0سبد خرید
انداختن یخ در کولر ابی

یکی از ترفندهایی که برای خنک کردن باد کولر آبی استفاده می‌شود انداختن یخ در کولر آبی است. از آنجا که کولرهای آبی قیمت مقرون به صرفه تر و همچنین میزان مصرف برق کمتری دارند یکی از پرطرفدارترین و پر کاربردترین وسایل سرمایشی به شمار می‌روند که با فرا رسیدن فصول گرم سال همه در پی این هستند تا اقدام به سرویس کردن کولرهای آبی خود کنند. برای بهره بردن از خنکای هر چه بیشتر کولر لازم است تا با ترفندهای آشنا باشید از این رو امروز ما مقاله پیش روی تان را آماده کرده ایم تا انداختن یخ در کولر آبی را به عنوان یک ترفند اصلی و اساسی جهت خنک سازی باد کولر معرفی نماییم. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت کولر آبی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

انداختن یخ در کولر ابی

ترفند خنک کردن باد کولر

پیش از معرفی این ترفند ها لازم می دانیم تا این مسئله را شرح دهیم که سرویس کردن کولر ها یکی از مفیدترین راهکارها جهت استفاده بهینه از کولر است. چرا که اگر در یک بازه زمانی مناسب کولر ها به موقع سرویس شوند می توان به خنک کردن باد کولر کمک قابل توجهی کرد ضمن اینکه در مصرف برق و آب نیز صرفه جویی های لازم به عمل خواهد آمد. سرویس‌دهی کولر شامل موارد متعددی است از جمله روغنکاری و بررسی موتور کولر، شستشوی بدنه کولر، تمیز کردن و شوره زدایی شبکه آبرسانی، بازدید و بررسی برزنت کولر و پمپ آب آن، تعویض پوشال و تسمه و در نهایت تراز کردن شناور.
تعویض پوشال به عنوان مهمترین عامل موثر در عملکرد کولر آبی شناخته شده است خوب است بدانید که پوشال شرایط بروز بیماری ها و تجمع باکتری ها را فراهم می‌کند از این رو الزامی است که هر سال اقدام به تعویض آن ها نمایید. هنگام تعویض پوشال به خاطر داشته باشید که می بایست پس از خیس کردن آن پوشال را در محل مناسب خود گذاشته و یک شبکه سیمی مخصوص را بالای آن قرار دهید. برای گرفتن نتیجه مطلوب تر و دریافت خنکای بیشتر می‌توانید پوشال ها را یک سایز بزرگتر تهیه نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خریدو استعلام قیمت کولر پلیمری با کارشناسان مجرب نیکاسان تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود درباره این محصول را از مشاورین ما جویا شوید.

ترفند خنک کردن باد کولر

خنک کردن کولر آبی با یخ

یکی دیگر از آسان ترین راه کارها و مفیدترین ترفندها برای خنک سازی هرچه بیشتر باد کولر آبی این است که چند قالب یخ را در محفظه تعبیه شده آب کولر قرار دهید تا دمای آب موجود در مخزن کولر را کاهش داده و به این ترتیب بتوانند باد خنک تری را به محیط اطراف پراکنده کند. شما می توانید با اعمال این ترفند های ساده به استفاده از دور تند کولر آبی بی‌نیاز شوید و از آنجا که دور تند کولر آبی افزایش مصرف انرژی را در پی دارد توصیه می‌شود تا حد امکان از این عمل بپرهیزید. سرویس کردن و راه اندازی کولر نیازمند داشتن حرفه و تخصص در این زمینه است بنابراین توصیه می شود که نصب کولر را به متخصصان این حوزه بسپارید. با این حال اگر تصمیم گرفته‌اید که خودتان اقدام به نصب کولر کنید پیش از هر چیزی باید از قطع بودن جریان‌برق اطمینان حاصل فرمایید. و این نکته پایانی را نیز فراموش نکنید که هر چقدر بیشتر از دور تند کولر آبی استفاده کنید موتور کولر امکان آسیب بیشتری خواهد داشت.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن