0سبد خرید
ابعاد کولر آبی سپهر الکتریک

کولر های آبی سپهرالکتریک از بهترین نمونه های موجود در بازار هستند و  از بازار فروش بالایی برخوردارند. این برند با سابقه طولانی و کیفیت بالای محصولات خود، توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند.

کولر های آبی محصول این شرکت در دو نوع معمولی ( پوشالی ) و سولزی تولید می شوند. پد های سلولزی که در ساخت کولر های آبی به کار رفته اند دارای ساختاری مشبک هستند. ساختار آن ها علاوه بر اینکه باعث می شود ذرات ریز گرد و غبار به فضای مورد نظر راه پیدا نکند می تواند مدت زمان بیشتری آب را درون خود نگه دارند و این موضوع باعث می شود که در مصرف آب صرفه جویی شود.

ظرفیت و ابعاد کولر یکی از مواردی است که در هنگام  خرید کولر آبی باید به آن توجه نمود. کولر های آبی سپهر الکتریک در ابعاد و ظرفیت های متعددی به تولید می رسند تا بتوانند به نیاز خریداران پاسخ دهند. این ابعاد معمولا  طبق استاندارد های مشخصی معین می شوند. لازم به ذکر است که اندازه و ابعاد هر کولر با توجه به تکنولوژی ساخت، برند و قطعات استفاده شده ممکن است متغیر باشد. به طور مثال دو کولر با ظرفیت یکسان از دو برند، ممکن است اندازه های متفاوتی داشته باشند.  شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت کولر آبی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

ابعاد کولر آبی 3500 سپهر الکتریک

ابعاد کولر آبی 3500 سپهر الکتریک

یکی از انواع پر طرفدار و با کیفیت کولر های سپهر الکتریک کولر آبی با ظرفیت 3500 است. استفاده از این کولر برای استفاده در فضاهایی تا 60 متر کفایت می کند. امروزه کولر های آبی کوچک دارای محبوبیت زیادی هستند و به دلیل مصرف بهینه و فضای کمی که اشغال می کنند  با استقبال خوبی مواجه شوند.

ابعاد کولر 3500 سپهر الکتریک 73*73*78 سانتی متر است. این کولر حجم بسیار کمی دارد و فضای بسیار کوچکی را اشغال می کند. تکنولوژی که در ساخت این کولر استفاده شده است باعث شده که مصرف برق و آب در این محصول ب حداقل برسد.

از سویی دیواره های این محصول از ورق گالونیزه با کیفیت آلمانی ساخته شده است که می تواند آن را در برابر شرایط جوی نامناسب، رطوبت و خوردگی حفظ نماید.

ضخامت ورق های کولر سپهر الکتریک به گونه ای است که کیفیت آن ها تامین شود و بتوانند دوام بالایی داشتند. قطعات به کار رفته در این محصول از بهترین و با کیفیت ترین نمونه  های موجود در بازار است.

برای اطلاع کامل از ابعاد و ویژگی های محصولات این شرکت می توانید به فروشگاه های ایننترنتی که از این برند اخذ نمایندگی کرده اند مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی نیکاسان با داشتن سابقه طولانی و درخشان در خصوص ارائه سیستم های سرمایشی و گرمایشی از عرضه کنندگان برتر  کولر های سپهر الکتریک محسوب می شود. با مراجعه به سایت نیکاسان می توانید از نمونه های موجود کولر های آبی برند سپهر الکتریک دیدن کنید.

dimensions of sepehr electric water cooler3

ابعاد کولر آبی 4500 سپهر الکتریک

شرکت سپهر الکتریک به عنوان یکی از برند های معروف در تولید لوازم خانگی ایرانی شناخته شده است. کولر های آبی که توسط این برند تولید می شوند دارای کیفیت لازم هستند. خوشبختانه این شرکت با به روز رسانی تجهیزات و نیروی کار ماهر تلاش دارد تا کولر های آبی جدید با ظرفیت های متنوعی را به بازار ارائه دهند. کولر آبی 4500 برند سپهر الکتریک یکی از محصولات پر فروش محسوب می شود. ابعاد و مشخصات کامل این کولر آبی در سایت سپهر الکتریک و فروشگاه های اینترنتی ارائه دهنده محصولات این برند موجود است.

در خرید کولر های آبی باید دقت داشته باشید که هنگام خرید تمامی مشخصات این محصول را بررسی کنید و با محصولات مشابه از برند های دیگر مقایسه کنید. ویژگی هایی که فروشگاه اینترنتی ارائه دهنده  این محصول، ملزم به بیان آن ها هستند عبارتند از :

  • طول
  • عرض
  • ارتفاع
  • وزن خالص
  • ابعاد کولر
  • نوع بدنه
  • ولتاژ برق
  • قدرت بادهی
  • ظرفیت
  • دهانه خروجی
  • قدرت پمپ
  • قدرت موتور

خوشبختانه فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند نیکاسان این فرصت را برای خریداران به وجود آورده اند تا در صورت نیاز، برای کسب اطلاعات بیشتر بتوانند با کارشناسان  مربوطه در تماس باشند تا بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند.

کولر های برند سپهر الکتریک دارای ظرفیت های متنوعی است و این موضوع این امکان را به خریداران می دهد تا بتوانند متناسب با نیاز و فضای مورد نظر نسبت به خرید اقدام نمایند.

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن