0سبد خرید
فن گلخانه دست دوم

با بالا رفتن نیاز به محصولات گلخانه ای، ساخت گلخانه ها نیز در کشور ما با پیشرفت چشمگیری مواجه بوده است. در این میان بسیاری از افراد به دلایل متفاوتی از جمله سود ناشی از محصولات گلخانه ای به دنبال احداث گلخانه هستند. گلخانه ها به لوازم و تجهیزاتی نیاز دارند. از جمله این تجهیزات می توان به فن گلخانه ای اشاره کرد. فن های گلخانه ای وظیفه دارند تا یک هوای آرام و متعادل در فضای گلخانه ای برقرار کند. استفاده از فن های گلخانه ای دارای الزاماتی است که حتما باید به آن ها توجه کرد. در برخی از موارد به دلایلی مانند گران بودن فن های آکبند افراد ترجیح می دهند که از فن های دست دوم برای گلخانه ها استفاده کنند. فن های دست دوم باید دارای کارایی مناسبی باشند. هدف از استفاده از این تجهیزت این است که هوای مطلقا سرد و یا گرمی در فضای گلخانه وجود نداشته باشد. یکی از مهم ترین مزایایی که گلخانه دارد این است که محصولات کشاورزی را در تمامی فصول سال به تولید می رساند و از این رو باید از یک فضای داخلی پایدار برخوردار باشد. ایجاد این شرایط پایدار به وسیله فن امکان پذیر است. برای مشاهده، خرید و اطلاع از قیمت اگزاست فن و سایر تجهیزات تهویه و سرمایشی می توانید با مشاورین فروش نیکاسان ارتباط برقرار نمایید.

فن گلخانه دست دوم

قیمت فن گلخانه دست دوم

قیمت فن های گلخانه ای دست دوم بر اساس مشخصات و ویژگی های فنی آن ها مشخص می شود. یکی از ساده ترین راه ها برای اطلاع از قیمت فن دست دوم تماس با کارشناسان مجموعه نیکاسان و دریافت مشاوره رایگان برای خرید فن گلخانه دست دوم است. فن های گلخانه ای دست دوم باید بتوانند موارد زیر را در یک گلخانه برقرار کنند:

  • برقراری تعادل در رطوبت فضا
  • تعویض هوای درون گلخانه ای با هوای بیرون
  • تامین کربن دی اکسید لازم برای فتوسنتر محصولات
  • کاهش بیماری ها و آفت های گیاهی
  • و ...

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع فن گلخانه دمنده و یا دریافت مشاوره درباره این محصول با کارشناسان فروش نیکاسان تماس بگیرید.

قیمت فن گلخانه دست دوم

در شرایط مطلوب هواکش های گلخانه ای در کنار درب اصلی و یا کنار سقف ها نصب می شوند. برخی از گلخانه ها به دلیل فضایی که دارند امکان این نوع نصب را ندارند به همین دلیل باید از فن هایی با گردش هوای مناسب استفاده کنند. فن هایی که در گلخانه مورد استفاده قرار می گیرند دارای انواع متفاوتی هستند و قیمت هر نوع از آن ها نیز متفاوت است. این فن ها شامل موارد زیر هستند:

  • فن های گلخانه ای سقفی
  • فن های تهویه گلخانه ای آکسیال
  • فن های پوتیلیتی گلخانه ای
  • سیستم فن و پد گلخانه ای ای با اگزاست

ساختار فنی این نوع فن ها بسیار شبیه به هم هستند اما بسته به کاربردی که دارند دارای قیمت های متفاوتی است. در خرید فن های دست دوم گلخانه ای باید به نکات فنی آن بسیار دقت نمایید زیرا اگر این تجهیزات در حین کار کردن دچار مشکل شوند علاوه بر هزینه خرید هزینه های تعمیر را به خریداران تحمیل می کنند از این رو برای خرید فن های دست دوم مخصوص گلخانه ها حتما باید از افراد ماهر در این زمینه راهنمایی گرفت و از برند های مطرح و با کیفیت خرید کرد. انتخاب یک مرجع مناسب برای خرید این تجهیزات نیز بسیار حائز اهمیت است.

قیمت فن گلخانه دست دوم

ویژگی های فن گلخانه دست دوم

فن های گلخانه ای که به صورت دست دوم خریداری می شوند باید بتوانند کارایی مناسبی داشته باشند. در واقع ویژگی های فن مناسب این است که بتواند به درستی کار کند.

  • اولین ویژگی که یک فن دارد این است که باید بتواند درجه حرارت را به درستی تنظیم کند. اگر قصد خرید فن گلخانه ای دست دوم دارید باید از عملکرد این تجهیزات توسط یک فرد که در این زمینه مهارت دارد اطمینان حاصل کنید. یک فن مناسب تضمین کننده این موضوع است که گیاهان به اندازه کافی هوای تازه دریافت کرده اند.
  • فن های گلخانه ای علاوه بر اینکه باعث می شوند که هوای درون گلخانه ای تازه باشد از سوی دیر باعث دفع آفات از محصولات می شوند. در صورتی که فن دچار مشکلات فنی باشد و به درستی کار نکند فضای گلخانه ای دچار تهویه نامناسب می شود. همین موضوع باعث می شود که گیاهان و محصولات دچار برخی از بیماری ها و آفات شوند. برخی از گیاهان که در معرض آفاتی مانند حشرات هستند به یک فن دمنده در نزدیکی خود نیاز دارند.
  • از مهم ترین وظایفی که یک فن در گلخانه بر عهده دارد این است که نقش بسزایی را در گرده افشانی گیاهان گلخانه ای ایجاد می کند. هوایی که با استفاده از فن در فضای گلخانه ای چرخیده می شود باعث می شود که گیاهانی مانند گوجه فرنگی به راحتی گرده افشانی کنند. در کنار گرده افشانی به وسیله فن گاهی در گلخانه ها گرده افشانی به صورت دستی نیز انجام می شود.
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن