0سبد خرید
لوازم گلخانه اصفهان

امروزه گلخانه ها محفظه های شیشه ای و پلاستیکی هستند که از آن ها برای رشد و پرورش انواع محصولات مانند میوه و سبزی استفاده می شوند. تمامی این محصولات از جمله گل های تزئینی، میوه هایی که خارج از فصل خود پرورش داده می شوند و ... نیازمند شرایط دمایی خاصی هستند. در برخی از مواد یک یا چند گلخانه به هم متصل می شوند. یا این کار علاوه بر اینکه دیوار های خارجی آن ها کمتر می شود در نتیجه هزینه های سرمایشی و گرمایشی نیز به حداقل کاهش می یابد. اگر در استان اصفهان قصد خرید لوازم گلخانه ای را دارید باید در ابتدا راجع به تمامی تجهیزات و لوازم مورد نظر تحقیق کنید و برند های مطرح موجود در بازار را به خوبی شناسایی کنید. این لوازم بسیار گسترده هستند و هر گروه از این تجهیزات دارای زیر مجموعه های بسیاری است.

در کلی ترین حالت ممکن تجهیزات و لوازمی که برای یک گلخانه مورد نیاز است به چند گروه زیر تقسیم بندی می شوند:

  • پوشش های گلخانه ای
  • لوازم و تجهیزات گرمایشی گلخانه ای
  • سیستم های برودتی و خنک کننده گلخانه
  • ابزار و تجهیزات روشنایی گلخانه
  • سیستم های آبیاری گلخانه ای
  • طبقات و قفسه های گلخانه ای و ...

از میان تمامی این لوازم و تجهیزات، سیستم های گرمایشی و برودتی گلخانه ای از اهمیت بیشتری برخوردار است.

لوازم گلخانه اصفهان

خرید لوازم سرمایش، گرمایش و تهویه در گلخانه

سیستم های گرمایشی و سرمایشی گلخانه که برای تنظیم دمای فضای درونی گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند دارای بازده و خروجی بسیار بالایی هستند به طوری که می تواند شرایط دمایی لازم در فصول مختلف سال را ایجاد کنند. در خرید لوازم سرمایش، گرمایش و تهویه گلخانه ها باید بسیار با دقت عمل کرد زیرا دستگاه های استاندارد و دارای مصرف بهینه در نهایت باعث می شوند هزینه های مصرفی گلخانه ای کاهش پیدا کند هم چنین خریداری برند های مطرح و مطمئن این اطمینان خاطر را می دهد که این سیستم ها دارای دوام و عمر کافی هستند. تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تهویه گلخانه ای نسبت به سایر لوازم دارای قیمت بیشتری هستند از این رو قبل از خرید باید تمامی جوانب را سنجید. اگر این تحهیزات دچار خرابی شوند و فاقد ضمانتامه باشند هزینه های زیادی را به خریدار تحمیل می کنند از این رو تمامی این سیستم ها باید دارای ضمانت اصل کالا و خدمات پس از فروش باشند. نکته دیگر در خرید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی گلخانه ای این است که حتما باید آن ها را از فروشندگان معتبر تهیه کنید. بسیاری از گلخانه سازان این سیستم ها را به طور مستقیم از کارخانه های سازنده تهیه می کنند. اما امروزه کارخانه های سازنده این تجهیزات آن ها را به طور جزئی به مشتریان عرضه نمی کنند و از این رو خریداران باید این محصولات را از طریق نمایندگی های معتبر فروش آن ها تهیه نمایند. خرید از فروشگاه های معتبر به نوعی تضمین کننده کیفیت کالا محسوب می شود.

خرید لوازم سرمایش، گرمایش و تهویه در گلخانه

تجهیزات گلخانه اصفهان

با توجه به این که اساس کار گلخانه این است که گرما و نور را به خوبی انتشار دهد تا بدون توجه به شرایط جوی در هر فصل از سال گیاهان را پرورش داد. خرید تجهیزات گلخانه و لوازم گلخانه در مدیریت و کارایی خوب گلخانه ها موثر است. در نظر داشته باشید که تجهیزات گلخانه به نوع گلخانه ای که دارید، بستگی دارد. برای مثال اگر گلخانه شما بزرگ باشد، نیاز به تجهیزات پیشرفته و متنوع دارد، در حالی که اگر گلخانه شما کوچک باشد، نیاز به تجهیزات گلخانه چون رطوبت سنج، کیت آزمایش ساده و... دارد. تجهیزات گلخانه به صورت ساده و هوشمند تولید شده است. قطعا تجهیزاتی که به صورت هوشمند هستند قیمت بیشتری نسبت به تجهیزات ساده گلخانه دارند. در حقیقت تجهیزات گلخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر گلخانه ای دارید و تجهیزات مهم و ضروری گلخانه را فراهم نکنید، نمی توانید شرایط مطلوبی را برای رشد گیاه خود ایجاد کنید. فروشگاه نیکاسان عرضه کننده تجهیزات گلخانه اصفهان است. اگر گلخانه دارید و نیاز به تجهیزات گلخانه دارید، فروشگاه نیکاسان انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی باکیفیت و مرغوب گلخانه را به شما عرضه می کند.

تجهیزات گلخانه اصفهان

نیکاسان عرضه لوازم و تجهیزات گلخانه در اصفهان 

مجموعه نیکاسان به عنوان یکی از معتبر ترین و بهترین عرضه کنندگان تجهیزات سرمایشی، گرمایشی گلخانه ای در کشور فعالیت می کند. تجهیزات سرمایشی که در این فروشگلاه عرضه می شوند دارای اندازه ها و مدل های متفاوتی هستند که باید به طورمناسب با فضای گلخانه ای انتخاب شوند. فن های خنک کننده نیز از دیگر تجهیزات مکانیکی مورد نظر در گلخانه ها هستند. سیستم هایی که دارای پد های خنک کننده هستند منحصرا برای تنظیم فضای داخلی گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم های سرمایشی گلخانه ای علاوه بر خنک کردن فضای گلخانه هوای گرم درون گلخانه ها را نیز کاهش می دهند. سیستم های امروزی به طور کامل آب بندی شده اند و نیازی به لوله ها و اتصالات اضافی ندارند به همین دلیل از فروش بسیار بالایی برخوردارند و بازده بالایی نیز دارند. سیستم هایی مانند هواساز، چیلر، اگزاست فن، بویلر، ایرواشر، اکونوپک، یونیت هیتر، جت هیتر و ... نیز از مواردی هستند که در گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.
با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیکاسان می توانید از تمامی تجهیزات سرمایشی، گرمایشی و تهویه یک گلخانه بازدید کنید. گلخانه سازان در استان اصفهان می توانند به راحتی سیستم های مورد نظر خود را از طریق این فروشگاه سفارش دهند. تمامی محصولات این فروشگاه تضمین شده و در بهترین کیفیت ممکن به مشتریان تحویل داده می شوند. مشاوران این مجموعه اطلاعات تکمیلی بیشتر را در اختیار خریدارن قرار می دهند. با مراجعه به سایت نیکاسان می توانید از قیمت هیتر گلخانه، قیمت هیتر برقی، قیمت هیتر گازی و قیمت تمام محصولات موردنیاز سرمایشی و گرمایشی گلخانه آگاه شوید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن