0سبد خرید
جدول مصرف برق کولر آبی

از گذشته تا امروز هنگامی که صحبت از مصرف برق کولر می شود اذهان عمومی به سمت مصرف برق کولر گازی می رود. چرا که به کرات ثابت شده است که مصرف برق در کولرهای گازی به طرز چشمگیری چند برابر مصرف برق کولر آبی است که علت این امر می تواند مربوط به کارکرد کمپرسور و کندانسور باشد. اما توجه داشته باشید که مصرف برق کولر آبی خالی از اهمیت نیست و می‌تواند در موارد بسیاری اهمیت پیدا کند. به عنوان مثال در فصول گرم سال به ویژه در ساعات ظهر که درجه هوا خیلی بالا است به دلیل اینکه اکثر منازل اقدام به روشن کردن کولرهای خود کرده‌اند مصرف برق به شیوه تصاعدی بالا می رود. شرایط ذکر شده ایجاب می کند تا در خصوص مسائل مربوط به مصرف برق کولر آبی اطلاعات خود را ارتقا دهیم ضمن اینکه شناخت قابل قبولی از جدول مصرف برق کولر آبی نیز داشته باشیم. با دانستن این نکات می توانیم تشخیص دهیم چه بازه زمانی بهترین موقع برای استفاده از کولر است به گونه ای که جنبه های اقتصادی آن نیز در نظر گرفته شود. اگر بخواهیم بدون حاشیه و مستقیم میزان مصرف برق کولر آبی را بطور متوسط مورد بحث و بررسی قرار دهیم باید بگوییم که شما با داشتن یک کولر آبی که به طور متوسط توانی معادل 600 وات دارد اگر به مدت 10 ساعت در طول شبانه روز آن را روشن نگه دارید مصرف برق آن حدود 6 کیلو وات خواهد بود. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت کولر آبی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

جدول مصرف برق کولر آبی

مصرف برق کولر آبی دور تند و کند

مسلما این مسئله بر هیچ کس پوشیده نیست که دور تند یا کند بودن کولر آبی تاثیر مستقیمی روی مصرف برق کولر دارد. به عبارت گویا تر هر چقدر کولر آبی روی دور تند باشد مصرف برق بیشتری را نسبت به حالت دور کند دارد. اگر تنظیم درجه و میزان تندی یا کندی کولر به درستی مدیریت شود می‌توانید در مصرف بهینه برق کولر گام موثری را بردارید. تمامی شما مخاطبان گرامی در صورتی که برای خرید هر نوع وسایل سرمایشی و گرمایشی نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با مشاوران آنلاین و متخصص مجموعه نیکاسان در تماس باشید تا پاسخی مطلوب برای تمامی سوالات خود از جمله شناخت انواع کولر را دریافت نمایید. علاوه بر موارد ذکر شده اگر شما به تکنسین مجرب برای سرویس و تعمیر کولر خودرو نیازمند شدید می توانید روی توانایی های ویژه و تجربه فوق العاده متخصصین گروه نیکاسان حساب کنید. مجموعه ما در طی سال های گذشته تجارب بسیار زیاد و سودمندی را در راستای سرویس و تعمیر انواع کولر های آبی کسب کرده است که در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. روند کلی کولر های آبی این است که با دریافت هوای خشک محیط و همچنین آبی که درون مخزن خود دارد خنکای مطلوبی را به فضای مورد استفاده ببخشد. در نظر داشته باشید که محیط هایی که رطوبت هوا بالاست کولر آبی عملکرد مناسبی نخواهد داشت. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خریدو استعلام قیمت کولر پلیمری با کارشناسان مجرب نیکاسان تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود درباره این محصول را از مشاورین ما جویا شوید.

مصرف برق کولر آبی دور تند و کند

اطلاع از میزان مصرف برق کولر آبی

بررسی‌ها نشان داده است که به طور میانگین و متوسط میزان برق روزانه مصرفی کولر های آبی حدود 180 کیلو وات است. در اینجا یک کار جا دارد که از لحاظ برق مصرفی یک مقایسه کلی بین کولرهای آبی و کولر های گازی انجام دهیم. جالب است بدانید که اگر کولرهای گازی را به مدت 10 ساعت در طول شبانه روز روشن نگه دارید، میزان مصرف برق آن ها حداقل 6 برابر میزان مصرف برق کولر آبی است. توجه داشته باشید که همواره برای هر مشکل راهکار و چاره ای اندیشیده اند که مصرف برق کولر آبی نیز از این قاعده مستثنا نیست و کاربران می‌توانند با رعایت ترفندهایی میزان مصرف برق کولر آبی را کاهش دهند. در این صورت می‌توانند در ساعات اوج مصرف بهترین الگوی مصرف را طراحی کنند. یکی از راهکارهای ساده این است که برای کولر خود از یک سایه بان استفاده نمایید تا گرم شدن آب درون کولر را به تاخیر بیندازید. توجه داشته باشید که گرم شدن آب موجود در کولر معایبی را در پی دارد به عنوان مثال ضمن اینکه فشار بیشتری را به موتور وارد می کند بلکه باعث افزایش چشمگیر میزان مصرف برق خواهد شد. راهکار دومی که در این راستا می‌تواند کارآمد واقع شود این است که در ساعات اوج مصرف کولر را روی حالت دور کند قرار دهید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن