0سبد خرید
تجهیزات گلخانه مازندران

تجهیزات مورد استفاده در گلخانه وسایل گرم کننده و سرد کننده ای هستند که دمای این محیط را به صورت متعادل نگه می دارند. از مهم ترین وسایل و تجهیزاتی که در یک گلخانه مورد استفاده قرار می گیرد وسایلی هستند که به عنوان گرم کننده و یا برای اندازه گیری دمای محیط استفاده می شوند. در گذشته و حتی امروزه در برخی از گلخانه ها از بخاری های گازی و یا نفتی به منظور تجهیزات گرمایشی گلخانه ها استفاده می شود. این تجهیزات حتما باید دارای دودکش باشند تا گاز هایی که با سوختن نفت و گاز تولید می شوند به بیرون منتقل شوند. تجهیزاتی که با استفاده از سوخت های نفتی، زغال و یا گاز کار می کنند هیچ گونه برتری نسبت به هم ندارند. در گزینش این مواد هزینه ها، در دسترس بودن نوع سوخت، وسایل مورد نیاز و ... موثر است.


ساخت هر گلخانه به لوازم و تجهیزات مخصوصی نیاز دارد. از مهم ترین و ضروری ترین لوازم یک گلخانه می توان به تهیه سیستم های موجود در آن اشاره کرد. با استفاده از تجهیزات مورد نیاز گلخانه بخصوص تجهیزات گرمایشی و سرمایشی استاندارد بهره وری اقتصادی و کیفیت محصول تولیدی بالا می رود به طور مثال در فصل تابستان بدون استفاده ار تجهیزات برودتی لازم و استاندارد نمی توان دمای هوای گلخانه را پایین نگه داشت.

تجهیزات گلخانه مازندران

گلخانه سازان مازندران

گلخانه فضایی است که می توان در آن بسیاری از صیفی جات و سبزیجات و گیاهان زینتی را خارج از فصل خود پرورش داد. پرورش این محصولات در مقایسه با کشاورزی در فضای آزاد علاوه بر اینکه دردسر های کمتری دارد به زمان کمتری نیز نیاز دارد. گلخانه سازان مازندارن برای احداث یک گلخانه از مهارت ها و تجهیزات به روزی استفاده می کنند. آشنایی با کشاورزی و شرایط رشد هر محصول از جمله مهم ترین این مهارت ها محسوب می شود. برآورد سرمایه های لازم، نوع کشت، نوع گلخانه و استفاده از تجهیزات و وسایل مناسب از جمله مواردی است که توسط گلخانه سازان مازندران مورد توجه قرار می گیرند. گلخانه های احداث شده علاوه بر وسایل گرمایشی به تجهیزات سرمایشی و سایر تجهیزات مانند وسایل تهویه، تامین کننده نور و ... نیز نیاز دارند.

  • تجهیزات خنک کننده گلخانه ای: استفاده از این تجهیزات به منظور کاهش دما در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد. در ماه های گرم برای سایه دادن و آبپاشی روی گیاهان در یک دمای متعادل از انواع کولر های آبی و گازی استفاده می شود. کولر های آبی به دلیل حفظ رطوبت برای استفاده در گلخانه ها مناسب ترند و می توانند میزان رطوبت لازم برای این فضا را تامین کنند.
  • سیستم تبخیری گلخانه ای: پنکه و پوشال از مهم ترین و پرکاربردترین سیستم های خنک کننده گلخانه ای محسوب می شوند. یک صفحه پوشالی در یکی از دیوار های گلخانه ای به صورت ایستاده قرار می گیرد. لوله هایی که در قسمت بال این پوشال ها وجود دارند دارای سوراخ هایی هستند که آب از طریق آن به درون پوشال راه پیدا می کند. می توان به جای پوشال از تشک های ابری و یا محصولاتی مانند خرده چوب های تجاری نیز استفاده کرد.

با قرار گرفتن چند فن یا پنکه در مقابل این پوشال ها و با روشن شدن این فن ها هوای بیرون به درون پوشال ها دمیده می شود. این عمل باعث تبخیر هوا می شود . گرماگیر بودن این فرآیند باعث می شود که هوای درون گلخانه خنک شود. نکته قابل توجه در مورد سیستم پوشال و پنکه این است که علاوه بر کارآیی دارای قیمت بسیار مناسبی نیز هست. پیشنهاد می شود جهت خرید و مشاهده قیمت پد گلخانه کلیک کنید.

گلخانه سازان مازندران

نیکاسان تامین تجهیزات گلخانه در مازندران

برای تهیه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در استان مازندارن می توان به راحتی و از طریق وبسایت نیکاسان محصولات مورد نظر را سفارش داد. تجهیزات سرمایشی و گرمایشی که در گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند کیفیت محصول نهایی را تعیین می کنند، از این رو باید در انتخاب این محصولات دقت نمود. گرمایش و سرمایش گلخانه ها از طریق تجهیزات مدرن و به روز تامین می شود.
فروشگاه نیکاسان از معتبرترین سایت های ارائه دهنده تجهیزات سرمایشی و گرمایشی خانگی و صنعتی محسوب می شود. با مراجعه به این فروشگاه می توان از انواع این دستگاه ها و تجهیزات بازدید کرد. مشاوران و کارشناسان فروش در این مجموعه اطلاعات لازم برای خرید این تجهیزات را در اختیار خریداران قرار می دهند. تجهیزات موجود در این سایت از برند های معتبر و دارای ضمانت نامه هستند. خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر می تواند تضمین کننده خرید شما باشد. این تجهیزات متناسب با فضای گلخانه ها و به طور انحصاری برای استفاده در این فضا مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از تجهیزات گلخانه هیتر گلخانه ای است. اگر قصد خرید هیتر گلخانه ای را دارید، می توانید با مراجعه به سایت نیکاسان از قیمت هیتر گلخانه این فروشگاه معتبر مطلع شوید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن