارتمان ها، هتل و ... قابل استفاده هستند.
تهویه مطبوع هوا یکی از نکات مهمی است که در هر خانه و محیطی باید به آن توجه کرد تا افراد در آن محیط احساس خوب و راحتی داشته باشند، کوچکترین چیلرها گزینه مناسبی برای سرمایش و تهویه هوای اکثر محیط ها هستند. این محصولات بسیار جمع و جور و کوچک اند و نیازی به موتور خانه ندارند از این رو به آسانی در هر مکانی قابل نصب هستند. در واقع کوچکترین چیلر دستگاهی است که به صورت همزمان گرمایش و سرمایش محیط را تامین می کند که برای ایجاد گرما باید به جریان آب گرم موتورخانه یا پکیج متصل باشد.
استفاده از این دستگاه ها مزایای بسیاری به همراه دارد که مهم ترین آن ها صرفه جویی در مصرف انرژی است به صورتی که می توان با وصل کردن فن کویل به چیلر دمای چند محیط را به صورت همزمان مطبوع کرد. کوچکترین چیلر نیز برای هر نوع آب و هوایی مناسب و قابل استفاده است و چون حجم زیادی ندارد در هر مکانی قابل راه اندازی است.

smallest chiller2

کوچکترین چیلر جذبی در فضاهای کوچک ساختمان

کوچکترین چیلرها در واقع همان چیلرهای معمولی هستند با سایز و حجم کوچکتر که با نام مینی چیلر معروف هستند. همانطور که در بالا اشاره شد این نوع چیلرها برای اکثر فضاها مناسب و قابل استفاده هستند که مدل های جذبی به دلیل عدم آلایندگی محیط زیست با طبیعت سازگاری دارند و تا حد زیادی مصرف برق را کاهش می دهند از این رو برای فضاهای کوچک ساختمان نیز بسیار کاربردی هستند. کوچکترین چیلر جذبی با سیستم تبرید جذبی آمونیاک در ظرفیت های بالای 5 تن تبرید تولید می کند در نتیجه راندمان بالایی دارد. از آن جایی که فضاهای کوچک ساختمانی جای خاصی برای نصب چیلرهای بزرگ ندارند بهترین گزینه برای آن ها مینی چیلرهای جذبی هستند.
این سیستم ها نیازی به برج خنک کننده و موتورخانه ندارند از این رو فضای زیادی را اشغال نمی کنند و بیشتر به چیلرهای آپارتمانی معروف هستند. مهم ترین کاربرد مینی چیلرهای جذبی سرمایش فضا است و با توجه به طراحی مناسبی که دارند در این امر بسیار خوب عمل می کنند. اکثر ساختمان ها فضاهای کوچکی دارند از این رو تولید چیلرهای جذبی کوچک بسیار حائز اهمیت است و می تواند تا 25% فضای کمتری را اشغال کند. کوچکترین چیلرهای جذبی نیز با مشخصات فنی، برند، کیفیت و ... متفاوتی تولید می شوند که تقریبا عملکرد یکسانی دارند و هوای فضاهای کوچک ساختمان را مطبوع می کنند.

کوچکترین ظرفیت مینی چیلر چند تن است؟

کوچکترین ظرفیت مینی چیلر چند تن است؟

محاسبه ظرفیت مینی چیلرها بسته به سایز، مدل، برند و ... متفاوت است که می توان با استفاده از فرمول و نرم افزارهای مخصوص میزان ظرفیت آن را بدست آورد. برای بدست آوردن ظرفیت چیلر می توان مساحت مفید ساختمان را در ضریب شهری ضرب کرده و ظرفیت چیلر را بر حسب بی تی یو بر ساعت محاسبه کرد سپس عدد بدست آمده را بر 12000 تقسیم کرده تا تن تبرید دستگاه مینی چیلر بدست آید. در کل مینی چیلرها ظرفیت برودتی پایین تری دارند و حداکثر ظرفیت آن ها به 10 تن تبرین می رسد از آن جایی که این دستگاه ها مناسب ساختمان های مسکونی، ویلاها و ... هستند با این ظرفیت عملکرد بسیار خوبی دارند و به مطبوع شدن هوا کمک می کنند.
عوامل بسیاری وجود دارد که ظرفیت مینی چیلرها را تعیین می کند. شما بهتر است قبل از خرید میزان بار تبریدی را محاسبه نمایید تا بهترین دستگاه را خریداری نمایید. ظرفیت تبرید مینی چیلر را بر اساس تن محاسبه می کنند که در مینی چیلرها این ظرفیت بسته به مدل، برند و ... اغلب بین 2 تا 10 تن است. با کمک مجموعه نیکاسان خرید راحت تری را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن